Ik kijk ook alleen naar de wedstrijden wanneer NL speelt . Ninjapink: Ook lekker toch . Wij hebben het weekend niet erg gezond gegeten, dus nu maar even een paar dagen aardappels en groente. Weekends is meestal wat makkelijks (patat, shoarma, uit eten).
Heel gezellig dat je hier komt kletsen Amoura! Welkom Voor jou de tweede ronde dus, spannend. Hoe is je cyclus tot nu toe?
@ninjapink: vergeet het steeds te zeggen maar ik vind je kat zo mooi (zou poes zeggen maar bedacht dat kan heel raar op gevat worden) lijkt best veel op mijn katertje
.................................... Bekijk bijlage 252729 ♥ PROBEREN ZWANGER TE RAKEN ♥ - Wonderwensje (21 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 14 juni - Christina89 (23 jaar) Ronde 1 na MK, eerste kindje NOD op: 16 juni - Luffy90 (21 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 18 juni - Dreaminggirl (22 jaar) Ronde 1 na VMK, eerste kindje NOD op: 21 juni - CBella (21 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 24 juni - Amoura (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 29 juni - Ninjapink (23 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 5 juli - Loes1990 (21 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 10 juli - Corina1989 (23 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 10 juli - Isabel Olivia (22 jaar) Ronde 1 na VMK, eerste kindje NOD op: 21 augustus - GwoonAn (22 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: Onbekend na stoppen pil ♥ (NOG) NIET BEZIG MET ZWANGER WORDEN ♥ - Maxellera (20 jaar) - Fleurtjeuh (18 jaar) --------------------------------------------------------------- ♥ ZWANGER ♥ - Roosje24 (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 31 januari 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Roosje24: 6 juli - Intake verloskundige & Eerste echo ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ---------------------------------------------------------------- Amoura, je staat erop
Nee en zit me hier echt zwaar op te vreten want Nederland speelt zo *piep* slecht gadverdamme! 1-0 voor Duitsland en gun het hun echt niet! arrogante zaken bah.:x
Ohw wat een belediging en vernedering voor alle Nederlanders dit! Er word gewoon niet verdedigd! Wil niet meer kijken dit is echt pijnlijk...:x
@isabel en an: met z'n instelling winnen we niet hoor hopelijk scoren onze man/vriend beter in bed veronica rick in demorgen - alle duitsers zijn homo.avi - YouTube