is dat hun 'huismerk'? hoop dat ze idd fijner zijn dan die van de kruidvat. het werkte wel, maar het is gewoon vervelend met dat pennetje :x haha
lekkerrrr ben en jerry's, heb het van de week ook nog op cookie dough jummie.. ps mag ik ook op de nod lijst? 3 maart is me NOD! en nu hopen dat ik dan zwanger ben dan ben ik zo rond me verjaardag uitgerekend! bijzonder!
was trouwens van paul de leeuw... Gisteren zag ik overal zwanger vrouwen... ik begin op dag 12 met testen dat was toch goed he? everytime i look at you i see my self.... blabla
haha hij krabbel al terug hij wilt we hoor.. maar om 7 uur komt spoed en kijkt hij heeeeelll graag dus ben ik zo lief geweest dat het daarna ook goed is dus nog even een uur wachten op me ijs
ik doe ong. 2 dagen voor de verwachtte ovulatie beginnen met testen, dat kan wel als je vrij regelmatig bent (zie dat jij dat ook bent). dus is goed idee kan je ook mooi het verschil zien tussen de twee dagen. die van vrijdag van mij was superlicht, zaterdag was iets donkerder en vandaag is veel donkerder nog dan de controlestreep.
ha ha...ja nee geen luie kerel maar wel als het om mij gaat hahahaha... en ik heb van de week ook a l cookie dough op hmmmmmmmmmmm lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrr En lynn paul de leeuw heeft hele mooie liedjes en dag 12 is ok...ik ga ze morgen denk ik halen en dan gelijk 3 pakjes denk ik.....want ik heb zo het gevoel dat mijn ei niet netjes de 22 ste komt maar ruim een week later!
kan me voorstellen na MK is cyclus vaak in de war en komt je ei later en is de cyclus ook gelijk langer.. maar ik ga nog even snel klussen haha..
haha s6 met klussen ik ga me favo serie kijken dus ben er minimaal even een uur tussenuit en maby iets langer daarna even kleine naar bed doen niet teveel kletsen he meot dan weer zoveel lezen haha tot vanavond xxxx
vet dan kan ik er nog een spelletje van maken ook.... Welke kleur zal die vandaag zijn.spelletje... JA AHAAHA begin een beetje flauw te worden hoor... maar ik begin er dan wel meej alleen dat is niet 2 dagen van te voren dat zijn er 5 .... is dat te veel
nou meiden wat ik vandaag had... vond het echt een verhaal voor topic "jong moeders" staan we bij een babywinkel lekker naar van alles en nog wat te kijken, komt er een vrouw (moeder van "oudere" zwangere vrouw die ook aan het winkelen was) naar me toe zegt ze "je bent toch zeker niet voor jezelf aan het kijken he" waarop ik antwoord "jawel we zijn zwanger " nou wat denk je krijg ik een hele riedel: -we moeten een voorbeeld aan haar dochter van 39 nemen die eerst cariere heeft gemaakt en haar levenslessen kent en je zal wel onbedoeld zwanger zijn blablabla dus ik heel beleefd "sorry mevrouw maar u weet niet ten eerste niet hoe oud ik ben, ten tweede hebben wij bewust gekozen voor een kindje en zijn we een jaar bezig geweest om het te worden en ten derde snap ik niet zo goed waar u zich mee bemoeid. nou wat ze er toen uitgooide zal ik jullie maar besparen... ik heb haar een fijne dag gewenst en ben weer verder gaan snuffen tussen alle leuke babyspulletjes beetje jammer dat dit soort mensen zich zo druk maken om een ander... ennuh zo jong ben ik nou ook weer niet moest het echt even kwijt Liefs Shir
Da zei ze niet....... WAT een @$@$ mevrouw... ben nog beleefd... Ja dat bedoel ik nou... ik had vandeweek ruzie op een ander form met iemand... die zei dat mensen rond de 20 kinderen zijn die kinderen krijgen.... ik HAAT dat soort uitspraken.... IK oordeel over niemand... ook niet over mensen die later beginnen en dan hoef ik ook hun weer woord niet te hebben,,, grrr,,,,
ik ben trouwens NIET getrouwd ben al wel 7 en half jaar samen en wonen 2 en half jaar samen... we gaan trouwen als ik zwanger ben voor de hendig heid hecht geen waarde aan trouwen.. komt omdat mijn ouders en zijn ouders ook gescheiden zijn dus niet echt lekkere voorbeelde... vind een baby echt iets van ons samen en specialer,,,,,,,,,,,,,,,,,,