ik ben er nu ook me manentje is aan eht werk en we zijn mee dus zit nu op zijn werk kleine staat achter me in haar campingbedje te spelen..... heb weer even 3 paginas bijgezelen wat kletsen jullie veel zeg kletstantes haha alles goed verder bij iedereen ?
goedemorgen dames hier is hubie ook aan het werken wij zijn net pas wakker heelijk vandaag een rustig dagje allen wat standaart dingen doen en even naar de zeeman voor sokken vanavond een feestje altijd luk bij me moeder in het cafe ik heb niet helemaal terug gelezen hoor dus hoop niet dat ik iets belangrijksheb gemist natas heb je nog getest
haha jaa moet me banner nog veranderen denk dat ik het toch moet gaan geloven vanmorgen weer getest en streepje kwam na 3 minutenen weer vaag maar na 1 minuut daarna donkerder nog niet super donker maar was nu helemaal goed te zien en heb ze alle 4 onder elkaar gelegen en elke dag donkerder... dus ben vrolijk denk alleen dat ik een late eisprong heb gehad dus dat die daaorm nog vaag is of het zijn gewoonr ot testen dam,es ik zal zo gelijk een grote hcg douche gooien
vangen dames! voor iedereen wat hcg! komt die *****HCG**********HCG**********HCG**********HCG***** *****HCG**********HCG**********HCG**********HCG***** *****HCG**********HCG**********HCG**********HCG***** *****HCG**********HCG**********HCG**********HCG***** *****HCG**********HCG**********HCG**********HCG***** *****HCG**********HCG**********HCG**********HCG***** *****HCG**********HCG**********HCG**********HCG***** *****HCG**********HCG**********HCG**********HCG***** *****HCG**********HCG**********HCG**********HCG***** denk zo wel genoeg voor iedereen wat!
NOD Februari: 23 feb: Sandra (ronde 15) 27 feb: Parels (ronde 13) ** feb: Kika (ronde 1) ** feb: Suhe (ronde 3) NOD Maart: 04 maart: Jessica (ronde 16) 08 maart: Evamariah (ronde 5) 12 maart: sam (rond 12) 15 maart: Lynn1986 (ronde 2) Zwanger en uitgerekend Lindaa: 6 September 2008[ Natasja 22 oktober 2008[/img]
NOD Februari: 13 feb: natasja (ronde 2) 23 feb: Sandra (ronde 15) 27 feb: Parels (ronde 13) ** feb: Kika (ronde 1) ** feb: Suhe (ronde 3) NOD Maart: 04 maart: Jessica (ronde 16) 08 maart: Evamariah (ronde 5) 12 maart: sam (rond 12) 15 maart: Lynn1986 (ronde 2) Zwanger en uitgerekend Lindaa: 6 September 2008[ natasssie 22 oktober 2008
gefeliciteerd meid wat leuk nou bedankt voor de douc hoop dat hij helpt waneer denk je nu dat je uitgerekende datum is
leuk joh spannend ik zou allen als ik jou was maandag toch even bellen voor een bloed test dan weet je het in elk geva zeker en ga je mee doen aan moeders voor moeders
het is zeker kan niet anders streep was nu best duidelijk maar bel de HA zeker maandagg... maar lijkt mij tochd at het zo is heb nu 4 testen gedaan.. streepje staat er op alle 5 en elke dag is hij donkerder dus betekent dat er elke dag meer HVG hormoon in me lichaam zit en vanmogren was het streepje er cht nae 3 a 4 minuten al dus moet er toch vanuit gaan toch?
ow en of ik mee doet voor moeders voor moeders weet ik nog niet schijnt een heel gedoe te zijn oms teeds in zo kan te plassen.. maar daar denk ik nog even over na weet ook neit oprecies wat het eerlijk gezegd inhoud ook... dus eerst even kijken op de site
als hij elke dag steeds donkerder word dan loopt je hcg hormoon zeker op jah is een goed teken ga je mee doen aan moeders voor moeders?
je weet niet wat moeders voormoeders is dan moet je tot 16 weken zo veel mogelijk urine opvangen die komen ze dan elke week ophalen en daar worden mediceinen va fgemaakt voor vrouwen met een kinderwens
JAAAAAAAAAAAAAAAH NATASSSSSSSSSSSSSSSSSSS....GEFELICITEERD! Woehoe...helemaal tegek! En ja moeders voor moeders moet je gewoon ff doen joh....als je thuis bent moetje al je urine opvangen en dat word dat elke week bij je opgehaadl...je krijgt er speciale bussen voor en het kan heel veel vrouwen die moeilijk zwanger kunnen worden helpen! Zoals ook veel meiden hier op het forum!
hele goede morgen jesske......! heb jij ook de hcg gevangen...wie weet helpt het ons? Geloof jij eigenlijk in je pendel?
weet ik niet of ik er echt in geloof maar je weet ht nooit natuurlijk jah ik heb wel wat mee gepakt van de hcg douce heerlijk hoor