Hi, Ik ben 21 jaar en mijn vriend 22. Wij zijn nu bezig met ronde 1. Ik heb 24 januari mijn NOD, dus spannend! Ik heb gister en vandaag steeds krampen in mijn buik, niet ernstig en het gaat ook zo weer weg. Op internet las ik, dat dat mijn baarmoeder kan zijn die aan het samen knijpen is voor de inesteling! Dus hopen maar... Ik heb alleen mijn vriendin en schoonzus en zwager verteld dat we bezig zijn voor een kindje, die zijn nog enthousiaster dan ons ( niet dat dat kan hihi ) maar ik denk dat iedereen het erg leuk vindt! Er zitten altijd mensen tussen die ons te jong vinden, maar goed wij hebben allebei een baan, huis, beide een auto dus waarop nog wachten. Nou duimen voor 24 januari. Groetjes, Sanne
Jah, ik vind het ook erg leuk dat er meer jonge ( aanstaande ) moeders zijn! Wel leuk om te zien dat iedereen er zo mee bezig is, ben ik niet de enige! Hier kan je lekker mee kletsen met elkaar en je ervaringen delen... Groetjes, Sanne
Ik ben 23 en mijn vriend 29, wonen 3,5 jaar samen, allebei een baan, en een grote kinderwens Ik ben niet bang voor de reacties hoor, wij willen het graag en daar gaat het om
ik ben 26 en mijn vriend is 36. bij ons, vinden mensen dicht bij ons het heel gewoon. dat leeftijd verschil zie je tenslotte niet. het grappige is dat wij dus vrienden hebben tussen de 26 en 36 jaar. niemand is klaar voor huisje boompje beestje. dat wil zgegen: ze volgen ons met alles hahaha. nu moet niemand nog aan kinderen denken en daarom weten ze dus ook niet dat wij met deze wens bezig zijn. echter weet ik nu al dat dit dus gaat veranderen als ons wondertje komt. ik had het er met een vriendin over zaterdag toevallig
hoi meiden, Ik ben 22 en mijn vriend 28 en wij hebben ook alles voor elkaar...veel mensen vinden het misschien jong maar het ligt aan het totaal plaatje....! Ik heb al veel gedaan in mijn leven van wonen in mijn eentje in een ander land...gewerkt als au pair voor een jaar en nog veel meer andere dingen. Ik vind het super om te lezen dat er meerdere vrouwen jonger aan kinderen beginnen want je kinderen hebben dan meer aan je (denk ik altijd)....natuurlijk heeft iedereen een ander streven...en soms duurt het jaren voordat je zwanger bent of er achter bent dat het helemaal niet meer zou kunnen....! Goed om jullie verhalen te lezen...ik hoop dat jullie allemaal een mooi 2008 krijgen met bolle buikjes en mooie kindjes! Liefs Eva
Ik ben 22 en mn vriend 25, 6 jaar relatie en wonen nu 3,5 jaar samen, koophuis, eensgezinswoning, 4 katten, beide vaste baan. Huisje boompje beestje ahah!
Ik wil ook graag jong moeder worden, ben nu 24, mijn man is 34. We zijn 25 mei vorig jaar getrouwd en al 7 jaar samen. Op mijn 23e was ik zwanger (al in de 1e ronde), helaas is dit niet goed gegaan. We zijn met de 6e ronde bezig... hopelijk is het deze keer wel raak...
Zal ik me dan ook nog maar even kort voorstellen.... kom zomaar binnen waaien, omfatsoenlijk zeg! Ik ben 25 jaar, mijn vriend word volgende week 25. We zijn het eind van de maand 8 jaar samen. we wonen nu al zo'n 5 jaar samen, samen met onze 3 katten, hond en visjes. Hebben ook beide een baan en een sinds een jaartje een koop woning. Sinds maart 2007 zijn wij bezig zwanger te worden, na 8 rondes was het raak maar eindigde helaas in een miskraam. nu zijn we weer bezig met ronde 1 na de curretage die ik heb gehad. Ik hoop dat het voor iedereen snel raak mag zijn! liefs Jootje
leuk topic dit met jonge meiden! Hoor hier ook bij al zwanger geweest maar is helaas ma geworden. Succes allemaal en jong ouders worden zitten genoeg voordelen aan ik bedoel op je 38ste een kind krijgen zit ook genoeg risico`s aan vast. En tegen die tijd dat wij die leeftijd hebben behaald hebben we onze handen weer beetje vrij en kunnen we genieten van onze "oude" dag
ik zie dit topic nu pas! ik ben 24 en 25 als de kleine geboren word! ik dacht ook dat mensen me te jong zouden vinden, maar ik ben al eerder zwanger geweest , helaas mk. en ik kreeg hele leuke reacties! liefs rebbel
ik denk dat je boven alles uit moet gaan van wat voor jezelf goed voelt. net als wat ik al eerder zei, ik ben 26 en mijn vriend 36. we hebben een mooie etage die verbouwd gaat worden tot groter. we werken allebei waarbij ik 4 dagen in de week momenteel. we kunnen indien nodig makkelijk leven van 1 salaris. we hebben 2 katten en een hond. maar nu komt het: we zijn pas 1 jaar samen en wonen ook 1 jaar samen. Dit is voor veel mensen een raar idee als ik dan nu al zwanger zal zijn. we zitten tenslotte in ronde 8. we hebben dan ook nog niets gezegd tegen vrienden. echter verwacht iedereen wel snel een volgende stap omdat het allemaal zo zichtbaargoed gaat...zobedoel ik maar, leeftijd en situatie zegt niet alles.
Hoi Blondsteenbokje, Ik zit in ongeveer dezelfde situatie...alles loop vlekkeloos maar ook nog maar 1 jaar samen...wij hebben trouw plannen en wonen ook al een jaar samen....als het goed gaat en goed voelt en je wilt sowieso(mocht het ooit moeilijker of verkeerd gaan) vechten voor een relatie....dan mag je vertrouwen hebben dat je het echt wel red....! Liefs Eva