Ja het is niet iets waar je je aan vast moet houden ofzo dan krijg je 9 van de 10 x een dikke teleurstellin en dat moeten we niet hebben natuurlijk haha. En over die dromen..ik heb zulke dromen af en toe ook en het kindje ziet er precies het zelfde uit het is een jongentje en als ik het kon zou ik hem zo na kunnen tekenen zit helemaal in mijn hoofd Echt heel appart
Haha ja heb laatst al een hele discussie gehad in een ander topic en toen kwamen de dingen hoor ja ga eerst een iets doen met je leven en dat ik wel gestudeerd had maar geen hbo of hoger en blablabla 19 en een kind nou je kent het wel haha en dat zijn dan van die 30 jarige oudjes bah bemoei je er niet mee haha. Maarja ga er verder niet meer op in daar in die topic haha heb me echt dood gelachen erom.
NOD Februari: 23 feb: Sandra (ronde 15) 27 feb: Parels (ronde 13) ** feb: Kika (ronde 1) ** feb: Suhe (ronde 3) NOD Maart: 04 maart: Jessica (ronde 16) 08 maart: Evamariah (ronde 5) 12 maart: sam (rond 12) 15 maart: Lynn1986 (ronde 2) Zwanger en uitgerekend Lindaa: 06 September 2008 Natasssie: 22 oktober 2008 Morgen meiden! Ik heb verder weinig te vertellen HIHI Hoe gaat het hier?
Uh LL.. Ik kom even inbreken.. Als je iets verteld wat er gezegd werd moet je het wel goed vertellen..
haha hoe ik me voel zoals altijd wel een hoop buikpijn maar had ik bij alysia ook maak me onbewust er wel beetje zorgen over maar aghh gaat wel weer voorbij, ben bliij als ik bij de 12 weken zit of gewoon de eerste echo heb gehad dan weet ik gleijk meer misschien zijn het er wel 2 3 4 5 6 haha je weet maar nooit maar ga ik niet vanuit nu afwachten maar en hoe voel jij je?
hoohoi Was ik weer.. Ik weet niet of ik uberhaubt ga testen deze maand. Ga er echt van uit dat het niets is. Maaaaar als ik 2 dagen overtijd ben ofzo zal ik wel een testje wagen, maar daar ga ik niet van uit. Ik heb vannacht zo vaag gedroomd.. Ik liep met mijn baby in de draagdoek op het station (Wat moet ik daar? Ik heb een rijbewijs, maar goed..) ineens komt de trein eraan maar ik voel (door de draagdoek heen) dat ons kindje ontzettend veel gepoept heeft (Hahaha). Ik verschoon het kindje in de trein (in zo'n tussen coupe, want het zat vol..) en ineens stappen alle mensen uit. En toen werd ik wakker. haha Geweldig niet?
Ik vertel het zoals ik zelf wil vertellen jullie hebben ytoch commentaar of niet en daar ging het toch om?