An, jij ook gefeliciteerd!! misschien heeft het wijntje de doorslag gegeven haha! Loes, fijn dat je niet meer zo dat negatieve gevoel hebt, nu lekker klussen hopen dat het maar snel raak mag zijn! Fleurtjeuh, ga je nog iets doen vandaag op je verjaardag? Hier nog geen ongi.. Vanmiddag gaan we even op daad kijken bij de babydump in veenendaal en babymax in veenendaal!
*vind ik leuk! haha ja hoop ik ook.. agh we doen wat we kunnen en dan zien we het wel.. (klinkt zo makkelijk maar is zooooooo moeilijk) klussen lekker om de dag maar moet zeggen dat als we vnv zin hebben gewoon weer klussen hoor! we hebben hier een spaarpot staan en die is nu voor de baby kamer.. vorige keer was die voor mijn 'mama' fiets als mij vriend er nu wat in doet zegt die altijd iets van zo dat is een knuffeltje of een strook bahang hahaha
Loes, leuk idee zo'n spaarpot!! Dan zie je het ook groeien leuk hoor En ook lekker klussen wanneer jullie dr zin in hebben, anders wordt het zo'n moetje
dat spaarpotje is inderdaad leuk.. er zit zo'n tel-systeem in dus kan ook zien hoeveel er in zit.. mijn vriend stopt zijn fooi erin en ik altijd al het kleingeld wat ik heb.. gaat best hard want er zit alweer 270,- in dat wordt een prachtige babykamer klussen moet inderdaad geen moetje worden dus of we zin hebben is wel het belangrijkste maar dat is eigenlijk nooit een probleem
trouwens vandaag maar besloten eerst te stofzuigen en te dweilen en daarna de laptop pas te pakken.. werkte beter want nu is het huisje weer lekker schoon
Bedankt voor alle felicitaties Vandaag gwordt niet echt heel leuk.. Straks wel lekker een witte chocoladetaart maken, maar metdie kiespijn van mij weet ik niet of ik em ook ga eten, aangezien ik vanmiddag naar de tandarts moet... En het is hier lelijk weer.. Alleen maar dikke grijze wolken.. Dat krijg je nou altijd in het noorden van het land...
agh, vindt ik niet leuk!! zal het zonnetje proberen jou kant op te sturen! en hoop dat het mee valt bij de tandarts! ga je je verjaardag nog een andere dag vieren of niet?
zondag heb ik het met familie gevierd. vandaag vier ik het met mn vriend. heb hele lieve cadeautjes gekregen. en mn ouders komen vanavond nog even langs..
klinkt goed fleur.. hopelijk vanavond lekker genieten van een stuk witte chocolade taart.. mmmmm.. lekker hoor! hier nog even lekker op de bank en dan straks weer aan het werk.. druk dagje vandaag maar gelukig is het bijna weekend
Goede middag allemaal Ten eerste: Gelukkige verjaardag Fleurtjeuh!!! maak er een fijne dag van, ondanks de tandarts... @gwoonAn: Ook gefeliciteerd, nu weet je tenminste waar je aan toe bent. @Wonderwensje: Klink erg leuk, alvast baby winkelen al die schattige/lieve/leuke spullen @Loes1990: Misschien moet ik dat ook gaan doen.. eerst schoonmaken en dan de laptop... ik moet zo gaan strijken.. en ik heb er helemaal geen zin in
zo ben me alvast even aan het verdiepen in zwangerschapsverlof, ouderschapsverlof, hoe gaan we het regelen qua opvang.. pff.. best even een puzzel! mijn vriend heeft een eigen winkel en werkt daardoor veel en is niet flexibel.. ik werk nu op de BSO en werk op maandag, dinsdag en donderdag maar 4 uurtjes.. op die dagen is een kinderdagverblijf dus een dure grap.. op woensdag en vrijdag werk ik 7 uur dus zou Kinderdagverblijf misschien wel te doen zijn maar naar welke organisatie ga ik dan? doordat wij ver buiten het dorp wonen is geen enkel kdv logisch.. ze zijn allemaal ongeveer 3 a 4 km rijden.. wat kost het dan en is het dan nog wel logisch om te blijven werken.. weten jullie al hoe jullie dat allemaal willen gaan oplossen? liefs, Loes
ik heb me er eigenlijk nog niet heel erg in verdiept, ik werk momenteel maar halve dagen om het weekend, een typisch weekend baantje. maar mijn man werk fulltime en we kunnen van zijn salaris ruim leven. zodra ik mijn diploma heb ga ik wel full-time proberen werken, maar in mijn opleidingsector zijn weinig banen in te vinden...we wonen in een buitenwijk, maar hier zijn heel veel kinderdagverblijven overal... ik ga er ook eens in neuzen hoe het hier allemaal zit.. haha, onze kat doet gek er vliegt zo een dikke vlieg in huis en de kat doet er alles aan om die vlieg te pakken, maar hij is niet handig...hij heeft een evenwichtsprobleem, dus dat zorgt voor heel grappige acties
haha ja leuk he die beetjes.. heb er hier ook twee in het rond lopen.. erg gezellig altijd voor het ongedierte vind ik het ideaal.. onze poes is gek op vliegen en spinnen als voorgerechtje
Ja Wilt u geen vieze beestjes meer in huis? Maak dan gebruik van onze nieuwste aanbieding! De Huis-Tuin- en KeukenKat!!
zwangerschapsverlof vind ik op zich niet zo moeilijk.. je hebt 16 weken en kan kiezen voor 4 weken voor 12 weken na of 6 weken voor 10 weken na.. wat mij betreft wordt dat 4 weken voor 12 weken na.. dan kan ik zo lang mogelijk zelf thuis zijn als de kleine er is.. ik wil graag 1 of 2 dagen minder gaan werken maar wil even goed uit zoeken hoe ik gebruik kan maken van bijvoorbeeld het ouderschapsverlof.. en dan heb je ook weer betaald en onbetaald ouderschapsverlof..
Ik heb nog geen idee wanneer ik zwangerschapsverlof zou nemen, ligt denk ook aan het hele geheel hoe je zwangerschap verloopt. Werken gesproken, Zometeen weer avonddienst tot 11 uur bah vind dat niet zo leuk 10 uur is nog wel te doen maar 11 uur is kut..