Ik wou net reageren haha! Maar idd niet duur voor die pillen, etos waren 8 euro geloof ik. Heb ze gekocht in de aanbieding dus weet het niet precies meer.
Ik ben helemaal niet moe.. Best vervelend want ik weet gewoon als ik morgen moet testen, kan ik niet rond half 5 eerst even piesen dus ben ik waarschijnlijk vroeg wakker beetje jammer!!
Het is ook nog maar 11 uur.. Word je altijd rond half 5 wakker om te plassen?? Kan je daarna een testje doen toch en dan verder slapen?? Hier waait het hard.
Jaa vaak wel die tijd, half 5 half 6 ongeveer.. Jaa dat kan ik ook doen, maar dan heb ik ook kans dat ik niet meer kan slapen omdat je zo bezig bent met die testen wat een dilemma
Nja als je zwanger bent, dan test je ook wel met je tweede plas positief hoor. Dus geen dilemma haha.
Jaa dat is ook wel zo, ga zo nog ff naar de wc misschien hoef ik dan vannacht niet haha! En anders hopen dat ik om 3 uur vannacht ofzo ff moet.. Vind het spannend maar eigenlijk verwacht ik er nog steeds niets van.. Ik vind dit wel heel vervelend, bij elk toiletbezoek kijken of je nog niet ongi wordt.. En maar afwachten.. Als ik de hele dag weg ga ga ik bepakt en bezakt op pad want stel je voor!
Ja ik snap je, had ik ook voor dat ik ongi werd, erg vervelend hopelijk heb je morgen een mooie test in handen! En als het niet zo is, dan maar snel komen met die ongi!
Ja, als ik morgen niet posi test wil ik voor 11 uur ongi zijn haha! Als we dat nou konden afspreken met ons lichaam!
Ja echt he! Zo jammer dat je daar gewoon geen controle over kan hebben, haha. Even een vraag voor alle meiden, hoelang zijn jullie eigenlijk samen met jullie vriend?? Weet niet of het al eens voorbij is gekomen !
Meiden, heb alweer te veel gekletst want m'n iPad is nu echt helemaal leeg! Dus ga lekker m'n bedje n en jullie horen mij morgen met goed of slecht nieuws!
@wonderwensje: ik hoop voor je dat je zwanger bent!! mijn man en ik zijn 7 jaar samen waarvan bijna 2 jaar getrouwd ik ga ook naar mijn bedje slaap lekker iedereen!!
wauw 7 jaar isabel!! super zeg! Oke! Ik 3 jaar in okt en ook 2,5 jaar samen wonend ongeveer haha. met 3 maanden woonde we al samen zeg maar. Slaap lekker !!!