Jonge moeders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ryanne, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Dat is toch met een pipet?Lijkt me ook irri...Vieze handen iieeeuuw

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha heel fout ik genier er nog van de laatstedag nog voor 1 eer vet eten :p patatjes :) haha dan vanaf maandag lekker gezond en zorgen dat ik deze zwangerschap neit veel aankom zoals de vorige keer ;) anders pas ik straks het vliegtuig niet in:p

3. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ismet die pipet ja ;) maar viezehanden haha hoekomjedaarbij? sorry spatie doet erg slecht

4. puzzcat24

;)
    Maar joh ik heb vandaag een droge worst gehad,dat is toch niet slecht als je zwanger wilt worden?Ik hoor vanalles wat over wat goed is en slecht Ik word er crazy van (al ben ik het al whaha)

5. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    heb de verwarrming ook al aan gezet,,,,,,,,,,,,,, heel de dag het zonnetje op je huis en nu gaat ie weg....huil... ik heb lekker groente soepie voor me met FILET AMERICAN op toast

6. puzzcat24

Ja grapjas jij mag dat nu hebben :cry: Maak mij ff lekker hier whahaha

7. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ooooo pest me er maar mee =;

ik eet dat altijd graag ;) toen ik wasbevallenv an lasyia het eerste wat mema en vriendignen halen was broodje filet.. haha neit aardig ;) maarjah haha ik krijg er wat moois voor als het goed is :) dus heb het er helemaal voor over :) maar mis het wel

8. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    whahaha dat vinden sommige menen heel erg en sommige niet.....(die filet amerikan)

ja ik heb nog lekker beetje zon in de wk...dus ik geniet nnog ff...morgen lekker met de fiets naar me werk...hmmmheerlijk!

En natas...ik ga vanaf morgen ook weer heel gezond doen en heel strak erop...want door dat heel even zwanger zijn ben ik ook al aangekomen....pfff
    Dus maandag in iedergeval 2 mensen heel streng/gezond eten!
    en lynn heb je ook zelfgemaakte groente soep?

9. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha nou gaan we elkaar steunen :)
    gaat we er samen tegenaan dan moet het wellukken :)

10. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    jazeker...hahah.....en dan kom ik in de vakantie weer 3 kg aan...en dan na mijn vkaantie weer streng en dan zwanger worden/zijn en dan...tsja dan.....dan kom ik geheid weer aan..hahahahahah
    wat een gevecht en wat een leven pffffffffff
    ik wens dat ik me er op een dag niet meer druk over hoef te maken....waarschijnlijk de dag dat ik 6 maand zwanger ben en al 10 kg zwaarder ben hahaha dan kan ik er toch niets meer aan doen......oh oh oh

11. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha inderdaad :)
    en wat gaan jullie vanavond allemaal doen/kijken? haha wij hebben de tv altijd al klaar ;) onze favo tv-avond :p en jullie?

12. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    wij gaan denk ik filmpje kijken en daarna wat er maar op is...nu is live en cooking op!
    En jullie?

13. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    nee mijn ventje heeft het gemaakt cool he.... dat lijnen probeer ik ook elke maandag

14. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Maar lynn (wel grappig om je zo te noemen....ivm met toekomstige naam van onze girly) jij bent toch super slank of ben ik nou gek?

15. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    en oh ja die groente soep...hahaha mijn kerel kan dat niet...die kan alleen ballen draaien!

kan jou kerel goed koken dan?

16. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Hallo mensen :)
    Na een middagje schoonouders ben ik er weer! Pff.. Lekker gewandeld.. en waar ging het gesprek over? Baby's .. oooooh zouden ze misschien iets door hebben? We moesten er wel om lachen op de terug reis in de auto!

Ik ga heeeeerlijk tv kijken, droomhuis in de zon etc etc (ben gek op die huis/verhuis/bouw programma's. Wij willen zelf ook graag ook emigreren dus daar komt de interesse ook wel vandaan.
    En lekker friet eten, hmm echt zin in!

Nou meiden, fijne avond!
    Liefs

17. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    jij ook lieve lief.....eet smakelijk en enjoy!
    Zit ook bouw een huis in de zon ofzo te kijken...!

18. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ben er weer :)
    even lekker gedoucht en de kleine mee genomen onder de douche heerlijk :)

maar linda was benieuwd nu al he ;)
    wil jij thuis bevallen of ziekenhuis? ga je borst of fles geven? en ga je nog gym doen of yaga of iets? ben niet nieuwsgierrig hoor :)

hier staat nu live en coocking op terwijl ik bijna altijd droomhuis in de zon kijk :)
    haha en daarna de grote verhuizingf dan spoed dan kleine naar bed dan boer zoekt vrouw dan baby te huur enz enz ;) haha genoeg dus :p

19. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    haha juist! de grote verhuizing, (dan ff voor vriendlief voetbal) en daarna baby te huur! haha

Heb steeds een beetje buikpijntjes, en een raar gevoel.. Weet niet wat dit is, vreemd!

20. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    meis wie weet ;) ik riep elke dag word ongesteld al blader je een hoop blz terug dacht ik ook echt dat me ongi zou komen zelfde sympthomen enz.. dus wie weet :)

en als jullie zwanger hoe en wat dan alles ;) zie me vragen die ik aan linda stelde :)

Deel Deze Pagina