Jonge ouders met 2 of meer kinderen?

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door chanti1990, 27 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommy91

    Mommy91 Actief lid

    12 dec 2016
    294
    11
    18
    Vrouw
    Hoi hoi ik ben 25 jaar en heb nu 3 kindjes, waarvan 1 een engeltje is.
    Mijn oudste is 7 (februari 8), en de jongste is vorige maand 4 geworden. We zijn nu al 1,5 jaar bezig voor een 4e (3e) kindje. Het wil nog niet echt lukken, maar hopelijk deze maand.
    Had ze liever wat dichter op elkaar gehad dus, maar ja het valt niet altijd te plannen. Wie weet gaat een 4e niet eens meer lukken dus dan blijft het hierbij.
    Ben uiteraard dolgelukkig met mijn kindjes nu, maar oh wat zou ik het dolgraag nog een keer meemaken.
    En hopelijk dan ook nog een voldragen zwangerschap.
     
    ansje1982 vindt dit leuk.
  2. jongemama1

    jongemama1 Niet meer actief

    Hallo! Ik ben 25 jaar oud, getrouwd en heb een dochter van bijna 6 jaar oud (januari jarig) en een zoon van bijna 4 jaar oud (april jarig). En we zijn sinds anderhalf jaar bezig voor onze derde kindje. Als het deze maand niet mocht lukken, dan mogen we januari IVF behandeling starten :). Liefs
     
  3. marieke24

    marieke24 Actief lid

    10 nov 2014
    486
    1
    16
    Hallo ik net 26 en moeder van een tweeling 14 maand zwanger van de 3e en bonusmama van een jongetje van 7 en een meisje van bijna 5
     
  4. Littleindians

    Littleindians Actief lid

    27 feb 2016
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 24 en heb een dochter van net 4 jaar en een zoontje van bijna 2 jaar.
    Wij zitten dus wel ongeveer gelijk ook qua leeftijdsverschil.

    Wij zitten momenteel in de 4e ronde voor ons 3e kindje.
    Eerst had ik onwijs veel kriebels voor een derde,zeker toen we gingen verhuizen er een kamertje nog leeg was,maar mijn man heeft maanden gezegd,nee ik wil niet. Toen ik me daar uiteindelijk (heel moeilijk) bij had neergelegd kwam het onderwerp toch weer aan bod en toen was hij ineens van gedachte veranderd.
    En toen had ik ineens weer twijfels haha (lekker stel he) best lang getwijfeld omdat ons zoontje nu ouder worden alles 'makkelijker' word dacht ik eerst waarom willen we nog een 3e? we hebben twee gezonde kindjes..ben ik niet egoïstische?

    We hebben toch de knoop doorgehakt,ik ben bang anders spijt te krijgen. We zitten nu in de 4e ronde.
    Ons zoontje en als we nog een derde mogen krijgen zullen wat meer gaan schelen dan maar dat vinden we niet erg, fijner.
    N. gaat binnenkort naar de peuterspeelzaal en J. zit nu hele dagen op school.

    We willen ook niet te lang wachten,anders zitten ze straks beide op school en beginnen we weer van vooraf aan,dat gevoel een beetje.
    Nu zitten we er nog midden in.

    In mijn omgeving zijn we niet de eerste met kinderen, maar dat komt omdat mijn man iets ouder is en we vrienden hebben die al kinderen hebben.
    Maar van mijn eigen vriendinnen groep was ik de eerste, mijn beste vriendin heeft sinds 3 maanden haar eerste kindje en dat vind ik super leuk ze begrijpt me nu ook een stuk meer heb ik het idee.
     

Deel Deze Pagina