en ik denk meiden dat niemand op zondag echt rustig is...maar wel geniet van de vrije dag of het weer...ikg a zo ook poetsen(alweer...bleh) maar het weer is hier fantastisch...heerlijk blauwe hemel en stralende zon! Bij jullie ook?
oo okee.. en sam inderdaad gefeliciteerd super ennuh kanp hoor het afvallen haha ik mag het nu niet maar ik ga wel heeel verstanig eten nu wil net zoveel aankomen als bij me eerste zwangerschap.. en aangezien ik nog moet vliegen met 5 maanden zwangerschap straks moet iik er nog wel tussenpassen natuurlijk in de smalle vliegtuigen :S en ben al 1.83 lang haha maar vriend hou alysia op schoot anders past het niet
Heb toenstraks ookal ff opgeruimd was er om 9 uur al uit Ja hier is hety ook heel mooi weer echt een zomer gevoel krijg je ervan alleen zal wel niet zo warm zijn als in de zomer
het ziet er heeerlijk uit buiten wij gaan als alysia wakker is naar het bos.. heb gisteren band kunnen plakken hadden lekke band van de kinderwagen:S klote doorn verder iis de lucht zo blauw heeeeel mooi zalig maar is wel koud buiten dat is dan weer een tegenvaller maar aghh altijd wat te zeuren he ben ik hollander voor
oh lieve lief.....je bent echt wel lui...elke dag rust dag...hmmm wel een super leventje heb je dan.. Lijkt me heerlijk....vnaaf donderdag mag ik ook t/m 2 maart genieten.....ook vrij...heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk! En dan mogen jullie niet teveel praten want ik ben een ruime week weg.....ok..is dat een deal?
haha ik sluitt me niet aan bij de deal tenzij jullie als ik 2 weken weg gaat ook neit veel klets haha maar zal wel niet lukken
Ja je kan natuurlijk niet gaan lijnen nu he maar wel opletten met wat je eet dan komt het vast helemaal goed! Waar ga je heen dan met het vliegtuig?
trouwens haha iks chirk ervan hoeveel berichten ik nu in 1.5 maand heb geplaatst haha ik geef toe VERSLAAFD
lekker naar Turkije heerlijk heb er nu al ziin in gaan nu voor de 5e keer vliegen en alysia voor de 2e keer okee 3e keer maar 2ste keer zat ze net een maand in me buik
haha ik probeer me ook aan de deal te houden Wel lekker trouwens, mn vriend is de was aan het doen! wist niet dat ie het in zich had maar blijkbaar.. Wij gaan zo ook ff lekker het bos in! Tot vanavond denk ik, en allemaal ff lekker genieten he van deze zondag! Liefs!
HEY, neej eigenlijk mag ik niet klagen. De eerste keer was ik meteen de tweede ronde al zwanger. Helaas is dit een mk geworden na bijna 9 weken. Nu in de 4e ronde zwanger. Dus ben in een half jaar 2 x zwanger.. En nu maar hopen dat het nu wel goed gaat. Dinsdag hebben we onze eerste echo! En begin hem al aardig te knijpen
veel plezier met wandellen ) en tot vanavond dan kijk ik tussendoor wel ff altijd leuk tv maar aggh verrslaafd dus zal er ook wel zijn ben er nu ook nog ga zo pas weg haha
Ik ga niet feesten daar....misschien wel lekker met mijn mannetje een dagje uit eten ofzo...maar ik ben daar met mijn schoonouders en zwagertje en schoonzusje dus echt feesten is er niet bij.... En we zitten ook in de middel of nowhere dus we kunnen niet eens onze mobiel gebruiken daar....moeten we 2 km voor lopen vanaf het huisje....pfff echt geisoleerd leven en heeeeeeeeeeeel stil...wel lekker h oor heb al 1,5 jaar geen vakantie gehad zonder werk telefoon of e-mail checken......en nu dus wel 1 hele week.... Ja natasss waar ga jij heen....
Maar ik ga ff lekker met mijn man en tantezeggertje broodjes eten en dan straks na buiten buurten! Liefs
bediel 1ste keer zat ze in me buik 2e keer echt vliegen is perfect gegaan ze heeft geen kick gegeven was toen 4 maanden oud en nu is ze dan 1.5 oud dus ben benieuwd hoe ze het nu gaat vinden... maar als het goed is althans dnek het wel kan ze dan lopen en mijn ouders gaan ook me me me zussie en die 2 kunnen het heeel goed vinden dus gaat nu helemaal goed komen gaan ze maar lekker door het vliegtuig heen en weer rennen haha en evamarieh in de middle of nowhere haha erg verrveend ja nou elkaar dan maar goed plezieren