Jonge moeders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ryanne, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ben in badje tot morgen .....

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    tot morgen! XXXxxxXXX

ik kijk af en toe nog misschien komt er nog iemand kletsen :)

3. kikka

kikka Actief lid

9 mrt 2007
    269
    0
    0
    bediende
    hallo,
    iemand hier?
    Ik heb deze avond m'n maandstonden gekregen.
    zet ik dan m'n nieuwe banner op vandaag of op morgen? ben eens benieuwd... Ben eingelijk 2dagen te vroeg ongesteld geworden...

4.  
  5. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Goedemorgen meiden...

Nog leuke dingen beleefd.....?
    Idd Jesske volgens mij klopte kikka haar banner al niet ivm haar stopweek overslaan!
    Maar hoe is het met jou? Leuk feessie gehad....?

Weet iemand waar parels is.......heb haar al tijdje niet meer hier gezien...ben wel benieuwd hoe het met haar ovu testen staat...?
    Misschien is ze wel aan het klussen dat kan natuurlijk ook nog! ;)

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha goedemorgen meiden ;)
    parels zal wel inderdaad veel aan de klus zijn :p word je moe van ;) haha

en hoe is het hier verder?
    gaan julliie nog wat leuks doen?

xx

7. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Ik heb net wee rlekker koekjes gebakken....
    En mijn schoonouders komen even langs een kastje ophalen!
    Dan blijven ze lekker soeppie eten dus die moet ik nog maken.....maar eerst even hairspray kijken!
    Die heeft mijn mannetje voor mij gehuurd gister...kennen jullie die?

8. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    oooh misschien is het hier daarom we stil, iedereen is aan het klussen ;)

Ik werd vanochtend misselijk wakker, en buikpijntjes. Maar dit kan niet van een 'zwangerschap' komen denk ik want dit is onze 1e ronde nog maar na de MK. Ga er dus vanuit dat mn lichaam een beetje van slag is :).
    Vandaag een lekkere luie zondag, lekker nix-en! Alleen de hond moet er nu echt even uit maar daar heb ik geen zin in! Want dan moet mn pyama weer uit, mn jas aan, en dat zie ik niet zitten :D
    Wat een problemen kun je hebben he ;)

9. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Ooh die wil ik ook zien! :p :p
    Mijn mannetje kwam gisteren met The Wrong turn 2 thuis.. zo ontzettend eng (en geloof mij, ik kan horror/thriller wel aan maar deze was écht te erg!) dat we daarna maar een 'leuke' film voor mij zijn gaan halen namelijk 'Because I said so' en die was gelukkig hartstikke leuk!
    Maar ik denk dat ik vanmiddag dus ook Hairspray ga halen :D

10. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    heey..
    1ste ronde kan best hoor... zijn er zat die dat hebben :) dus blijven hopen :)

wij gaan vanmiddag lekker wandellen lekker frisse neus halen :) heb vanmorgen ng een test gedaan en weer streepje :) 1 ding weet ik wel wie er met de kruidvat testen test die van 2 voor 5 euro.. die geven geen felle strepen aan.. ben ik nu wel uit :) dus wie dat heeft ;) dan weten jullie het zwanger is dan zwanger :) dus streep is streep :)

11. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    ga toch lekker in je pajama....jas erover heen..niemand die het ziet zo vroeg op de zondag ochtend:)

EN natassie wat ga jij doen?

12. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    lekker wandellen in het kralingsebos in rotterdam is daar zo mooi... ook diertjes onderweg mooi water dus lekekr vanmiddag een snotneus halen ;)

13. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    ok leuk lekker idee...wandelen...fris en zonnig weer heerlijk!
    Wij hebben gister Knocked up gekeken....die is lachen...echt stomme film voor de zaterdag avond!

En ja die testen geven niets vel aan.....streep is streep...dat had ik ook vorige keer...!

14. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha medien ik ben er zo weer ga even broodjes eten ;) haha en me bakje filet maar de prullenbak ingooien :p die mag n u niet meer ;) word weer afzien haha komt goed :)

xxx allemaal en misschien tot zo :)

15. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    nog 1 vraag :)

ik maak wel eens sla klaar met fetta blokjes dus geitenkaas mag je die kaas nu wel of niet als je zwanger bent? want weet alleen dat je geen brie mag zowieso en dat je alleen de gepasterieuseerde kaas of iets mag ;) maar wie o weet weet het voor mij :p ga ik nu even eten :)

16. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Volgens mij mag je wel feta hoor....moetje ff kijken of er gepasturiseerde melk of niet voor is gebruikt....en eetsmakelijk!

17. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    oeh van kaas weet ik niets af, dus die vraag moet iemand anders beantwoorden ;)
    Als mijn vriend zometeen thuis komt van zn werk gaan wij ook lekker het bos in! Heerlijk even wandelen. Heb wel net de hond er even in mn pyama uitgelaten ;) Je zag mensen denken 'wat is dat voor vreselijk geblokte roze broek' en dan had ik ook nog een lange jas erover en mn uggs eronder: wat een plaaaaatje :D Geweldig!
    Knocked up heb ik ook al gezien (eergisteren) hihi, ja sorry we wonen bijna naast de videotheek dus tsja als je je verveeld.. Leuke film!

Enne natass, echt super he van die positieve testen!? Ik had bij mijn MK vorige maand al 5 dagen voor NOD getest en was steeds een ieniemienie streepje.. dus steeds onzekerheid. Bij 1 dag overtijd deed ik nog eens een test, en die streep knalde eraf! Helaas was de vreugde van korte duur, net toen we het écht beseften kreeg ik bloedverlies en buikpijn :(
    Hoop dat het snel weer raak mag zijn en dat alles goed gaat. :)

18. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Hey lievelief,

Ik woon ook toevallig naast een videokring...ongeveer....2 minuten lopen ha ha...heb ook alles al gezien vaak...hihi!
    En dat mag best zo'n geblokte roze broek met crocs eronder....op zondag wel... :D
    Waar woon jij eigenlijk lievelief....?

19. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Hoihoi,
    Nou, ik zet niet mn woonplaats hierneer (aangezien ik de laatste dagen het vermoeden heb dat er een héééél close iemand op dit forum zit..) maar ik stuur het je wel even in een PB'tje ;)

20. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    En leivelief...ik heb dat ook met die mk....je hoopt echt dat je dan zo snel mogelijk weer zwanger bent...je hebt namelijk geproefd van het idee om zwanger te zijn...!
    Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent en dus een mooie streep ziet op je zwschp testen!

Deel Deze Pagina