Jonge wannabe mama's!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Isabel Olivia, May 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Ah, dat snap ik helemaal hoor zou ik ook niet doen :D Hoe is het met jou? Last van je menstruatie? Hier buikpijn :( Ben vandaag ook ongesteld geworden!

2. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

May 12, 2012
    1,758
    0
    36
    Thuiszorg
    Jaa wordt je nieuwschierig van, vind het wel leuk om te zien met wie je kletst zeg maar.
    Zp is heeeeel verslavend! Als je maar even vrije tijd hebt zit je dr wel op :p

3. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH
    Kan je btw facebook compleet prive maken? dat alleen je vrienden alles zien?

4. Wonderwensje

May 12, 2012
    1,758
    0
    36
    Thuiszorg
    Weet ik niet precies.. Volgens mij wel. Maar een profiel foto kan wel altijd iedereen zien dacht ik. Weet het niet precies!

5. ninjapink

ninjapink Actief lid

Jun 7, 2012
    113
    0
    0
    @ isabel: vervelend dat je ongi bent geworden... ik hoop dat je er niet te veel last van hebt...

6. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH

ahw oke...;)

7. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Met mij gaat het goed, gelukkig nergens last van. Aaah vervelend, toch is het klote om ongesteld te worden he. Hopen dat we niet meer veel menstruaties hoeven mee te maken!

8. Isabel Olivia

Ja dat kan! :) Bij mij ziet volgens mij ook niemand iets, behalve profielfoto.. en verder kan je het instellen.

En ook instellen dat je niet gevonden kan worden door iedereen op Facebook ;)

9. ninjapink

ninjapink Actief lid

Jun 7, 2012
    113
    0
    0
    volgens mij wel, alleen idd je profiel foto kunnen mensen zien.. ik heb ook veel prive dat alleen mijn vrienden kunnen kijken, zoals mijn foto's. die mogen niet iedereen zien.

10. Isabel Olivia

Ninja! We hebben elkaar toegevoegd op Facebook :p als je dat ook leuk vind kan je even privé berichtje sturen dan voeg ik je toe..

We hebben het natuurlijk niet over zwanger worden daar ;)

11. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH
    Ik zal er eens over nadenken.. haha

12. Wonderwensje

May 12, 2012
    1,758
    0
    36
    Thuiszorg
    Zoek mij dan ook gelijk even Ninja (als je het doet) :p iedereen schijnt mij te vinden haha!
    Loes jij had mij net toegevoegd of niet?

13. Isabel Olivia

Fijn dat je nergens last van hebt! Hopelijk snel voorbij en tijd voor ronde 2 :D

Ik hoop het ook.. volgende ronde gewoon iedereen zwanger haha. Zou toch heerlijk zijn! Ging jij nou ook ovulatie testen gebruiken aankomende ronde of niet?

Heb jij trouwens ook Facebook Luffy?

14. ninjapink

ninjapink Actief lid

Jun 7, 2012
    113
    0
    0
    lijkt me gezellig :D voeg me maar toe :)

15. Wonderwensje

May 12, 2012
    1,758
    0
    36
    Thuiszorg
    Nou... Volgens mijn pendel kan dat niet :p

16. Isabel Olivia

Ik heb trouwens nog geen berichtje met je naam Ninja, klopt dat? :p

Hahah wonderwensje, dan hoop ik voor 1x dat je pendels het hartstikke fout hebben :D

17. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik heb ook alles prive staan op facebook, en heb zelfs ingesteld dat mensen mij niet kunnen vinden. Hoef ook niet openbaar op internet te staan. En je kan zelfs als je een bepaalde foto deelt bepalen wie van je vrienden het wel en niet kunnen zien haha

18. Wonderwensje

May 12, 2012
    1,758
    0
    36
    Thuiszorg
    Jaa dat hoop ik ook Isa :D ik wil dr eigenlijk niet in gelove maar het is toch iets waar je je aan vast houdt..

19. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Haha ja hoop t ook. Ja ga voor de ovulatie testen. Vind het toch wel fijn om te weten wanneer mijn eisprong is. Gebruik jij ze ook?

Ja heb ook facebook

20. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

May 14, 2012
    2,092
    82
    48
    NL
    An, je kunt ook gewoon een profielfoto van iets anders doen :). Dan kan niemand het zien, en je eigen foto's gewoon in albums doen die je prive kunt maken. En ook kun je het instellen dat mensen die geen vrienden met je zijn je geen vriendschapsverzoek kunnen sturen, dus alleen mensen die minstens een gemeenschappelijke vriend hebben kunnen je dan toevoegen.

Ninja, wat zielig van dat katje :eek:, hoe komt het dat jullie hem zo jong al hebben gekregen om voor te zorgen? Werd hij uit het nest gesloten?

Share This Page