ja heel erg...gelukkig loopt de film gewoon door... Die volg ik qua geluid....(ook hot chick trwns) en me schoonzusje op msn...hihi.....die kan niet wachten tot ze tante word! Die werd zelfs wild toen ze hoorde dat we verloofd waren..!
ja elk geplaats bericht geeft een biepje...omdat ik telkens een mailtje krijg...en dat hoor ik de hele tijd! hihihi
hey eva ik probeer meer berichten als jou te krijgen is dat geen leuke sport.... ik was eerder lid p.... doen jullie ook elke kaar op nieuw andwoord geven of op snel antw.....
WE zullen de rest morgen vroeg als wij nog liggen te slapen wat te lezen geven.... heb hier nog wel een woordboek liggen die ik kan inscanne?ppp
nee ik pak onderaan de pagina het witte hokje en daarin typ ik mijn bericht tenzij de NOD lijstmoet mee verhuizen dat heb ik maar 2x gedaan maar die doe ik in nieuw antwoord! Ok dus nu een wedstrijdje...hihihi...moet je ook onder in het witte hokje (snel antwoord) typen...
hahaha je doet goed je best en ja ik hoor dat elke keer...heb nu weer iets van 30 mailtjes binnen...whahaha En dat woorden boek...een ssexwoordenboek is leuker....dan worden ze nog een beetje warm morgen ochtend!
nee dan lig ik nog op 1 oor en ik moet dan ff klussen...dus rond 11 uur ofzo dan ben ik er wel..hihi Slaap lekker en droom zacht! en niet teveel bliep bliep
Sexwoordenboek.....staat uitleg in van alle meest onmogelijke standjes geloof ik...haha ik ga ook slapen...doeggie!
NOD Februari: 13 feb: natasja (ronde 2) 23 feb: Sandra (ronde 15) 27 feb: Parels (ronde 13) ** feb: Kika (ronde 1) ** feb: Suhe (ronde 3) NOD Maart: 04 maart: Jessica (ronde 16) 08 maart: Evamariah (ronde 5) 12 maart: sam (rond 12) 15 maart: Lynn1986 (ronde 2) Zwanger en uitgerekend Lindaa: 6 September 2008[ zo die stond alweer een paar paginas terug! Hee meiden ik heb nog steeds hoofdpijn dus duik nu denk ik maar lkkr mijn bedje in! Fijne avond nog en tot morgen! Forumverslaafden