Mijn moeder was 34 toen ze mij kreeg. Ze wilde wel veel eerder een kind, maar mijn vader wilde nog niet. Mijn schoonmoeder was 21, en ik was nog net geen 21.
Mijn moeder was 24 toen ze van mij beviel en ik was ook 24 toen ik beviel van mijn zoontje. Ik ben trouwens wel het 2e kind van mijn ouders, mijn moeder was 22 toen ze moeder werd van mijn zus.
mijn moeder was 24 toen ze mijn zus kreeg en 26 bij mijn geboorte. Ikzelf was 23 bij de bevalling. Ik was 20 toen ik met de pil stopte dus had eerder kunnen zijn. Vind dus wel dat we jonge ouders zijn. Liefs
ach hier allemaal niet super jong maar ook niet oud. mijn moeder was 23 en ik was net 26 toen we mama werden.
mijn moeder was 25 en mijn vader 24 toen ze mij kregen (ben de oudste) ik was 21 toen ik beviel van mijn dochtertje en mijn vriend was toen net 1 dag 27,.. en ben 23 als ik beval van ons 2e kindje en mijn vriend 29... zijn ouders waren geloof ik ook 24 en 25 toen ze hem kregen.
Mijn biologische moeder was 22 toen ze mij kreeg, ik was 22 toen ik zwanger raakte en 23 toen mijn zoontje geboren was... Of dat nou werkelijk met elkaar te maken heeft ik weet het niet.
Mijn ouders waren 20 en 24 toen ik geboren werd. Ik was net 1 dag 32 toen mijn zoontje geboren is. Mijn schoonmoeder was 18 en mijn man 28. Ik heb het altijd als zeer positief ervaren om jonge ouders te hebben en wilde zelf ook jong moeder worden (zo rond mijn 24e). Echter pas laat de juiste partner tegen het lijf gelopen.
Mijn moeder was 18 toen ze haar 1ste kreeg en ik 25 dus nee dat klopt niet die theorie van je schoonouders. Vroeger was ook een hele andere tijd als nu.
Ik ben een oudere moeder in wording (nog niet zwanger helaas) met een jonge moeder. Mijn moeder was 24 toen ze mij kreeg en 26 bij mijn broer. Ik had zelf pas zin in kindjes toen ik 26 was maar kwam de ware pas tegen toen ik ouder was.
mijn moeder was 23 toen ze mijn zus kreeg, 25 toen ze mij kreeg en 28 toen ze mijn zusje kreeg.. mijn zus heeft nog geen kinderen, en die wil ze ook niet. ik wil al 2 jaar en 7 maanden heel graag, maar helaas heb je t niet altijd voor t zeggen, ik heb altijd gezegd dat ik voor mijn 25ste moeder wou zijn, maar dat gaat sowieso niet meer lukken.. hopelijk wel zwanger worden!! mijn zusje wilt geel graag kinderen, maar ze is nog bezig met een opleiding ze is nu bijna 21 en wacht nog een paar jaar..
Mijn moeder was 22 toen ze mijn oudste broer kreeg (eerste kind dus) en toen ik geboren werd was ze net 25! Toen mijn dochtertje geboren werd, was ik net 24.
me moeder was 20 toen ze me oudste zus kreeg en me vader was toen 30 ben zelf tegen de tijd dat ik moet bevallen 23 (hoop ik) maar heb me moeder in iedergeval al wel ingehaald qua leeftijd XD dus ja.. weet het niet :/
mijn moeder was 18 en in 34 dus nee gaat niet op denk ik hier maar ligt ook aan het hele mmm gebeuren ik heb altijd geroepen dat ik op mn 21e kinderen wou hebben..helaas liep het anders en is het 13 jaar later geworden .....
Oma 20 toen mijn moeder geboren werd, moeder 21 dat ik geboren werd en ik 20 als ons kindje geboren wordt!
Bij mij klopt het dus ook niet. Ik ben de jongste van 3 en mijn ouders waren dus al wat ouder. En zelf kwam ik mijn man pas tegen toen ik 28 was en hij net 30. Heb zelfs Jaren! lang geroepen dat kinderen net een besmettelijke ziekte waren en er met een boog om heen gelopen. En nu? Zou niet meer zonder willen.