Ja dat zijn andere pillen als wie ik de eerste keer van de ha heb gehad. Deze pillen wekken een menstruatie op om te kijken hoe mijn hormonen zijn op dag 3 van de menstruatie en dan gaan ze verder kijke. Ik denk dat je eerst die kuur van de ha krijgt en mocht je later de volgende ronde bijv. weer niet uit jezelf ongi worden dat je dan na de gyn moet.
Nou ik heb net een broodje hagelslag gegeten ik had daar zo'n zin in en eet nu al bijna 3 weken geen chocola dus ook geen hagelslag haha maarja nu dus wel morgen weer er tegen aan naja dit was me enige keer dat ik iets deed wat niet mag eigenlijk dus doe het best goed! Maar het heeft me heerlijk gesmaakt jammie
Mijn moeder gaf me vandaag weer wat hints hoe leuk een kleinkind zou zijn. Ze weet officieel van niks, maar heeft wel zo haar vermoedens. Vind ik toch wel leuk. Als we later een jongetje krijgen dan gaat mijn vader op zaterdag mee naar de voetbalwedstrijden heeft hij gezegd. Toch wel leuk dat je weet dat een kindje in de familie ook heel welkom is.
zo ben er weer ijs op kleine boef heeft meegegeten hier dus ga ik zo maar op bed leggen heb een lekker groot softijsje op de duurste die er was ` haha met discodip/snoepjes/spikkels of hoe je het ook wilt noemen haha ) was me galgenmaal morgen gezond eten haha hoe ist hiett verder moeten jullie niet boer zoekt vrouw kijken
en toen was ik nog maar alleen word er verdrietig van arme ik het is stillll aan de overkant! stil aan de overkant!1 dames kom op wat is dat nou iedereen klussen of zo en ik hier dan alleen omdat er een vriend is van mijn vriedn en geen zin heb om te klussen haha genoeg gedaan haha waar zijn jullie!
ik zit hier heel alleen op dit forum in me uppie feest te vieren lalalala lala waar zijn jullie nou nou gaat ik ook zo maar weer jullie hebben me verdrietg gemaakt hahaha xxxx en tot zo dan misschien ff kijken of er iemand mij gezeldschap houd haha anders toch me vriend maar verwenenn
gaat wel snel he mijn banner? vind je ook niet zo om 12 uur heb ik alweer 6 dagen.. en 12 dagen tot ei