Bij mijn eerdere zwangerschap werd met 7 weken een uitwendige echo gemaakt hoor.. Er werd gezegd: We proberen het eerst uitwendig, zien we dan nog niets? Dan pas doen we hem inwendig.. Bij mij was het al zichtbaar met 7 weken. Dus ik denk dat het verschilt..
We kunnen vanaaf weer gaan klussen.... Niet dat we er iets mee op schieten maar dan blijven we wel in het zelfde rit me.... Regelmaat is toch belangrijk voor een kind dus denk ook voor het maken..... hihihi pppp hihi.....
ik ben er ook weer oma was jarig en me pa en ma en man van me meoder het verteld althans een fotolijstje geven met bewerjte fto van test en gedichtje was wel leuk.. me ma wist het gisteren al dus een hele mooie bos bloemen van gehad en voor de rest willen we het stil houden nu... tot ik minimaal een echo heb gehad en meiden jullie nog wat leuks gedaan vandaag? en linda bedankt voor de antworrden
nee niets leuks gedaan....Heb boodschappen gedaan OE datHAAT ik. het lijkt wel of ze allemaal op de uit kijk staan... zo van oe Linda gaat boodschappen doen ... Nu wij ook ALLEMAAL... GRRR
om te w8ten als ik boodschappen ga doen dat heel het dorp dan ook gaat....snap je? het was heel druk... ps toetsen bord is niet goed de toetsen gaan steeds stroever
oww jaa inderdaad dan is het verveeldn ik heb altijd een hekel aan boodschappen doen zit veel liever thuis vind het altijd zonde van me tijd haha en nog wat doen vanavond? ziijn wij de enige 2 hier?
denk het... Wat leuk dat je hebt verteld... Ik ben ff bij mijn mama op de thee geweest... Die weet dat wij bezig zijn.. Dus ff verteld dat ik ongi was... Ze zei ach meid komt vanzelf niet te veel mee bezig zijn...en verder heb ik geen afspraken gemaakt... Wilde dit weekend niets afspreken... Kan goed dat er net als gister iemand aan de deur staat....En jij?
oww vanavond gaan we ook niet veel doen... ben eerlijk gezegd erg moe was er vanmogren vroeg uit... en de kleine is vandaag lastig geweest en wou een hoop aandacht... totdat ze me zussie zag was ze weer helemaal happy dus gaan lekekr luieren hou ik wel van
ja ik ook.... heb vandaag al weer genoeg gedaan... vriend is nu film aan het kijken die ik niet leuk vind... wil zo in bad maar dan moet ik HELEMAAL naar boven
haha ook al geen zin om op te staan is je vriend zeker rambo aan he tkijken of niet? ohhh en lekker bad mmm zal ik graag een bad willlen! in me volgende huis komt die in ieder geval
haha... nee mijn liefie is niet rambo aan het kijken die heeft een fimpie uit de kast getrokken tis stil aan de over kant tis stil aan de over kant...