Wat ik weet van mezelf dat als ik de eisprong heb gehad dat mijn temp 0.5 omhoog gaat en dat gevoel voelt heel erg vies voor mij haha Want ik ben een koudkleum warmte doet het niet goed bij mij whahaha
tis idd erg stil...weet je de naam van die testen al lynn? En ja kou kleum ben ik ook soms ligt er erg aan bij mij...maar als je het dus ook warm hebt is dat toch alleen een goed teken?
ben er weer @ desiree woon er half uurtje vandaan van het kralingsebos vind daar erg mooi alleen onwijs veel honden los lopen en fietsers ook erg veel maarjah haha ben er weer geweest ruim 2 uur gelopen dus weer goed voor de gezondheid hier alles goed verder? of is er niemand?
ja ja we zijn er wel... Heb gegoogled en gevonden...weet nu waar je het over hebt en hoe het eruit ziet...die waren 13 euro toch voor 5 testen?
nee hoor meissie...lekker gewandeld las ik net...super joh! 2 uur is ook niet kort...ik zit al de hele dag binnen maar we hebben de deur wel lekker open nu...zonnetje in huis..heerlijk!
ja die van kruidvat kennen we..hihi.....maar dit zijn ovu testen! En doe de verwarming dan hoger of nog 3 broeken en 2 truien en 4 paar sokken aan...
nee wij bedoelenovu testen.. we gaan ze proberen als die het niet fijn doen ga ik elke keer een stapje duurder... oja en die testen van kruitvat 2 voor 5 euro zijn $#%$^verveeld....lees een paar dagen terug.. ik heb er de grootste ruzie mee gehad....
ik weet wel wat ik straks ggaat doen.... lekker ondereenwarmedouche heelrijk dan pyama aan duster aan en lekker relaxen en kroelen op de bank heb vandaag genieg gedaan haha en het is zondag dus hebbenwe leuk tv: ) zijn we altijd zoet
groot gelijk natasss...lekke rop de bank...straks...eerst nog een ssoeppie met me schoonouders...die zijn nu ff een oom aan het bezoeken in het ziekenhuis hier....en dan komen ze ff lekker groentesoep ala eva eten...hihi! Wat gaan jullie ete?