er staat trwns pedendel in je onderschrift....hihi! En je data graag.....of wil je ons gewoon allemaal niet ontmoeten?
doe een zak over je hoofd en gewoon mee komen...of doe een mooi carnavalspak aan ofzo...dan herkent niemand je..... Maar even serieus....waarom durf je dat niet als ik vragen mag?
nou doe niet zo flauw het zal echt allemaal wel reuze mee vallen waarom durf je nou echt niet meis ik ben ook iemand met een maatje meer dus daar hoef hje het niet voor te doen je bent niet de enoige die nog geen kind heeft der zijn der meer ikkan verder geen reden bedenken
jah zal heus wel ik zat net te kijken als we 20 persoonen bij elkaar krijgen hebben we groeps korting hahah
Kijk ik kan het me wel voorstellen dat je het eng vind hoor.....en ik ga ook de week voordat we afspreken geheid rustig aan doen met eten ofzo... Maar ja...je bent zoals je bent en je moet blij zijn met wie je bent.....je bent mooi zoals je bent want zo ben je gemaakt! Ja toch!?
hallo ik ben er weer... lees dat er een paar het eng vinden als we gaan afpsreken nou had ik ook ik heb ook een jonge moeder ontmoet via een site en 1ste keer afspreken vond ik ook eng gingen we naar duinrell nou eerst is het een half uur beentje moelijk zal maar zeggen en dan gaat alles vanzelf let maar op... haha ik vind wel leuk hoor en mijn vriend is altijd wel voeral voor in alleen hihi sorry hij heeft net als ik een hekel aan de efteling haha maarjah eerst maar eens een datum prikken datums geef ik nog wel een keer door ff vanaovnd kijken
ben er zo van door... ik denk er ff over na... moet werken..nie te veel kletsen... en niet boos zijn op mij omdat ik het moeilijk vin.... doei doei
en er zullen er heus wel tussen zitten waar je het echt niet mee kan vinden haha dat heb je misschien nu al door waarvan je hebt van met jou zal ik het niet of juist wel kunnen vinden althans ik heb dat wel maar ik sta altijd open voor een uitdaging iedereen zal zenuwen hebben maar aggh haha de mannes zijn er dan bij en die zijn losser denk ik dus komt allemaal wel goed toch ?
wat hebben we nog meer dan dan de efteling het is allen dat de efteling goed berijkbaar is voor iedereen
het gaat mij echt niet om hoe ik eruit zie.. heb verder geen probleem met mezelf hoor... maar het is meer iets anders vind het moeielijk om uit te leggen