ah dankjewel. Echt ontzettend lief. Ik hoop het ook maar vind het sinds die MK ook wel erg eng. Hoe gaat het bij jou? Vind je het afwachten ook zo vreselijk?
Nou ik heb besloten om maar heel gewoon te doen en niet na te denken en afwachten.....maar het is wel beetje gek...je bent toch wel bezig met je lichaam...alles wat je voelt denk je wat bij.....maar ik probeer me er zoveel mogelijk niet mee bezig te houden! Hoe is jou mannetje eronder......? heeft hij nu net als jou zoiets van schiet maar op.....
ben ik weer meiden leivelief hoop ook dat het snel weer raak is! ga hard voor je duimen je hebt de symptomen wel dus ja wie weet en wanneer ga je testen? en ik wil ook weten waar je woont haha ben niet nieuwsgierig zo nou hier belde me ma net die wou ook gaan wandellend us gaan ook vanmiddag mee lekker hoor verder kan ik het.. bij me moeder hadden we ok een hond ik lipe in de avond en sochtend haha ook altijd in mijn pyama over straat en kwam ook echt altijd bekende tegen me haar zat dan nog wir war door elkaarr en stonden ze altijd te kijken haha deed het altijd weer helaas hebben we hem in moeten laten slapen maarjah jullie zijn ook vroeg wakker
Ja ja...hond wandelen deed ik ook altijd bij me mams thuis.....heerlijk maar soms kreeg ik er ook de balen van moet ik heel eerlijk zeggen! En ik ben altijd vroeg wakker....ik wil altijd voor mijn verbranding voor 9 uur ontbijten dus tja dan moet je wel...en ik ben ook altijd wel op tijd wakker moet ik zeggen ik ben een jaar aupair geweest in engeland en ik deed alles daar dus ook opstaan als de kleine wakker was ed....dus dat zit er nog steeds in denk ik! Ik kan ook niet wachten om mijn eigen kleine uit bed te halen in de ochtend heerlijk lekker ff knuffelen en flesje/borst....ja heerlijk! Jij gaat er zeker altijd uit als jou kleine je roept? Heb je trwns wissel diensten met je mannetje?
Nou, als er verder nog mensen zijn die graag mijn woonplaats willen weten haha dan moet je maar even een PB'tje sturen Ik ga nu even lekker douchen voel me ale: bleh! @Evamariah: ik heb hetzelfde, probeer er niet echt mee bezig te zijn.. maar dat is zo moeilijk! Mijn vriend is er heerlijk relaxed onder haha, soms zelfs iets té relaxed. Nouja, de MK sloeg ook bij hem in als een bom. Hij was net aan het idee gewend en dan is het meteen weer over. Maar ach: hij vind al het klussen niet erg haha. Alleen hebben we wel afgesproken dat ik niet teveel ga hameren op mn vruchtbare dagen, hij wil het liefst dat het wel gewoon spontaan gebeurt. Liefs
haha nou onze kleine komt normaal op zondag later maar was vanmorgen 8 uur me mannetje haalt ze dan echt altijd lief he ik kan heel slecht uit bed komen in de ochten dan doet hij schone luier en komt ze tussenin liggen en gaat hij naar bedene om de fles op te warmen en daarna gaan we nog in bed liggen en kijken we tot wanneer we het zat zijn en doorderweeks gaat het ook zo hij moet toch werken en vind het fijjn om haar dan te pakken als ze wakker is en nog even te kroelen en flesje te geven en erbij te liggen dus ja ik tref het maar en savonds leggen we ze samen op bed tanden poetsen samen enz dus heb het wel lekker zo en hij vin dhe took heerlijk maaruh evamarieh straks genoeg klussen he welke testen gebruiken jullie trouwens altijd? eennuhh oproep PARELSSSS waar ben je? zoveel geklust ? dat je er zo moe van ben? of niet?
ik gebruikte de vorige keer sensitest ovu testen en zwsch testen....en daarna zwch test van kruidvat! ik hoorde van lynn iets over home made ofzo....ik weet het niet meer...ik ga ze wwel aanschaffen voor de vakantie al...ik wil het toch weer proberen! Het werkte erg fijn voor mij dus.... En lekker zeg dat je mannetje dat allemaal doet...hoop dat de mijne dat ook gaat doen op dagen dat ik moe bben ofzo.....hij word alleen nergens wakker van en ik wel...dus ik ga hem dan eerst een glas water over zijn hoofd gooien want anders gaat ie er nooit uit...hahahahah!
