Jonge wannabe mama's!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 20 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Ja, dat is ook zeker rot met zo'n eerste cyclus, dat je helemaal niet weet waar je aan toe bent! Echt vervelend.

Pff ja haha dan zou ik allang hard doorgespoeld hebben nu :D Vind het ook echt zo stom dat er in de maand maar een paar dagen zijn dat je vruchtbaar bent.. kan dat niet gewoon een hele week zijn? ;)

Ben alleen ZO verschrikkelijk moe. Ben rond half 1 in slaap gevallen, toen half 11 wakker geworden van pijn in mijn maag/darmen en toen even wat gedronken maar was zo moe dat ik weer ben gaan slapen. En nu ben ik net pas rond 15:00 wakker geworden haha. En ik kan je zeggen.. zou nu weer kunnen slapen en ga dat misschien ook even doen :)

2. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Wonderwensje! pff spannend hoor ik hoop het zo voor je.:D

Oeh isabel! moe, last van je maag/darmen, ik ga toch even heel hard duimen voor je! :p

En knuffie want de tijd gaat idd langzaam als je moet wachten!! :(

3. Isabel Olivia

Haha dat vind ik lief van je! Maar ik weet zelf al dat ik gewoon ongesteld zal worden..

Ga je nog iets leuks doen dit weekend? :)

4. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Nog geen plannen, maar voel me ook niet zo lekker.:)
    Jij??

5. Isabel Olivia

Ik ook niks bijzonders! Ik ga wel zo'n lijst maken die jij een tijd geleden had gepost met alles wat je nodig hebt qua spulletjes :D Zou je 'm nog eens willen posten?

Echt vervelend zeg dat je menstruatie zo heftig is :( Maar even extra lief zijn voor jezelf hoor haha

6. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Ja ik ga zo lekker iets van chocolade halen! of iets anders lekkers haha!

Ja komt ie!

Voeding
    12 monddoekjes monddoekjes € 1.95 (Hema) (Per stuk) (X3)
    2 zuigflesjes met 2 bijbehorende flessenspenen € 19.99 (Prenatal) (Per stuk) (X5

flessen)
    1 flessenborstel / flessenreiniger € 1.50 (Hema) (Per stuk)
    zoogkompressen € 1.95 (Hema)

bedje
    2 (molton) bedzeiltjes € 8.95 (Hema) (Per stuk) (50x90cm)
    3 molton hoeslakentjes € 7.95 (Hema) (Per stuk)
    3 bovenlakentjes € 7.95 (Hema) (Per stuk)
    3 hoes lakentjes € 8.95 (Hema) ( 2 stuks)
    2 dekentjes € 13.00 (Hema) (Per stuk)
    1 of 2 Kruiken € 13.95 (Hema) (Per stuk) (aluminium)
    1 of 2 kruikenzakken € 2.95 (Hema) (Per stuk)

Verzorging
    aankleedkussen € 9.95 (Hema)
    3 hoezen voor aankleedkussen € 6.95 (Hema) (Per stuk)
    1 badje (met standaard) € 29.95 (Hema) + Bad € 15.00.
    1 badthermometer € 2.95 (Hema)
    2 badcapes € 7.95 (Hema) (Per stuk)
    1 wikkeldeken/ omslagdoek € 6.95 (Hema) (Per stuk)
    12 hydrofiel washandjes of monddoekjes € 1.95 (Hema) (Per stuk)
    20 hydrofiel luiers € 7.00 (Hema) (Per stuk) (X6)
    2 digitale koorts thermometers € 3.95 (Hema) (Per stuk)
    wasgel € 1.95 (Hema)
    Babybodylotion € 1.95 (Hema) Als je olie gebruikt heb je dit niet echt nodig
    Babyhaarlotion € 1.95 (Hema)
    crème voor de billen (bepanthen baby zalf ) € 11.95 Kruidvat of andere drogist
    baby billendoekjes Supermarkt of kruidvat / etos € 1.95
    1 pak New-Born wegwerpluiers € 7.49 ( Kruidvat ) (x56)
    infacol

Kleding
    6 rompers 50
    10 rompertjes maat 56
    10 in rompertjes maat 62
    6 setjes kleding maat 50
    8 setjes kleding maat 56
    8 setjes kleding maat 62
    sokjes
    slofjes
    3 mutsjes

7. Isabel Olivia

Heerlijk! Ik heb zin in iets met slagroom haha maar ga vanavond maar niks meer halen..

Bedankt voor de lijst!! Ga vanavond denk ik aan de slag :D

Nu eventjes een uurtje slapen :) Spreek je vanavond vast wel weer, toch?

8. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik denk dat ik wel thuis hoor in dit forum.
    Ik ben bijna 22 en mijn vriend 25 en we proberen sinds vorig jaar maart zwanger te raken. Helaas is dit tot nu toe nog niet gelukt..
    Nu loop ik sinds mei bij de gyn. en heb ik clomid voorgeschreven gekregen. hier heb ik mijn eerste kuur van achter de rug. morgen moet ik terug naar het ziekenhuis om te kijken of hij is aangeslagen..
    K ben benieuwd.. en hoop dat we snel zwanger mogen zijn..
    Zijn hier nog meer meiden die met clomid bezig zijn? wat zijn jullie ervaringen?;)

9. fleurtjeuh

fleurtjeuh Actief lid

15 feb 2012
    456
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Babywens20 :)

Heel veel sterkte met de Clomid! Heb je zelf het idee dat het goed gaat komen?
    Ik duim voor je dat je snel zwanger mag zijn :)

