hahaha... Ja ik ga op mijjne verjaardag testen of ik moet dan al ongi zijn want officeel moet ik vrijdag er voor ongi worden.... maar eendagje extra w8ten is niet erg... hahhahaha
ja ben er altijd wel bang voor hoor dat er straks wat op hyves staat dus nogmaals NIKS over baby of wat dan ook OP HYVES zetten! dank u wel ladies maaruhhh iemand nog wat te vertellen of opbiechten? of vragen of wat dan ook
heb ook altijd zwangertesten in huis maar dan heel goed verstopt...heb nu de roze gekocht van het kruitvat...ben benieuwd die andere koop ik nie meer... LL was jij getrouwd ben altijd benieuwd of er mensen getrouwd zijn... ihihi nou heb ik wel een beeld van je hoe je eruit ziet dus weet ik tegen wie ik aan zit te lullen
hahaa biecht maar op allemaal! wat is jullie stomste fout offf uhh? wat is jullie duurste boete en waarvoor ? haha
Haha ja fijn is dat he Nee ben niet getrouwd maar me vriend komt van het kamp en daar ben je man en vrouw als je samen gaat wonen dus vandaar
Mijn stomste fout ooit is uhmm (Ja dat is goed nadenken haha) De eerste x haha Ik heb 1x een boete gehad van 25 euro voor door rood licht fietsen maar het was echt oranje!
hahaha okee mijn hoogste boete is 200 euro knap he en heb geen eens rijbewijs haha en even opbiechten mmmmm uhhhh.... wat is het stomste wat ik heb gedaan! haha denk TE snel vertrouwen haha
en dat zonder rijbewijs! hoe is dat gebeurd als ik vragen mag? Ja te snel vertrouwen is ook wel iets ja heb ik ook last van en dat kan soms heeeel dom zijn maarja van je fouten moet je leren he