hahhahah maar wacht maar je mannetje word er wel wakker van straks riep ik ook altijd ik kon gillen en mannetje bleef slapen maar toch het vaderinstinct alysia hoeft maar een kreun te geven en hij vliegt eruit en is wakker haha dus meis dat komt allemaal goed zo net even gestofzuigd en nu tussendoor samen afwassen vriend droogt af en is niet snel genoeg dus kan ik even weer hier kkijken haha hoe bedoel je ben verslaafd
ja ik zit vet leuke film te kijken maar volg er niks van omdat ik alleen met jullie zit te kletsen...hihi dus ja verslaafd... ik geef het ook eerlijk toe.... En ja ik denk ook wel dat ie een papa instict krijgt...hij wil nu graag dat ik snel weer zwanger ben want hij heeft er ook van geproefd..hihi hij zei het gister heel eerlijk dat ie nu wel wil dat we opschieten....dus...toch maar testen bestellen..haha! ik ga nu ff naar me mannetje toe...spreek jullie later op de dag wel ff ok? Kusssss
Hee, Kom hier ook maar is kijken. Ik heb in augustus een mk gehad en werd niet meer uit mezelf ongesteld en nu is woensdag de diagnose van PCOS vastgesteld. Zit nu aan een kuur om mijn ongesteldheid op te wekken en dan moet ik bloed prikken en zien we wel verder. Ik probeer een beetje te reageren alleen weet ik niet zoveel en ga niet 100 pagina´s terug lezen
Hey lovelylove...je bent van harte welkom.....wat erg zeg...ook jou situatie weer.. pcos is niet echt iets wat je je voorsteld als je zwanger wilt worden...ik hoop dat onsanks dat allemaal wel snel zwanger bent en je kindje gezond en wel mag vast houden! Wij hebben het bijna elke bladzijde over iets anders haha....we leren elkaar nu ook pas net een beetj kennen....dus klets gezellig mee het is echt heel gezellig hier! liefs eva ALs je je NOD dag geeft en welke ronde ed dan kun je ook op ons lijstje...of is het nu bij jou maar de vraag wanneer ed je ongi word enzo?
Hee, Dankjewel! Ja is niet echt iets wat je verwacht als je 19 bent, heb ook af en toe van die spontane huilbuien omdat ik boos erom ben en het allemaal niet snapt waarom het nou weer zo moeilijk moet gaan bah. Maarja komt allemaal wel goed ben na een hald jaar na de mk eindelijk een klein stapje verder! Oo dus ik kom net op het goeie moment haha gelukkig maar. Ik heb geen idee wanneer mijn NOD is want ben aan de provera dus deze ongi telt sowieso niet mee maar 14 maart moet ik weer na de gyn dus dan zal ik wel weten hoe of wat en dan gaan we er hopelijk eindelijk weer voor!
ok..dan horen we dat tegen die tijd wel...eerst maar eens jou ongi op orde krijgen...en misschien komt je pendel dan toch nog uit....het kan nog steeds...! Geloof je in je pendel?
Goedemorgen! Ik heb vannacht gedroomd dat ik een kindje kreeg. Het was een jongetje en de bevaling was een eitje. Alleen de borstvoeding wilde niet echt lukken, et was zo echt
Ja dat is de belangrijkste zaak op het moment. Ja ik denk niet dat die pendel uitkomt is best kort nog en moet 14 maart pas weer na de gyn dus dan zou het eind maart raak moeten zijn noujaa laten we het hopen Nouja geloven is het niet echt ik vind het leuk om te kijken of het klopt maar hummel pendelt maart en een ander pendelt weer in mei dus ja je kan nergens van uit gaan natuurlijk
ik ben er weer zit tussendoor even me inkpatronen te legen even wat uit te printen altijd leuk fotos in de woonkamer @lievelief wanneer ga je testen? @lovelylove heel veel sterkte meis me duimen draaien hard voor je dat je gauw een kleine in je buik heb.. nu maar hopen dat alles goed komt maar dokters van tegewoordig kunnen best een hoop tegenwoordig soo hoe ist hier verdeR? zijn er nog peoples or not?
ben er wel maar heb ff niets zo veel te melde.... doe ik vanmiddag wel dan reageer ik wel... ben net wakker en ga zo ff na me pa op de fiets....
Dankjewel! Ja hoop het ook, als je eenmaal weet hoe het is om zwanger dan kan en wil je eigenlijk niet meer wachten. Ja de dokter kunnen me wel helpen gelukkig! Je hebt al een kleine meid zie ik wat leuk Gefeliciteerd met je zwangerschap echt super Vind het echt fijn dat er nu mensen zijn van mijn leeftijd praat toch wat fijner
@ suhe...ja ik ken het...van die dromen die zo echt lijken en tsja je word eigenlijk dan heeeeeeel erg verliefd op je beebje wakker en dan baal je dat het niet zo is...pff ik ken de dromen....nou misschien is het wel heel snel allemaal waar! @ lovely...idd nergens van uit gaan maar wel erg leuk om te geloven....of te hopen...ik hoop voor jou dat het toch maart wordt! Natassie en lieve zijn jullie er ooknog?
ja voelt fijner aan he dan heb je ook niet al die vooroordelen van je bent te jong en blablabla kortom gezeik maar gezellig dat je er ook bij bent en hopelijk is het snel raak