Jonge wannabe mama's!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 20 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Ja gaat goed hier! :)
    Ja het is een stuk minder, denk dat het morgen wel weg is. :)

2. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Oh wat fijn! Want dat vele bloed is inderdaad echt niks.. bah. En dan op naar een nieuwe ronde :) Komt helemaal goed!! ♥

3. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Tuurlijk komt het goed! :D
    haha ja gelukkig idd, voelde me wel beroerd de eerste dag.
    Maar zoals het er naar uit ziet is het niet zoals vroeger, toen was ik echt 2 weken zwaar ongi. :)

4. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    HA meiden!
    An, lekker dat je ongi bijna voorbij is kan je weer lekker knuffelen!
    Hier is het huisje weer lekker schoon, cadeaus in huis, was echt druk bij de winkels!! Niet normaal! Auto ook gewassen :D nu lekker op de bank met een cola zero met limoen :D
    Isa, afwachten is het vervelendste wat er is! Ik zal is even googelen of ik een tijdmachine kan kopen op internet, mag je hem wel lenen :D

5. Isabel Olivia

Goedzoooo :D Zo moet je ook denken!

En wow, dat is echt lang.. 2 weken. Ook zo heftig ja? Gelukkig niet zeg.. want je bent het nu de 14de geworden hé? Dan valt het gelukkig hartstikke mee.

Wat heb je al veel gedaan vandaag :D Haha je mag trots op jezelf zijn, en nu lekker relaxen!

Tijdmachine klinkt als een GEWELDIG plan :D Laten we dan maar gelijk even doorspoelen tot dat iedereen zwanger is... haha. Maar lijkt me echt heel leuk als iemand zich bij Roosje mag voegen, want de 'Zwanger' lijst is nog behoorlijk leeg..

6. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
  7. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Ja de 14e idd, dus als het nu stopt maar 3 dagen net als bij me ontrekkingsbloeding, en anders 4 dagen nou ik ben blij haha!
    Heb sowieso altijd een hekel gehad aan ongi zijn, bah voel me altijd zo goor!.. haha

8. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Jaa die lijst is erg leeg :( jammer hoor!
    Voor m'n schoonvader een rituals pakket en voor mijn Vader muilen en twee auto bladen haha..

9. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Haha ok, voor je schoonvader ook?? zeker in naam van je vriend dan?

10. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Wij hebben altijd gewoon een cadeau namens ons.. :p doen jullie dat niet dan?

11. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Lol nee me schoonvader is mijn vader niet. ;)

Verjaardags cadeautjes enz doen we wel samen.

12. Isabel Olivia

Ohhh ik doe wel samen met mijn vriend een cadeautje geven :p alleen dit jaar niet want z'n vader is er niet met vaderdag. Maar voor z'n moeder hebben we dat wel gedaan haha

13. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Haha ja ik heb het nooit anders gedaan eigenlijk.. Schoonvader is ook een vader :p alleen niet je biologische haha..
    Maar wij doen het verder met alles zo, ook al voor dat we gingen samenwonen

14. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Mja ik heb ook geen band met hun ofzo dus nee geen behoefte aan. :)

15. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Ooh ja dan is het wel anders denk ik.. Nooit gehad ook?

16. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Nee me vriend en ik zijn nu bijna 3 jaar samen, en heb sinds dit jaar zijn vader voor het eerst ontmoet, en tja Sm is verhaal apart, hou haar een beetje op afstand.

17. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje meiden wat kletsen jullie een hoop.. whaha kan er zelf ook wat van:cool:

even kijken wat ik nog onthouden heb..

meeten.. lijkt me leuk! ik vind het niet erg om hier een stukje voor te moeten reizen!

what to expect when you're expecting.. wil hem ook echt zien! kunnen we daar niet met zijn allen heen als voorproefje op de meeting :D wie werkte er ook alweer in de bios?

webshop prenatal.. GEWELDIG.. hahaha.. gelukkig is het een luxe product:p

vaderdag.. de vader van vriendlief was gister jarig dus dan doen we dat meestal samen met vaderdag.. mijn eigen ouders zie ik niet en daardoor voelen mijn schoonouders als echte vader en moeder voor mij:D

hoop dat ik niets vergeten ben!

hier, te horen gekregen dat mijn oom kanker heeft.. al flink uitgezaaid en waarschijnlijk niet meer te behandelen..:(

liefs,

Loes

18. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Oh jeetje Loes wat een naar bericht zeg. :(
    Veel sterkte voor jou en je familie!

19. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    #2519 Maxellera, 16 jun 2012
    Laatst bewerkt: 16 jun 2012
    Ninja, het is een romantische film :). Ken je de boeken van Nicholas Sparks? Daar zijn veel films van gemaakt, waaronder (the Notebook, A Walk to Remember, Dear John, the Last Song en Nights in Rodanthe, of zoiets :p) Maar dit is dus ook een boek van hem :). Zijn wel beetje typische films maar je kunt lekker zwijmelen.

An, wat naar zo'n ervaring! Ik heb er ook over gelezen op internet lijkt me echt eng om mee te maken. Gelukkig is alles goed gekomen :). En fijn dat je ongi bijna weg is! Is dan toch nog best kort geweest, want ik ben nu pas aan het 'eindigen' en het begon op maandagavond :p.

Isabel, maakt niet uit dat je in slaap was gevallen! Slaap is ook belangrijk ;). Wanneer ging je vriend ook al weer weg? Heb het al eens gevraagd maar weet niet meer of je had geantwoord :p.

Babywens, wat fijn dat het aangeslagen is! Nu maar hopen dat de rest ook goed loopt, zou echt fijn zijn voor je! :D

Wonderwensje, lekker relaxen nu! Fijn als alles weer een beetje is gedaan he :). Voelt alles gelijk een stuk frisser.
    Als je een tijdmachine hebt gevonden, mag ik er dan ook gebruik van maken? ;)

Loes, wat een vervelend nieuws!! Wat voor soort kanker is het :(. Wat is het toch een vreselijke ziekte, zo veel mensen die dat krijgen :(. Heel veel sterkte in ieder geval, en hopelijk blijft hij het nog een lange tijd volhouden!

Voor vaderdag doe ik ook niet zo heel veel, waarschijnlijk gewoon samen wat spellen spelen en wat liever doen tegen hem :p. Maar hij staat heel vroeg op dus kan geen ontbijt op bed geven.
    Egobericht:
    Hier is nu bezoek voor mijn moeder die afgelopen week jarig was. Er was net wel een opmerking die er echt in hakte.. We hadden het er met de familie over mijn zus haar vriend dat hij een heel dunne bouw heeft terwijl zijn ouders heel anders zijn enzo.. Mijn halfbroer zijn vrouw (waar ik niet echt een goede band mee heb ofzo..) kwam ineens met de opmerking ja, en niet dat Sonja (ik) dik is ofzo maar ze is wel een stuk breder dan Christina (mijn zus)..
    Was vast niet lullig bedoelt maar ik ben al heel onzeker en voelde me net wat beter nu ik ben begonnen met sporten en dat kwam echt hard aan.. Ik ben ook jaloers op hoe mooi mijn zus is en op haar lichaam en ik heb echt jaren lang zware issues gehad over mijn uiterlijk en net nu ik iets meer zelfvertrouwen had kwam dat er bij en is ook alles weg.. Ik ben niet dik ofzo, maar ik ben nooit tevreden geweest met mijn lichaam, tot bewuste eetstoornissen toe.. Zo, even van me af schrijven, heb nu ook geen zin om er bij te zitten, mijn hele eetlust is weg :(.

20. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje maxellera wat een rot opmerking!

het zit bij mijn oom zowiezo in zijn bloed, lymfe en longen en dat is eigenlijk al veel te veel.. deze week nog een scan van al zijn organen om te zien of daar nog iets zit en dan komt de keuze.. chemo of niet.. moet zeggen hij staat er zelf heel positief in..

Deel Deze Pagina