10. christina89

christina89 Niet meer actief

we moeten op het laaste moment dit weekend weg na s.ouders
    maar neem geen testen mee wel spullen voor de poes:p (dat schreeuwde me vriend laatst ook door de super staand bij de tampons:$)
    dus ga pas maandag ochtend testen als ik nog niet orgie ben
    en met mijn toch vrij regelmatige regel zal het morgen wel gewoon losbreken en gaan we verder met ronde ontelbaar;)

11. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Heb lekker een chocoladereep gekocht met hazelnoot haha. :p

Welkom, Heel veel succes en hoop voor je dat de clomid snel aanslaat en je zwanger mag worden.
    Voor zover hier zijn er geen meiden in jou soortgelijke situatie. :)

12. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Ik duim voor je meid!
    Voel je, je anders?
    Ze zeggen dat je na een mk vruchtbaarder bent, dus how knows :)

13. christina89

welkom babywens
    sorry geen ervaring met clomid maar wou je wel even veel suc6 wensen voor morgen;)
    mijn vriend en ik zijn bijna net zo lang bezig met zwanger worden
    wij zijn vorig jaar mei gestart.
    in april een miskraam gehad en nu mogen we het eerst zelf weer een poos proberen voor we de mmm in gaan

en de mmm komt ook voor ons erg dicht bij

14. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Hoi meiden, ben ik weer!
    Vanmorgen de mondelinge toets gehad en dat ging wel ok :). Denk dat ik over het algemeen de examens wel heb gehaald. Ik hoop het in ieder geval :$.

Welkom babywens! Inderdaad hopen dat het aanslaat en je snel zwanger word! Wat vervelend dat het zo lang duurt, vaak is het oneerlijk hoe dat gaat met mensen die het heel graag willen :(. In ieder geval zijn er hier genoeg meiden die voor je duimen!

Ik zou ook graag in het ziekenhuis willen bevallen, wist alleen niet dat het zo duur is :$! Hopelijk heb ik dan een zorgverzekering die dat dekt, want op zo'n rekening zit je ook niet te wachten als je net een kleintje hebt gehad..

Dus een heel groepje wat nu wacht op ongi of ongi is (inclusief mij :p gelukkig wel al bijna voorbij). :p

Mijn plannen voor het weekend zijn vooral werken.. Vanavond misschien werken, ligt er aan hoe druk het is, dus zal het waarschijnlijk over een uurtje ongeveer horen. En als het wel moet dan begin ik om kwart over 8. En morgen vanaf 9 uur en overmorgen vanaf half 7 :p. Maar zal vast druk zijn in de bios met dit weer.. Jullie horen wel of ik weg moet ;).

Hihi, wat ik al helemaal voor me zag was dat tegen de tijd dat iedereen hier een kindje heeft of zwanger is dat we dan af en toe met een deel van de groep afspreken om lekker te kletsen en elkaar kindjes te zien en ze met elkaar kennis te laten maken :D. Aangezien we allemaal niet echt veel vriendinnen hebben of leeftijdsgenoten die er mee bezig zijn. Dus wie weet of dat ook gaat gebeuren, lijkt het jullie wel leuk? :D

15. christina89

ik heb eigelijk nergens last van behalve nog steeds mijn bmm maarja
    voel ook nog niks van nadere ongsteldheid

we hebben na de mk een cyclus gewacht op aanraden van de gyn
    dus dit is eigelijk de 2de cyclus na de mk dus helaas gaat dat niet op
    maarja we wachten het wel af

16. christina89

geweldig idee toch:)
    alleen ik ben bang dat het niet haalbaar is aangezien we allemaal ver bij elkaar uit de buurt wonen
    ik woon bijv in friesland en ik heb groningen en belgie ook al voorbij horen komen.
    ik heb een 2 maanden geleden gereageerd op zon topic en daar een leuke meid hier een kleine 10 km vandaan gevonden
    helemaal leuk maar ja zij heeft al een kleine en dat doet voor mij zo nu en dan best pijn ook al heeft zij er 5 jaar op moeten wachten

17. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Ja dat is waar.. Maar het zou wel mogelijk zijn als we ruim van tevoren een redelijk centrale plaats uit zouden kiezen ofzo. Dan zou iedereen waarschijnlijk wel een tijdje moeten reizen, maar het is niet zo dat we het elke week zouden doen, dus voor die ene keer kan dat wel ;). Maar we zullen tegen die tijd wel zien :D, leek me in ieder geval wel een leuk idee :cool:

18. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Oh verkeerd gelezen christina, Maar goed duim even goed voor je haha! :D

Maxellera,
    Ja het is een idee! :p
    Mijn beste vriendin heeft een zoontje van 2 hoor. ;) en heb ook een aantal soort van vriendinnen met kindjes waar ik zo nu en dan contact mee heb. :p
    Maar het blijft een leuk idee haha! :D ook om het geen dat ik jullie in het echt kan zien.
    Leuk toch.:D

19. fleurtjeuh

fleurtjeuh Actief lid

15 feb 2012
    456
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van mijn familie ben ik bijna de jongste (k heb een neefje die net 16 is) maar ik ben de enige die ook maar enigzinds bezig is met kinderen.
    Mn zus heeft een keer een miskraam gehad maar die woont nu in engeland en haar vriend nog hier in nederland en ze is een stuk verstandiger geworden sinds dien.

20. Babywens20

Babywens20 Actief lid

16 jun 2011
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey allemaal.. bedankt voor jullie medeleven en interesse...
    K heb echt zo'n pijn in mn borsten.. zou dat door de clomid komen?? ben benieuwd naar de resultaten..
    zal wel iets alten weten;)

Deel Deze Pagina