Jonge ouders vergeten zorgpolis voor baby

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Eylem, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seth

Seth Niet meer actief

hier ook gelijk alles geregeld.....

2. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Same here!

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed hoe je zoiets kan vergeten ..

Ik had idd ook zo'n lijstje waar het op stond ..

4. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Zorgverzekering heb ik de volgende dag gelijk gedaan. Ik wist dat het moest, en onze kraamhulp begon er ook nog over dat we het niet moesten vergeten.

Ook iets waar je liever niet over nadenkt, en al helemaal niet net na een bevalling, is de bijschrijving op de overlijdensverzekering.

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.847
    19.216
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik snap dat het moet, maar ik vind dat de zorgverzekering ook zelf een briefje kan sturen als het kindje nog niet aangemeld is. Ze krijgen tenslotte de rekening van de verloskundige en eventueel het ziekenhuis, dus ze weten dat je kind geboren is.
    Of ze kunnen in de 7e of 8e maand van de zwangerschap alvast een aanmeldkaart sturen ofzo.

Ik kan me namelijk best voorstellen dat mensen dit in alle drukte vergeten. Ik zal waarschijnlijk ook meer bezig zijn met de baby zelf, geboortekaartjes, kraamvisite enzovoorts.

Voor welke verzekeringen moet je je kind nog meer aanmelden, trouwens? Ik denk in ieder geval aan zorg, aansprakelijkheid en uitvaart. Maar moet het ook voor bijvoorbeeld rechtsbijstand en inboedel?

6. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik had me zoontje 6 dagen na de geboorte bij laten schrijven op de ziekenfonds

hij is dus gelijk met mij aantal sterren verzekerd:D hoogste
    ik deed 5 dagen later aangezien ik keizersnede gehad heb

ps ik heb me zoontje ook bij ons bij laten schrijven bij uitvaart verzekering ja je wilt er niet aan denken maar goed beter dan alles zelf te moeten betalen

Deel Deze Pagina