Jonge moeders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ryanne, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Ik ben al bij de HA geweest, maar moest nog even wachten tot k op 6 weken zat, daar zit ik nu inmiddels alweer overheen, wacht nog even tot het einde van de week en maak anders maar een nieuwe afspraak.

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw

ga ik nu doen

3. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ik heb ook nog steeds geen reactie van de pendelaars :( 4weken geleden gestuurd wat ze denken dat het word en wanneer ze denken dat ik beval. heb alleen van Hummel terug dat ze heeft gependeld voor 24-9 een jongen...

alle (zwanger worden) pendels waren bij mij trouwens niet uitgekomen :(

4. Niet meer actief

Hahaha mooi motto word je blij van ;) haha

Ik heb voor mijn mk gewerkt fulltime vond het al geen ene flikker aan maarja na mijn mk werd mn contract niet verlengd en sinds die tijd werkloos wil graag voor dat ik zwanger ben nog ff werken mooi wat geld extra voor de mooie spulletjes wie ik allemaal wil gaan kopen haha shop verslaafd en daarna is het gedaan met het werken.

Ja ik vind persoonlijk dat je als je samenwoont je ook je geld samen hebt en niet allebei een apparte rekening moet hebben of dat jou maandloon van jou is en zijn maandloon van hem en is het van jou op ja jammer dan dat vind ik niet echt kloppen maar idd ieder zn eigen keus :D

5. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Wat voor ijs ga je eten?

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ben zo terug ;) haha rijd ff met me vriend mee :)
    ff ijs halen ook al zit ik in me pyama ;) blijf ik in de auto zitten tot zo ladies :)

7. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha dat weet ik nog niet wat voor ijs ;) daarom ff mee of waterijsje of lekekr softijsje :p haha weet het nog niet laat het zo wel ff wete n :)

8. Niet meer actief

Dan krijg je een kuur als het goed is en anders word je doorverwezen na de gyn. De eerste keer kreeg ik een kuurtje naja gewoon ongi geworden maar uit mezelf daarna niet meer en nu sta ik dus onder behandeling bij de gyn.

Hoop dat het allemaal meevalt voor je !

9. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    tot zo XXXXX niet teveel kletsen anders blijf ik bijlezen ;) haha en moet ook ff kleine op bed leggen enz ;) dus rustig aan he ladies :p anders blijf ik lezen ;)

10. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Hoelang was je toen gestopt met de pil? En hoe vaak was je zelf al ongi geweest?

11. Niet meer actief

Van sommige pendelaars krijg ik ook geen bericht terug maar vergeet niet je voor en achternaam erbij te zetten en je geboorte datum

12. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    als iemand een bericht verstuurd kom tdat bij jullie ook in de w8t rij?

13. Niet meer actief

Ik ben nu bijna in totaal een jaar gestopt maar we hebben het niet bijgehouden ik ben in ronde 4 zwanger geworden en heb toen met 21 dagen overtijd positief getest maar mijn ei springt wanneer die wil dus die 21 dagen is niet helemaal zeker. de eerste 4 rondes werd ik gewoon uit mezelf ongi. na mijn mk werd ik niet ongi toen heb ik na 3 maand die kuur gehad ben ongi geworden 13 dagen uit mezelf maar was geen normale ongi heel vies geen verdere details beter voor jullie ;) en naja nu dus niet meer.

14. Niet meer actief

Ja blijft er in staan tot diegene online is geweest of als de inbox vol is tot die minder vol of leeg is

15. Niet meer actief

Haha ijshaal ze!

Tot zooo x

16. Niet meer actief

denk al wat is het hier koud.. staat me kachel uit hahahaha dommmm

17. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    nou meiden ik ga lekker naar cafe de bedstee (naar bed ;)) beetje tv kijken enzo ben moe van zo'n dag hahaha

ik duim voor jullie allemaal dat jullie heel snel zwanger worden van een gezond wondertje en dat de zwangerschap goed mag verlopen! voor alle "al zwangere onder ons" geniet van de zwangerschap!

liefs en een fijne aaf
    Shir

18. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Maar jij krijgt nu pillen om je ongi op te wekken? Of hoe gaat dat?

19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    Mijn dank is groot uch uch

20. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    thanx en we zien je hier nog wel vaker he? dag fijne aaf...

Deel Deze Pagina