hey hey, Ik las net je vraag over bevalling ed... Ik wil eigenlijk thuis maar mannetje in het ziekenhius! En ik wil borstvoeding geven.....heel graag...het lijkt me zo bijzonder om je kindje eten te geven en in leven te houden met voeding die uit je eigen lijf komt! Maar dan moet het wel lukken natuurlijk! en verder eerst natuurlijk zwanger worden...en hopelijk heeeeeeeeeeeeeeel snel!
blijf tot de zon je komt halen bij mij,,,,,,,,,,,,,,,,lalala want wat het leven zo mooi maakt gaat veel te SNEL voor bij.... alalalla
heyllo lynn......haha Wanneer begin jij met je ovu testen...weet het niet meer precies op dag 12 toch?
okee hahaha ik ga in ieder geval nu waarshcijnlijk weet het voor 95 % zeker fles geven heb met alysia het erg zwaar gehad tepelkloven enz.. en ze dronk om de 2 uur ruim een uur lang en ja een kleine van 9 pond met een behoorlijk zuiglracht was geen pretje heb het 6 weken gedaan... ook gekolft en er kwam haast niks uit dus achteraf gezien waarschijnlijk te weinig melk gehad dat ze daarom zoveel dronk en hard zoog en was ook 1 keer in slaap gevallen word ik wakker ligt ze nog aan de tiet dus ja haha en fles is tegenwoordig haast geen evrschil meer met borst qqua vitamine enz.. zijn zover tegenwoordig dat ze er zoveel onderzoek hebben gedaan dat ik borst niet meer zie zitten haha maar bijzonder was het wel maar hier geen pretje en neit fijn en toen ze de fles kreeg sliep ze ook gelijk door dus ja
ja natassssie dan is de keus ook snel gemaakt natuurlijk.....dan weet ik het ook wel als dat bij mij zo zou zijn hoor....maar daar ga ik nu nog niet over nadenken...eerst maar eens zw worden en dan....ja dan....ga ik losssssssssssssshahahahah Ik kijk er echt naar uit....jullie ookmeiden?
haha volgens mij ben jij uberhappy haha jij bent vandaag zo vrolijk zo vrlijk zo vrijk jij bent behoorlijk vrolijk ben je zo vrolijk altijd ?
Hoihoi, ik wil graag thuis bevallen en ben helemaal pro borstvoeding. Wil dus ook het allerliefste borstvoeding geven. Ik voel me heel erg raar, weet niet hoe ik het moet beschrijven, gewoon vreemd. Zo heb ik me nog niet echt vaak gevoeld, zelfs niet toen ik zwanger was Denk dat er een griepje aan zit te komen, pff. Totaal geen zin in. Alhoewel? Lekker thuis op de bank is ook niet verkeerd (Luiheid, heerlijk!). Nou, ik ga er weer vandoor (af en toe kom ik even snel sneaken en berichtjes lezen ) Oja enne puzzcat! Ik heb ook totaal geen last van mn Boobs, terwijl ik dit normaal wel altijd heb! Maja, we hebben deze maand echt niet veel/goed geklust dus zwanger kan ik echt haast niet zijn haha. xxx
jaja pro borstvoeding haha dus vind je mij fout ik ga fles geven haha en doe nooooitt meer borstvoeding waarschijnlijk drama
ja ben vrolijk...vind het heerlijk om hier mijn ei kwijt te kunnen en ben gewoon heel erg blij met het zonnetje van vandaag en mijn lieve kerel en al die zwangeren en dan word ik happy....alle mooie nieuwe leventjes die in jullie groeien....geweldig...ik hoop dat ikhet ook weer mag ervaren.....en dan een hele zwangerschap en bevalling en mijn kindje zien opgroeien..... Sorry ik kan heel erg dromen over deze dingen soms.....
haha ik kan het lekker dromen en denken en genieten ervan heb ik nu ook hoop wel dat alysia het goed kan vinden met broertje/zusje wij denken al lekker elke ochtend met zijn 4en in bed en gek doen haha maar dat is gezond zo denken en hoop zo dat het ooks nel raak is voor je je verdient het!
en ik ben ook pro borstvoeding maar vind jou reden natassie helemaal goed want je hebt het al geprobeerd en hebt veel pijn gehad dus dan kan ik het begrijpen hoor! HEt moet wel leuk blijven allemaal.... over een WEEKJE zit ik al in france.....qui qui
oh natass je bent een schatje hoor.....heel fijn om te horen! pfff krijg er even tranen in me ogen van..haha Nou ik hoop ook dat jij heel snel een super gave echo hebt waar we allemaal jaloers op gaan zijn...hahaha! En wie weet krijg je wel een koningspaar....meisje heb je al en nu een boy...heb je al een gevoel erbij?
haha lekekr op vakantie heerlijk haha en veel zullen er wel gaan zeiken je gaat de gles doen weet je het wel zeker elk kind is anders nou echt waar hier nooit meer! haha en tegenwoordig is de fles bijna net zo goed als borst dus aghh wat iedereen ervan vind kan me niks schelen ik heb ook fles gehad en kijk eens ik ben super gezond en noooit ziek dus ja haha alle negatieve reacteis kan me niks schelen haha maarjah tralalalalalala ik ben lui en heb trek in een ijsje heb ik alleen helaas niet
ha ha natass... stuur je kerel erop uit om een bak Ben & Jerry's te gaan halen....oeh lekker man...gewoon je zwangerschap misbruiken nu mag het .....
aahh je bent een schat evamariah het is je echt gegunt echt waar! en gevoel nog niks maar voel me hetzelfde als bij alysia dus denk weer een meisje me vriend zegt ook meisje maar alle 2 is welkom meisje is wel handig heb een emdien maxi cosi dus ja ) en jongen ook erg leuk kan ik weer veeel shoppen babykleertjes kopen vind ik leuk haha verder een hekel aan shoppen dus afwachten maar hoop het bij de 20 weken te weten