Goedemorgen Ik denk dat iedereen hier nog slaapt Hier ging de wekker alweer om 8 uur, pfff... Nou ladies, ik kom vandaag niet meer terug denk ik, heb een hele drukke dag (Totaal geen zin in..) dusss... tot morgen! Liefs
goedemorgen allemaal waarschijnlijk nog niemand hier maar hoe iis het met iedereen ? lekker geslapen ik wel hoor ik ga vanaf vandaag heeel gezond en verstandig eten en nu ga ik het volhouden ga de zomer tegmoet dus moet straks wel lekkerr met me buik kunnen showen en wat gaan jullie allemaal van de week doen? wij gaan donderdag als het lekker weer is waarschijnlijk daagje scheveningen doen dus lekker gezond hahah xxx
Goeiemorgen! Ik heb ook lekker geslapen Natassie succes met je gezonde levensstijl Verder geen nieuws heb het koud bah
IK BEN ER OOK...had tussendoor een klantje...en straks ook weer een klantje....dus sorryyyyyyyy als ik een poosje niet reageer vandaag..! Natassie ik doe helemaal met je mee.....lekker gezond en fitaal! Dagje scheveningen...hmmm wil ik ook wel....ff kijke of ik me mannetje zo ver kan krijgen...we zijn donderdag toevallig allebei vrij!
haha das beter... mijn vriend heeft ook donderdag vrij en vrijdag school maar das maar een korte dag dus heerlijk snel weekend en gezellig samen gezond en fit
goedemorguh ben nog niete helemaal wakker maar ben wel weer van de partij.. heb lekker geslapen maar heb zo'n KOPPIJN... verder heb ik weer heel weinig... oja die pendel... shit als ik die moet geloven kom ik wel over een paar maanden terug en doen we het in juni wel 1x en dan is het wel raak. hahaha...p
Tjaa..ik moet volgende maand pas weer na de gyn en dan hoor ik hoe of wat dus denk het eigenlijk niet maarja wij klussen gewoon door