Hahahaha ooo ja er stond dat dus dat moet dan daar zijn neem ik aan? Najaaa ik snap het in ieder geval haha
Jaa daar hebben ze wel gelijk in ja! echt lief om te zien ja nog zo lekker klein haha mijn tantezeggertje gaat het zo snel wist nogw el toen ze net geboren was en nu is ze alweer bijna 3
jaa snel he ik heb zelf dan een zusje van 5 jaar echt een bijdehand en weet nog precies toen ik ze voor het eerst in me handen had super gewoon... tijd gaat zeker onwijs snel heb ik ook met alysia weet nog toen ze geboren werd en nu alweer een ander wonder in me buik wat wel grappig is deze kleine is waarschijnlijk verwekt op alysia haar 1ste verjaardag
Jaa maar het is wel mooi om te zien allemaal hoe ze gaan praten enzo geweldig! Dat is wel super ja dat blijf je je herrineren voor altijd wel bijzonder eigenlijk ja
whahhaa.... op der verjaardag..wat geven jullie haar dan een byzonder cadeau....ik hoop zo dat ik op mijn verjaardag postief test... zou mijn allermooiste cadeau zijn.. mijn vader vroeg gisteren nog wat wil je hebben....(baby?) neej ik wist echt niet wat ik moest vragen... jah als ik dadelijk zwanger ben wel alleen hij weet niet dat wij bezig zijn...
haha okee hoop zo dat je posi test op je verjaardag zal inderdaad super gaaf zijn zeg ben benieuwd ga ook precie sop je verjaardag testen?
Hahahaha ja je moet toch opassen daarmee straks vergeet je het iemand te zeggen en dan staat het er mooi oepsss