ik heb nog nooit iets stouts gedaan;;; uhh heb nog nooit boete gehad ben een engeltje pp neej heb de leraar wel eens voor de gek gehouden.. vriendin en ik wilde naar de stad... dus zij vertelde dat haar moeder een ongeluk had gehad en we zijn gegaan... Die leraar mijne moeder opgebelt.... ik was 18 jaar hahah.... en mijn moeder wist van niets... maar ook de moeder van mijn vriendin was gebeld ieks... waren er echt bij waren bijna van school gekickt maar hebben maar sorry gezegt... dat is het stouste wat ik ooit gedaam heb dus das niet veel.. maar ben echt geen heilig boontje
ja is ook erg leuk al die gezichten....hebben jullie ook msn...dat is namelijk soms ook wel gezellig of niet?
hahha me scooter moest naar me werk was al laat dus ja scooter kon 95 en ik reed daar wat was het 80 of iets waar je meer 50 mag haha industreitterrein dus ja dus ik zie een vrachtwagen seinen en denk kut haha dus ik rem voorzichtig af aangezien er een auto achter me reed en ja ik de lul stonden met lasergun hebben ze toch onwijs flauw tegen me gedaan en ik ook was boos op ze! haha en toen moest ik voorkomen en 4 dagen voordat alysia werd geboren ik daar gezeten kon kiezen of gevanigenisstraf van 4 dagen en strafblad of betalen boete 200 euro nou keuze was makkenelijk en hebben ze heeel lullig gedaan tegen me ik was onverantwoordleijk want ben zwanger en blbablabla ! haha maarjah achteraf gezien heb ik er hard om moeten lachen en ik ja wist heus wel waar ik kan rijden kwma op die weg elke dag dus van die fout ook wel weer geleerd haha en ja helaas sommige mensen zijn niet te vertouwen haha dus nu vertrouw ikn eit zo snel iemand erg he
Heb je ook hyves dan Msn in pb bericht want daar kan ik me echt niet onder uit lullen als er iemand hier is wie mij kent haha
nog 12 dagen minn 5 dagen dus nog een week dan kan ik beginnen met ovu testen ben zo benieuwd evatje...heb jij ook laten pendelen?
Heb wel een opgeblazen gevoel en mijn tepels hebben meer bultjes heb er wel een goed gevoel over maar vindt het toch heel spannend heb ook af en toe wat kramp maar heb geen idee of dat een teken is
Stuur anders ff een pb met je msn erin dan voeg ik je wel toe dan blijven we toch allemaal anoniem haha
haha hier zegt de pendel ook een jonge zelf denk ik meisje dus afwachten maar nog meer mensen die msn willen ff pb
hey meiden jullie kletsen veel te snel...hahaha! ik heb ooit lang geleden laten pendelen....en daar kwam iets uit...waa rik heel erg op hoop...pffff wil me er niet op vast pinnen maar ja.....ik geloof het ergens wel maar sta niet achter het pendelen...eigenlijk ik weet wat er allemaal kan gebeuren....hele nare dingen namelijk.....dusssss
natas hoe oud is jou vent eigenlijk... ben je foto's op hyves aan het bekijken... ben niet zo goed ik schatten maar hij is toch wel ouder dan jou?
haha me vent is 22 jaar mensen schatten mij altijd ouder zeggen altijd jij bent 24 a 25 en je vriend 19 ofsow haha mensen zijn gek