Jonge wannabe mama's!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Isabel Olivia, May 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

May 12, 2012
    1,758
    0
    36
    Thuiszorg
    Jaa.. Gisteren m'n laatste dag stopweek dus nu echt geen pil meer.. Vind t wel spannend, ben benieuwd of ik het ga merken aan mezelf!

2. Dreaminggirl

Dreaminggirl Actief lid

Oct 3, 2011
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee heah isabel,, ja het is idd wat we ak dachten maar als dat zo bevestigd word is het toch @&#*@%@%@, wees maaar heeeeeel lief voor je zelf!!

Ja ik hoop ook dat me hondje snel wee bete is!

Hier heb ik vandaag wel 5 sigarette gerookt,, maaar normaal rook ik er 25 dus opzich ben ik trots op mezelf!! In een kee stoppen gaat me echt niet lukken, en woensdag bellen ze van de dokte terug en dan gaan hun me helpen!

Wonderwensje, ja de assistent zei van wel, maar kon het ook nog even aan haar vragen!

Nou ik ga even eten tot zo!

3. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH
    Jaah.. :p

Ik voel me wel veel lekkerder in me vel, geen ochtendhumeur meer.:)

ja en voor de rest merk ik weinig haha.

4. Wonderwensje

May 12, 2012
    1,758
    0
    36
    Thuiszorg
    Oké, ja ik ben echt benieuwd. Ik ging toen destijds aan de pil omdat ik de hele week tijdens ongi krom lag van de pijn.. Heb altijd wel een lichte pil gehad, eerst microginon en nu had ik Yasmin.. Dus ben erg benieuwd!

5. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH

Ik moet ook heel eerlijk bekenen, dat ik nog niet helemaal gestopt ben hoor. :$
    Maar als ik echt een positest in me handen heb stop ik direct.:)

6. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH

Ja ik kreeg de pil toen ik 13/14 was weet niet meer precies, ook omdat ik altijd anderhalve week zwaar echt zwaar ongesteld was met veel stolsels,

nja en sinds dat ik 17 ben slikte ik eigenlijk altijd wel me pil door, zo nu en dan hield ik een stop week.:) ongesteld zijn is echt hell voor mijn.:(

oh en begon met microgynon 30 toen ministad, toen de 3 fase pil maar allemaal zwaar kut dus terug naar microgynon 30 die was toch het beste.

7. Wonderwensje

May 12, 2012
    1,758
    0
    36
    Thuiszorg
    Ik heb m'n laatste pakje en dan stop ik.. Kan morgen nog de hele dag roken denk ik en vanaf woensdag niet meer! Kom op meiden, jullie kunnen het echt!

8. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH

Ja !! maar het is wel echt lastig hoor...:(
    Wou dat ik nooit begonnen was. ;)

9. Wonderwensje

May 12, 2012
    1,758
    0
    36
    Thuiszorg
    Ik ben al eerder eens 3 maanden gestopt. Merkte dat echt wel aan mezelf, betere conditie enzo.. Je moet maar in je hoofd houden dat in principe je lichamelijk maar 48 uur verslaafd ben, daarna niet meer! Neem een kauwgompje of smintje ter vervanging van de sigaret.. Kan ook helpen!

10. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH

Ja ik weet dat ik het kan ben ook ooit eens 4 maanden gestopt geweest..:) zonde he om dan weer te beginnen zo stom mja.
    idd je huid word mooier, je voelt je lekkerder! je STINKT niet meer haha. !:p

11. Dreaminggirl

Dreaminggirl Actief lid

Oct 3, 2011
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa gewoonAn, wondewensje het is echt niet makkelijk ik wou ook dat ik er nooit aan begonnen was!!!!!
    Zelfs nu ik weet ik ben zwanger is het nog moeilijk!!! Maar ik ben op de goede weg!!

12. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH

Nou idd!
    En je komt er wel hoor! :D
    Je vriend zou ook stoppen toch ?

13. Wonderwensje

May 12, 2012
    1,758
    0
    36
    Thuiszorg
    Maar dreaminggirl ik begreep als je erachter komt dat je zwanger bent en je rookt dat het ook niet goed is om te stoppen.. Dat je er max 5 mag, maar stoppen nog slechter is voor je baby

14. Wonderwensje

May 12, 2012
    1,758
    0
    36
    Thuiszorg
    Ik vind het ook zonde dat ik weer ben begonnen.. M'n vriend is een enorme trigger voor mij.. We waren beiden gestopt maar hij heeft al snel dat ie bezwijkt met een feestje en als hij rookt bezwijk ik!! Dus nu afgesproken dat er gewoon echt helemaal niet meer wordt gerookt!

15. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH

Haha het is ook gewoon moeilijk.
    Maar goed dat jullie dat hebben afgesproken.

Hier gaat vriendlief niet stoppen. ;):(

16. Wonderwensje

May 12, 2012
    1,758
    0
    36
    Thuiszorg
    Oei.. Dat is wel moeilijker! Rookt ie wel gewoon buiten enzo?

17. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH
    nope, binnen... maar hij zei wel als we een kleine mogen krijgen en er dan is dat ie op balkon gaat roken. maar ook tijdens moet ie dat doen haha. :p maar dat komt wel ;)

18. Wonderwensje

May 12, 2012
    1,758
    0
    36
    Thuiszorg
    Oké, duidelijke afspraken dan toch! Zolang jullie je er beide maar prettig bij voelen :)

19. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH
    Ja idd !! ^^

20. Dreaminggirl

Dreaminggirl Actief lid

Oct 3, 2011
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja,, de assistente zei ook al als je maar minded dan scheelt het al! Ja vl heeft er maar 1 gerookt echt knap!!! Maar hij heeft nergens last van hoor!!

Ja bij ons word ook niet mee binnen gerookt,, maar ik kan niet beloven dat als ik bevallen ben ik me niet helemaal ziek ga roken hahahaha

Share This Page