Uitgerekend okt 2015 van 3de kindje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mdlm, 17 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mdlm

mdlm Actief lid

19 mei 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Het lijkt mij leuk om hier te kletsen met meiden die ook een derde kindje verwachten. Hopelijk word het een gezelig clubje

liefs mdlm

2. milapalou

milapalou Actief lid

25 jul 2011
    254
    0
    16
    fulltime thuismoeder ;-)
    Zuid Holland
    Hey! Ik doe mee😙

3. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    Ik doe ook mee :)

4. mdlm

mdlm Actief lid

19 mei 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nice nice dames! Als er nog bij komen kunnen we evenvoorstel rondje doen:)

5. mamm86

mamm86 Actief lid

3 dec 2014
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe ook mee:) leuk!

6. mdlm

mdlm Actief lid

19 mei 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamm86: Leuk welkom! Die andere groepen zijn zo groot. En de beleving bij een derde lijkt me toch anders dan bij de eerst. En vond het ook nu al verwarrend haha.

7. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    Hoop wel dat er meer dames bij komen :)

Weten jullie kinderen al iets van de zwangerschap af?
    Hier mogen ze het pas weten na de echo.
    Ben bang dat ze hun mond voorbij praten

Groeit jullie buik nu ook wat sneller?? Ben pas zes weken maar krijg toch echt al een buikje ;)

8. mamm86

mamm86 Actief lid

3 dec 2014
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ mdlm, ja ik vond het ook soms wat druk, kon het niet altijd bijhouden.
    ik beleef het nu veel bewuster merk ik.. daarom gaat de tijd ook zo traag... voor mijn gevoel.

sterretjes82, mijn kinderen weten het al. we waren zo enthousiast dat we het hun vertelde. eerder konden ze heel goed geheimpjes bewaren maar dit keer niet, ze zijn zo blij en enthousiast dat ze het al op school hebben verteld.. dus hebben wij het ook al openbaar gegooid naar familie toe. Niks op social media ofzo hoor.
    eerst vond ik dat niet zo leuk maar nu heb ik zoiets van ook al mocht het misgaan ik hoef het niet in een doofpot te stoppen. en als het goed gaat ziet iedereen het toch straks.

9. milapalou

milapalou Actief lid

25 jul 2011
    254
    0
    16
    fulltime thuismoeder ;-)
    Zuid Holland
    Hey ladies,

Mijn oudste zoon (8) weet het ook al maar hij is niet zo'n prater; -)
    Als hij het aan iemand zou vertellen zou ik dat helemaal geweldig vinden.( wat achtergrondinformatie...mijn oudste heeft klassiek autistisme en praat pas sinds zn 5e, toen mn jongste geboren werd;))
    Mijn ouders en schoonouders weten het ook al. Na de echo vorige week hebben we het verteld. Niet zo leuk voor mn man, ze reageerden zo lauw.. mn schoonmoeder vroeg ik naderhand nog" ben je niet blij?" We hebben geen kusje of iets gehad..."
    Jawel zei ze maar heel erg verbaasd!! En toen kwam ze om te feliciteren..
    Mn schoonvader stond bij de deur en is niet in onze buurt geweest, niet eens een handje of een gefeliciteerd. .
    Mij ouders heb ik alleen bezocht, toen de jongens sliepen.
    Mn moeder huppelde ( serieus!)
    En mn vader heeft me wel drie keer opnieuw vastgepakt..( wel druk hoor meissie...jaaaaaaaaa papa....)
    Zij zijn wel heel blij;)

10. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    Milapalou, mijn dochter heeft pdd-nos. Ze zegt af en toe dat ze helemaal geen broertje of zusje wilt. Weet niet of dat ze het ook echt meent.
    Ben erg benieuwd na haar reactie als ze de echo ziet.
    Het is toch weer een verandering en daar houd ze niet zo van

Je schoonouders waren dus niet zo enthousiast
    Nou het kan nog gekker hoor mijn schoonmoeder zei vorige week
    tegen mijn man " ik hoop niet dat er een derde komt " Bijna iedereen aan mijn kant van de familie weet het behalve mijn schoonouders.
    Door die opmerking heeft ze zichzelf achteraan in de rij gezet!! Die weet het straks pas met een week of 12 of zo ;)

mamm86, Je kinderen hebben het grote geheim dus al verklapt :p
    Meestal maken wij er geen geheim meer van na de tien weken echo maar nu zijn ook al best veel mensen op de hoogte hoor

11. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik doe ook graag mee!

Ben 35 en heb 2 kids van nu 5 en 3. Kleine komt als het goed is als de jongste net gestart is met school.

Nog geen echo gehad. Wacht op afspraak ziekenhuis ivm complicaties in de 1 e zwangerschap.

12. mdlm

mdlm Actief lid

19 mei 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    @All: Maybe ff voorstel rondje doen dan weten we van iedereen beetje hoe en wat :)! Vind ik persoonlijk wel leuk zeker als het een intiem clubje blijft.

Ik ben 27 jaar en moeder van een dochtertje word in mei 4, en een zoontje word in juli 3. Ons dochtertjes gaat eind maart 1 dag in de week wennen op school. Spannend voor zowel mij als voor haar haha.

Ik werk 18,5 uur in de zorg. Mijn baan is op dit moment wat onzeker en hoop binnenkort meer te weten. Maar dit weerhield ons niet van onze droom.
    Mijn man is 29 en is full time hovenier.

Ik ben echt een familie en vrienden mens. Ik hou van de mensen om me heen. Veel vrienden hebben ook kindjes wat gelukkig allemaal leuk met onze kindjes klikt.

