Loes, heel veel sterkte gewenst! Wel fijn dat hij er zelf positief in staat.. Eerst alles maar afwachten! Dikke knuffel meis Maxerella, jeetje meid dat is zeker niet leuk! Mensen snappen soms niet dat je iemand anders onbedoeld wel pijn kan doen met een opmerking. Je bent een prachtige meid die er mag zijn! Je bent nu lekker aan het sporten en dat gaat toch hartstikke goed! Ik bewonder het in ieder geval, zie het mijzelf niet doen! Toen ik nog 86 woog baalde ik ook altijd en dacht ik aan al die dunne meiden die maar wel lekker kunnen eten en eigenlijk nergens op hoeven te letten, maar ik zal je zeggen meid, ik ben trots dat ik nu 66 weeg en dat ik er echt iets voor moet doen! Dat maakt je ook trotser, jij bent nu net begonnen met je weg naar jouw ideaal en zal altijd een tegenslag hebben, maar daar kom je overheen en uiteindelijk zeg jij, ik heb het alleen gedaan en ik ben trots! An, jaa dan is het inderdaad anders! Wel jammer want dan ziet je vriend z'n ouders dus ook niet vaak?
Dan kan ik het me helemaal voorstellen! Kan me herinneren dat je daar al iets over vertelde.. Zou dan zeker niet staan te springen om moeder- en vaderdag cadeautjes te kopen voor mensen met wie je niks hebt! Jaaaa Leuk! Hahah heel goed idee van jou Loes! En jeetje, wat een onwijs naar nieuws zeg Verschrikkelijke ziekte is het ook! Ontzettend machteloos ben je in zo'n situatie. Heel veel sterkte lieverd. Haha, ik heb het inderdaad over het hoofd gezien denk ik! Maar mijn vriend heeft nog geen tickets geboekt, ze hebben namelijk een huis daar en willen last minute weggaan.. dus nog even afwachten. Zijn vader heeft een eigen zaak dus moet ook even kijken wanneer dat te regelen valt.. nog even afwachten maar hopelijk NA mijn eisprong haha Nou, ik vind het echt belachelijk dat iemand zoiets zegt. Hoe durf je je grote mond open te trekken, wetend dat je een ander onzeker maakt? Het zou echt niet in me opkomen om, als er zelfs nog meer mensen bij zijn, op zoiets de nadruk te leggen. Alsof ZIJ het fijn vind als iemand dat over haar zegt Ik denk dat sommige mensen echt beter moeten nadenken voordat ze altijd maar moeten zeggen wat ze denken.. is tegenwoordig sowieso de mentaliteit en ik vind dat echt walgelijk. Niet iedereen zit altijd maar te wachten op jouw ongezouten mening, er bestaat ook nog zoiets als normen en waarden. Maar buiten dat feit om, vind ik dat jij je geen zorgen hoeft te maken om zulke opmerkingen aangezien ik weet hoe jij eruit ziet en je bent nu al SUPER slank dus probeer je je er niets van aan te trekken. Dat soort mensen denken met hun kont in plaats van hoofd volgens mij En een bezoekje aan Pearle is ook geen slecht idee.
Nee z'n vader paar maanden terug voor het laatst en daarvoor had hij hem 3 jaar niet gezien, en zijn moeder nou misschien 1 x per half jaar ofzo. soms meer.
Ik ben ongesteld geworden Super vroeg! Maar wel super fijn want als mijn ei dan ook eerder is dan ben ik verrry happy want dan is er een kansje in juli
isabel! dat is zeker vroeg! wel fijn en dan gaan je pendels misschien gewoon uitkomen.. haha.. dat zou mooi zijn toch!
Hey meiden kwam net wat tegen op het forum, Als ik straks zwanger ben zou ik me buik willen laten ingipsen, en dan een mozaiekbuik van maken echt super vet. kijk maar op deze site. Laat je zwangere buik vereeuwigen in een mozaiekkunstwerk - MamaMozaïek
Haha, ja 28 dagen is netjes inderdaad! Zou echt geweldig zijn Loes als die pendels uitkomen !! Ik hou sinds mijn miskraam in 2010 mijn cyclus bij, ook al waren we toen absoluut niet bezig voor een kindje. Vond het wel fijn om daar alvast overzicht in te hebben Ziet er zo uit tot nu toe: 28 juli - 24 augustus 2011 : 27 dagen 24 augustus - 22 september 2011 : 29 dagen 22 september - 22 oktober 2011 : 30 dagen 22 oktober - 23 november 2011: 32 dagen 23 november - 20 december 2011: 27 dagen 20 december - 20 januari 2012: 31 dagen 20 januari - 17 februari 2012: 28 dagen 17 februari - 21 maart 2012: 33 dagen 21 maart - 21 april 2012: 31 dagen 21 april - 20 mei 2012: 29 dagen 20 mei - 16 juni 2012: 28 dagen 16 juni - Varieert dus van 27 tot 33 dagen. Daarom vind ik ovulatie testen ook zo fijn. Had vorige keer op dag 15 een positieve ovulatie test dus ben benieuwd of dat deze maand ook zo zal zijn...
Haha ik zag je op de FB van Maxellera Wat een super leuke meid ben je! Had je wel anders voorgesteld haha grappig om zo te zien dat je je onbewust een hele voorstelling maakt van iemand die je niet kent. Waaauw wat mooi zeg! wat bijzonder. Had zoiets nog nooit gezien!
Ja het is wel belachelijk duur als je het door haar laat doen 450 euro haha pfoee maar Zoiets kan ik zelf ook haha ! En anders mijn tante die is ook heel goed in mozaiek.
ik wilde net zeggen.. onwijs gaaf maar dat kunnen wij zelf ook.. scheelt een hoop geld en maakt het denk ik nog leuker! maar denk zeker dat ik dit ook wil!
Ja idd! Lijkt me ook gewoon super leuk, vriendlief je buik ingipsen en zelf de mozaiek steentjes erop doen. Haha zie het al helemaal voor me.
Isa, mooie cyclus dus hup lekker aan de klus en dan kan je pendel misschien uitkomen Ooooooh haha, ik dacht al HOE?! Voeg me toe anders, weet ik ook wie jij bent haha! Wat had je verwacht bij mij dan? An, mooi zeg dat mozaïek! En al helemaal die gouden buik, wauuuuw! M'n vriend vond het ook erg mooi, wil ik ook wel! Maar ga het dan wl zelf mozaïeken denk ik haha.. Er zijn zoveel leuke dingen om te doen, te veel eigenlijk!
450 is echt te belachelijk voor woorden Kan je VEEL andere babyspulletjes van kopen! Maar jullie zijn allemaal creatief genoeg haha, ik helaas wat minder.. Wonderwensje, ik ga je toevoegen! Ik had gedacht dat je lang haar zou hebben, maar dacht wel dat je blond was Ik doe alleen vrijwel niks met facebook haha, heb er ook geen foto's op ofzo. Loes en alle andere; hebben jullie ook facebook? Van An weet ik dat ze het niet heeft
wij hebben vanavond kip gegeten gemaakt met het braadstomen van maggi.. ik had de provenciaalse kruiden en gewoon kipfilet erin gedaan ipv drumsticks maar is echt een aanrader!
ja heb wel facebook maar hoe reageren andere vrienden dan bij jullie? die weten bij mij natuurlijk nog van niets