eerste ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yasminn, 28 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Wie gaat er ook allemaal voor zijn eerste kindje? Welke ronde ben je?
    Lijkt me leuk om een groep op te stellen, als je probeert zwanger te raken en welke ronde je bent etc. Ik ga voor de eerste ronde ben ben benieuwd of het raak zal zijn hiihih.

xx

2. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Yasminn (en andere dames),

Ik ga met mijn vriend ook binnenkort starten voor een eerste ronde! Ik ben vorige maand al met de pil gestopt en wilde in ieder geval graag 1 cyclus doorgaan voordat we echt gaan proberen. Gelukkig heeft dat iets langer dan 1 maand geduurd en nu ben ik er klaar voor. Ik had met vriendlief afgesproken dat we eind juli-begin augustus zouden starten. Van de week blijkt dat hij begin augustus een week naar Las Vegas gaat; zoals het er nu naar uitziet net in de week dat mijn eisprong plaats zou vinden... :( Onder het mom van 'die paar weken maken ook niets uit' had ik bedacht dat we wel eerder konden starten (namelijk nu ;)), maar helaas heeft vriendlief erg veel moeite om te schakelen. Wilt wel graag, maar tegelijkertijd is 'morgen' in plaats van 'volgende maand' ineens wel erg snel. Kan ik me ook wel voorstellen, maar tegelijkertijd een beetje teleurgesteld. Hij wilt graag de ruimte om er nog even goed over na te denken en hopelijk draait hij dit weekend alsnog bij en dan kunnen we volgende week (als het goed is week van de eisprong) voor het echie klussen :) Ik hoop het zo; het lijkt me fantastisch! Mijn eileiders zijn in ieder geval al een ruime periode aan het rammelen: het wordt tijd! :)

3. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    wij gaan ook weer voor de 1ste ronde jammer genoeg een mk gehad maargoed we gaan het weer proberen

4. Invuurenvlam

Invuurenvlam Actief lid

28 jun 2012
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat naar prisje22! Hoe ver was je?

Succes met deze poging!

Deel Deze Pagina