Hobbys: Naar de sauna gaan met vriendinnen ( wat nu weer even tijdje zal duren ), filmpje pakken in bios en ga heel graag uit eten. Ging ook altijd graag winkelen maar sinds de kids doe ik dat maar paar keer per jaar en verder internet shoppen I LOVE IT hihi!

Ik heb de vk gebeld en 20 maart eerste echo en week erop de intake. Damn dat duurd toch lang. Ik deel idd wel dat het nu extra lang duurd allemaal. Ene kant is het de laatste keer en wil ik het stapje voor stapje beleven. Andere kant laat maar komen haha.
    Ik wil vooral van de onzekerheid af ivm mk, gelukkig nog nooit mee hoeven maken en bij andere zwangerschappen ook geen last van onzekerheid gehad maar nu wel poeeee.

Ik zit nu lekker aan een bavaria 0,0 fruity red! En heb net pombears op hihi! Kon het niet laten. Dronk zo ie zo al nooit alcohol dus dat zal geen gemis zijn gelukkig haha.

Buik: Mijn buik lijkt nu serieus al een soort van ballon terwijl mn broeken nog passen heel gek. Voeld ook heel onnatuurlijk ofzo moeilijk uit te leggen.

13. milapalou

milapalou Actief lid

25 jul 2011
    254
    0
    16
    fulltime thuismoeder ;-)
    Zuid Holland
    Ik ga ook nog wel wat schrijven om voor te stellen, maar niet nu; -)
    Mdlm: wat kan jij een teksten schrijven zeg 😆
    Fijne avond ladies X!

14. mdlm

mdlm Actief lid

19 mei 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    @milapalou: Als ik ervoor ga zitten wel hoor haha. Als et goed is kletsen we zoveel met elkaar dat het wel leuk is om iets te weten toch :) Want als we bevallen zijn kunnen we weer kletsen in bevallen van 3de in oktober haha. Klint nog verrrrr weg he :p

15. milapalou

milapalou Actief lid

25 jul 2011
    254
    0
    16
    fulltime thuismoeder ;-)
    Zuid Holland
    @mdlm: klinkt heel ver weg! !!!!!;) maar ik doe meeeeee 😆

Ik ben moeder van twee zoons, Presley van 8 en JaysenRee van 2. Presley praat weinig en JaysenRee is pratend geboren, ze zijn echt tegenpolen. JaysenRee eet alles! Presley niet.
    34 jaar , bijna 9 jaar getrouwd met mn lief, we wonen in Rijnsburg, Zuid Holland.
    Ik heb een poes van bijna 14 en vier broers en zussen; -) Ik leef voor familie. Vroeger veel verhuisd, mijn gezin was mn enige houvast. Nog steeds <3
    Werk al sinds 2006 niet meer, mn man werkt hard genoeg voor 2 zegt ie altijd; -)
    Ik zing in een band ( zonder naam) ben erg dol op chocola en ik kijk heel graag tv. ( veel te graag eigenlijk. &#128518; .)

Dikke X!

16. milapalou

milapalou Actief lid

25 jul 2011
    254
    0
    16
    fulltime thuismoeder ;-)
    Zuid Holland
    @sterretje: dan snap jij wel waar we in het dagelijks leven tegen aan lopen; -)
    Presley vindt het wel leuk zegt hij een broertje, een zusje hoeft niet want hij houdt niet van jurkjes hahaha

17. mdlm

mdlm Actief lid

19 mei 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maken jullie wel eens financiele zorgen? Mijn loon zo niet echt weg kunnen vallen maar ziet er wel naar uit dat dit gaat gebeuren. Hoe kijken jullie daar tegenaan?

Sparen jullie pm voor de kids? Wij 10 euro pk en zo nu en dan ook nog wat van de kbs als we over hebben.

18. milapalou

milapalou Actief lid

25 jul 2011
    254
    0
    16
    fulltime thuismoeder ;-)
    Zuid Holland
    @mdlm: eigenlijk niet nee. Als dat wel zou moeten dan zien we het dan wel weer .. wij sparen 20 Euro per maand per kind.

19. milapalou

milapalou Actief lid

25 jul 2011
    254
    0
    16
    fulltime thuismoeder ;-)
    Zuid Holland
    Mn schoonvader heeft me vandaag gefeliciteerd hoor. .
    Hij zei dat hij zn gangen na is geweest en toen pas bedacht dat hij dat niet gedaan had.
    Dus alsnog.. Gelukkig wel want het zat me dwars.
    (Hopelijk doet hij het ook nog bij zn zoon , hoewel mn man zegt dat hij dit al erg fijn vond om te horen.... ( maar ik wil gewoon dat hij hem ook feliciteerd! Wel zo netjes; -))

20. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    mdlm, nee daar maak ik geen zorgen om. Ik spaar 25 euro pm pk.
    Babyuitzet bijvoorbeeld ga ik niet nieuw kopen. Ik kan een hoop krijgen van een vriendin van me en dat neem ik graag aan. Zo komen we er ook wel.

milapalou, Fijn dat je schoonvader je als nog gefeliciteerd heeft.
    We maken ons eigen keuzes in het leven maar het is toch wel fijn als mensen achter je staan en blij voor je kunnen zijn :)

Hebben jullie af en toe ook weleens zo momentje dat het je ineens benauwd, je zwangerschap. Dan denk kan ik het wel aan drie? Of het idee dat ik weer helemaal opnieuw begin. Nog een keer bevallen getsie :(

Begrijp me niet verkeerd hoor !!
    Ik heb echt reuze veel zin om het allemaal nog een keer mee te maken. Wilde al heel lang nog een kindje maar heel soms heb ik dat gevoel weleens

Deel Deze Pagina