wat doen jullie met oud en nieuw?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamamadelon, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    ik heb nog geen idee,al onze vrienden hebben geen kinderen en hebben geen zin om bij ons oud en nieuw te vieren want dat vinden ze saai ;)

en ik heb geen zin om weeer met mn man samen te zijn,dat vind ik saai ;)

wie heeft er een leuk idee?

2. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    wij gaan met een club vrienden oud en nieuw vieren

3. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Maar wat gaan die vrienden doen dan, de kroeg in ofzo?
    Met elkaar bij iemand thuis afspreken hoeft wat mij betreft helemaal niet saai te zijn.

In tegendeel! We gaan naar vrienden, lekker samen hapjes maken en 's avonds spelletjes spelen enzo.. hartstikke gezellig :D

4. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Wij weten het ook nog niet, ik zou graag wel met me man uit willen gaan maarja ik wil oud en nieuw niet zonder onze dochter vieren en vind het zo zielig om haar bij iemand anders te brengen met oud en nieuw, dus waarschijnlijk zullen we gewoon thuis zijn met zijn drietjes. ;) zoals iedere andere avond.

5. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb elk jaar wel wat vrienden over de vloer. Meestal doen we wat spelletjes, praten we wat, tv kijken, vuurwerk afsteken (vind m'n vriend leuk :D), iedereen vermaakt zich eigenlijk wel! Het is altijd erg gezellig!

Ben wel benieuwd hoe het volgend jaar zal gaan. Mijn vrienden hebben geen kinderen, en het nieuws dat ik zwanger ben was voor sommigen nogal schokkend ;). Maar dat zie we dan wel weer.

Hebben jou vrienden ook daadwerkelijk gezegd dat ze het saai vinden om het bij jullie te vieren dan?

6. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    Ik hoop dat mijn ouders zo lief zijn om dit jaar op de kleine te passen, dan gaan wij lekker feesten met vrienden!

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Helemaal niks.

Ja lekker oliebollen ( Italiaanse) maken en eten, ha ha. 1 wijntje en dan naar bed.

Ik vind alleen met mijn man thuis juist super leuk. Lekker romantisch.

8. Tese

Tese Niet meer actief

Aangezien wij dan een kleine hebben van een paar dagen blijven wij lekker thuis dit jaar

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Wij zijn met nog een aantal mensen uitgenodigd bij een goede vriend van ons. Dat wordt dus veel lekkere dingen eten, beetje ouwehoeren en misschien nog wel een spelletje doen. Ayla nemen we mee en leggen we daar op bed.

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

Wij gaan naar vrienden toe!!
    Zelf ben ik nog redelijk jong, 21. Dus leeftijdsgenoten zullen het ook maar saai vinden! Daarom ben ik reuze blij met onze wat oudere vrienden! ;)
    Ben ook echt zon burgelijk trutje die het heeerlijk vind om onder genot van een wijntje en wat te eten lekker te kletsen.
    Ik hou niet meer van die stampende zwetende clubs. En mn andere vriendinnen wel.
    Plus, wij hebben een dochtertje, en zij hoort erbij. We gaan sowiezo met z'n drieeén het nieuwe jaar in!

11. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen

Wat zijn italiaanse oliebollen? Klinkt interessant :)

12. Lekker met z'n drietjes op de bank, hoop ik. Heerlijk juist! Lekker eten, tv kijken, om 12 uur vuurwerk afsteken en dan lekker naar bed!

En als mijn vriend toch onverwachts moet werken ga ik naar m'n moeder..

Ik zou het overigens echt niet over m'n hart kunnen verkrijgen om O&N zonder m'n zoon te vieren.. Dat is de eerste die ik wil zoenen in het nieuwe jaar!

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113

Dat zijn oliebollen op zijn Italiaans.

Helemaal niet zoals de Nederlandse. Ik vind ze lekkerder. Gemaakt met o.a. broodjesmix, sinaasappelschil en sap, saffraan en aardappel.

14. tulip

tulip Niet meer actief

Wij blijven thuis dit jaar. Mn zwager komt bij ons oud en nieuw vieren. Sowieso zou ik nooit oud en nieuw vieren zonder de kleine, ook al ligt ze op bed.

15. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Nee dat wil ik ook zeker niet idd. Ik heb ze tot nu toe nog niet uit bed gehaald rond 12 uur, maar ga altijd wel even naar ze toe als het zo'n kabaal buiten is van het vuurwerk en als ze dan wakker worden effe samen kijken :)
    Zou het een heel raar idee vinden als ze niet vlakbij waren.

16. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    onze beste vrienden hebben wel laten weten dat ze liever gaan feesten,idd kroeg e.d.
    we zitten dus ook al de afgelopen 3 jaar alleen samen.

ik vind thuis beetje drinken,spelletjes doen etc gezellig maar liever met vrienden erbij.

17. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

lekker thuis met drietjes

18. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Wij ook heerlijk rustig met z'n 3en thuis. Zoonlief zal wel gewoon slapen, denk ik, maar zou het ook wel heel leuk vinden als hij dit jaar wel wakker wordt :D Ik vind het gezellig als er mensen over de vloer komen, maar ik mis het niet als het niet zo is. Mijn gezinnetje is het belangrijkst: als we bij elkaar zijn vind ik het prima.

19. tulip

tulip Niet meer actief

wij hebben ons plan wat aangepast, we zijn nog steeds met zn drietjes thuis, zwager komt pas later op de avond. Ik moet eerst tot half 5 werken, dan eten we met meisje zelfgemaakte groentensoep en zij eet er wat broodjes bij. Als zij op bed ligt gaan we uitgebreid samen gourmetten.

20. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    wij blijven thuis en vrienden van ons komen hierheen met de kinderen

Deel Deze Pagina