jawel ze zei het echt... en ik zie er echt niet uit als 18 ofzo dus snap haar reactie niet zo. weet je wat ik ook heel raar vind dat haar dochter niet ingreep... mijn vriend stond te koken dus die had ik naar een andere afdeling gestuurd hahaha trouwen voor de handigheid? ik begrijp dat nooit zo (sorry) wij zijn ook niet getrouwd en ik ben nu zwanger maar we gaan ook niet trouwen. de vader moet alleen het kindje erkennen bij de gemeente voor de bevalling en daarna gewoon aangeven, verder moet je 1 formuliertje meer invullen... of bedoel je het misschien anders?
nee hoor lynn ik ben er..... Wat een dom mens zeg...die heeft echt geen idee...die vrouw die op 39ste nog een kind krijgt moet met haar oude lijf achter h aar jonge kindjes aan lopen...en die heeft al een rolator als haar kinderen net op zichzelf gaan wonen...dus wij doen het allemaal veel ahndiger dames....we zijn nu nog vrij fitaal dus nix van aantrekken die domme mensen die het beter denken te weten.....! Wij kunnen ons straks nog verplaatsen in onze kinderen en dat word voor dames van 39 of ouder wel een stuk moeilijker.... Ik wil wel zeggen dat het soms door de omstandigheid niet anders kan ivm problemen met zw worden ed en dan vind ik het ook helemaal niet gek maar een oordeel over mensen vellen terwijl ze je niet of wel kennen vind ik stom.... Iedereen zijn eigen mening helemaal mee eens...maar je niet gaan bemoeien met het leven van een ander...pfffffffffffffff sorry!
@ Evamariah, vind ik nou ook en alsof zij weet wat ik op m'n bank heb staan, want daar ging het haar om... ach voor m'n zwangerschap had ik haar waarschijnlijk de huid volgescholden (uhm ben normaal heel beleefd hoor maar niet als mensen oordelen ) maar nu had ik zoiets van... joh shir je bent al 8.5 jaar samen met je mannetje heb een stabiel leventje ben gelukkig met de zwangerschap en iedereeen om je heen ook dus what the f*ck ga je je aantrekken van deze vrouw... conclusie NIETS
nou idd hoor meis....jij kent jou situatie en jij weet hoe het zit...je niet gaan opvreten door dat rare mens! Ze is gewoon oud en bedorven en heeft geen verstand van het leven en dat het ook anders kan en veel meer geluk kan geven dan bij haar dochter! Heel erg gefeliciteerd met je zwsch en geniet ervan!
oke goede reden is goed gekeurd door me hahahahaha nee hoor geintje succes trouwens he met zwanger worden ik hoop dat je een mooi verjaardagskado krijg
@ Evamariah hahahaha precies bedankt meis! zie dat jij net een miskraam hebt gehad sterkte meis, ik hoop dat je snel opnieuw zwanger mag worden! [-o<
thanx... en jij ook lekker genieten... en gewoon tot fucking 10 tellen tot dat mens haar waffel houd... ben benieuwd als ik dadelijk zwanger ben wat ik over mee heen krijg... werk op een kinderdagverblijf met vrij oudere ouders...
Ik ga over 1,5 maand ongeveer trouwen, vind het gewoon leuk dan om met mijn vriend getrouwd te zijn, voor mij is dat het complete plaatje, samen met een gezinnetje! Dezelfde achternaam allemaal vind ik ook wel handig. En een hele mooie jurk aan (staat in album maar dat is een andere kleur) En net ff goed geklust nog even, zou denken nu moet het toch wel goed gaan deze maand, heb precies goed geklust. En wowww wat een stom mens, die had volgens mij gewoon zin in een potje ruzie. Wat knap dat je zo rustig bent gebleven zeg . En trouwens, hoe willen jullie dat gaan doen als jullie kinderen hebben met werk? Ik wil nog maar 2 dagen werken het liefst. Een goede 'carriere' interesseert me werkelijk niks. Ik leef voor me mannetje en een gezinnetje niet voor een carrière.. hebben jullie dat ook, of willen jullie het gewoon allebei?
en je gewoon in houden en thuis tegen de muur gaan vloeken...hahahaha dan ben jij de wijste van de 2 toch? en ja die mk is wel naar maar we gaan gewoon door en hoop dat het nel raak is.....kan al genieten van wat er ooit in de toekomst gaat komen puur door dromen dus.....hoop het echt En jij binnenkort al echo oid?
hey desiree....ik ga in mei 2010 trouwen waarschijnlijk we zijn pas net verloofd dus ligt nog nix vast maar wel mooie jurk van jou hoor...pff...mag hopen dat ik er ook zo eentje heb..haha Ik ga niet voro carriere maar wel voor centjes.....dus ik blijf wel 4 dagen werken waarschijnlijk maar kan mijn kindje dan gewoon mee nemen naar kantoor want ik ben vestigingsleider dus......dan is het makkelijker...en me baas is me moeder dus dan oma en die vind het ook vat niet erg....hahaha
ik ga nu naar me mannetje die voelt zich erg verwaarloost vandaag...hahaha....tot morgen meiden...kusssssssssssss
goed idee evamariah, jij hebt al een goede baan zo te horen mooi dat je dat dan zo goed kan combineren. en ga maar naar je mannetje geef hem maar wat aandacht mijn mannetje verdient gelukkig een redelijk goed salaris dus daarbij hoef ik maar een paar dagen per week te werken, dan kunnen we prima rondkomen.
@ desiree mijn ventje is van de cariere ikke niet.. werk 18 uur nu en zie dna wel of ik stop of een paar uurtjes blijf werken... wat een mooie jurk en ben jij dat op de fotó's heb ik ook weer een gezicht erbij... @ evaBEN 15 maart jarig en dan word ik alweer 22 jaartjes...
ben er tussendoor weer even wat een stom mens zeg! haha en of je er wel of neit als 18 zou uitzien haha ik ben nog maar net 19 en krijg lekker een 2e kleine en vind leuk als mensen mee ankijken dan lach ik lekker vriendelijk haha maar krijg visite dus meot heir ff weg stiekem tussendoor nog wel die mag het namelijk ng niet weten van zwanger zijn haha XXXX en tot nog
Hoi Als je man alleen en inkomen heeft, voel je je dan niet afhankelijk? Mijn mannetje verdient meer dan ik, maar ik vind het erg fijn om ook mijn eigen rekening met mijn eigen geld te hebben. Ik bedoel ook zeker niet dat moeder en huishouden geen baan is, volgens mij de meest zware baan, maar je eigen ontwikkeling stopt volgens mij dan. En ik vind het fijn om verschillende mensen om mij heen te hebben en niet alleen over baby's te praten enz. Hoe zie jij dat?