Jaaaaaaaaaaaaa goal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hehe, dan zou ik idd raar vinden maar dankje hij is een schatje BAHBAHBAHBAH, hopelijk tegen Portugal nog wat puntjes verzamelen zodat ze nog verder kunnen...
Ik denk het niet helaas maar lief van je Ninja! Hopelijk snel geen last meer van.. Jij ook spannend he, je eerste echte ronde! Haha
He wat vervelend Isa... Ik had zo gehoopt dat we eruit lagen... Nu maar hopen dat we van portugal verliezen dan kunnen we weer wat nuttigs gaan doen.
haha, ik vindt het eigenlijk wel leuk die oranje gekte ik ben dat helaal niet gewend, ik ben geboren in belgië en daar tot mijn 19de gewoond en daar kunnen ze niet voetballen koninginnendag vindt ik ook zo een raar fenomeen, maar wel erg gezellig
jeetje meiden ik dacht nog even snel bijlezen maar dat gaat dus niet lukken.. zit nu in bed.. hebben met vrienden voetbal gekeken.. jammer hoor maar ze waren gewoon beter.. et kan nog maar er is een verschil tussen optimist en realist en ik denk dat ik op het moment onder het kopje realist val.. ik ga.. is even kijken of we VL nog aan de klus kunnen krijgen liefs en tot morgen! Loes
HA meiden, er is weer veel gekletst! Hier vanavond ook voetbal gekeken bij vrienden.. An wat ben je toch lekker fanatiek! Haha Nieuwe, welkom.. Misschien dat je iets meer over jezelf kan vertellen..... ?? Hier nog steeds dezelfde kwaaltjes en geen ongi te bekennen, hij doet aan verstoppertje denk ik!
Haha misschien een beetje te fanatiek! Oeh kon het niet laten had nog een wijn fles liggen en aangezien ik toch niet zwanger ben lekker open getrokken! Heerlijk nu pas me eerste glas maar heb er behoefte aan na die nederlaag haha!
Haha jawel toch. Je had mijn en me vriend moeten zien toen die goal was haha, we hebben zo'n luchttoeter haha pfoe wat een herrie hier.. Ag ik ging altijd naar AZ had seizoenskaart, fanatieke heb ik daar geleerd hahaha.