Ja dat helpt niet, haha ja voor 2sec dan begint het weer haha. Ja ging vanzelf over, maar heb denk ik wel 10 min geduurd. Ik las net dat je zelfs hallucinaties erbij kan krijgen, had me ogen gelukkig dicht! Hoorde wel geruis, gezoem in me oor en me hele lichaam tintelde zo bizar!
Slaapverlamming?! Hoe kan dat dan? Klinkt scary zeg! Bah.. Voor m'n pa nieuwe sloffen, wilt hij hebben haha. En voor m'n schoonvader een rituals pakket.. Gelijk heb je ook, spontaan is ook veel leuker! Maar bij ons zit het er eenmaal in, weet niet waarom haha.. Bijna klaar met schoonmaken Pff..
Wonderwensje! Het gebeurt elke nacht bij mensen. hier een stukje waarom je het hebt. Verlamming van de spieren treedt normaliter op tijdens de remslaap. Alleen de oogspieren, de longen en het hart zijn dan nog actief. Deze verlamming treedt op ter voorkoming dat bewegingen in dromen echt uitgevoerd worden. Bij slaapverlamming bevindt de persoon zich als het ware tussen droom en waaktoestand in, waardoor hij zich niet kan bewegen. Dit kan zeer beangstigend zijn voor de persoon in kwestie.
Hallo allemaal.. K ben vanmorgen naar de gyn. geweest voor een echo. en er was een mooie eicel gegroeid dus de clomid werkt goed. en die zou waarschijnlijk dit weekend gaan springen.. spannend.. dan kan ik over 2 weken testen.. Fijn weekend iedereen !!
Babywens, wat goed nieuws!! ik zal voor je duimen en dat je over 2 weken maar een hele mooie test in je handen mag hebben! An, ooh bizar zeg! Als je dan slaapt is het niet erg, maar als je wakker bent is het toch wel eng!
Nou idd wonderwensje, hoop het ook niet meer mee temaken! Was zo bizar wou me vriend roepen ik was echt bang. wist niet wat het was nog dus scheet echt in me broek.. vanmorgen dat ik opstond ging het lampje branden.
Op het moment niet, en raakte ook wel lichtelijk in paniek hoor! Maar heb er wel eens wat over gelezen en gehoord, en toen ik vanmorgen wat wakkerder was ging het lichtje branden.
Sorry, was in slaap gevallen haha Lets hope for the best!! Ik heb nog steeds goede moed hoor. Morgen testdag.. spannend! Dat is dan altijd zo fijn als het eenmaal gebeurd is Mag je ook lekker trots op jezelf zijn haha en weer lekker fris huisje. Ah wat schattig zeg! Maar gebeurd dat vaker? Dat je een kitten erbij hebt? En voor hoelang is dat dan? Mij lijkt What to expect when you're expecting ook super leuk! Nog steeds niet gezien helaas.. Dat lijkt me echt heeeel erg naar Snap goed dat je je rot geschrokken bent! Bah, eng zeg! Jeeee! Wat fijn Wordt dus een heel gezellig weekend! En over 2 weken hopelijk een super mooie test. Ik had het al eens gezegd, maar ik denk dat je eroverheen gelezen hebt door al het geklets, maar we houden een lijst bij in dit topic en ik zou je er graag op willen zetten. Heb dan alleen nog je NOD nodig en hoeveelste ronde dit precies is!
Hier verder niks bijzonders eigenlijk! Ik wacht gewoon netjes tot ik ongesteld word.. is alleen niet zo'n leuk vooruitzicht natuurlijk En waaaauw bijna 2500 berichten! Nog 2 haha
.................................... Bekijk bijlage 253409 ♥ PROBEREN ZWANGER TE RAKEN ♥ - Wonderwensje (21 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 14 juni - Christina89 (23 jaar) Ronde 1 na MK, eerste kindje NOD op: 16 juni - Dreaminggirl (22 jaar) Ronde 1 na VMK, eerste kindje NOD op: 21 juni - CBella (21 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 24 juni - Amoura (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 29 juni - Ninjapink (23 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 5 juli - Loes1990 (21 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 10 juli - Corina1989 (23 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 10 juli - Luffy90 (21 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 11 juli - GwoonAn (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 16 juli - Isabel Olivia (22 jaar) Ronde 1 na VMK, eerste kindje NOD op: 21 augustus ♥ (NOG) NIET BEZIG MET ZWANGER WORDEN ♥ - Maxellera (20 jaar) - Fleurtjeuh (19 jaar) --------------------------------------------------------------- ♥ ZWANGER ♥ - Roosje24 (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 31 januari 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Roosje24: 6 juli - Intake verloskundige & Eerste echo ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ---------------------------------------------------------------- Lijstje even omhoog gehaald. En we komen weer steeds dichterbij de NOD van iedereen!
Haha ja bij de nummering van de posts is dat anders, klopt maar als je bij 'Zwanger worden clubs' het topic bekijkt en naar 'reacties' kijkt zie je een ander aantal.. dan word de beginpost niet meegeteld.