Wanneer is de ellende dat voetbal heet afgelopen? Vandaag ook weer super lekker gereden Eergisteren was echt een kut dag, paard wou niet en ze had me er nog bijna afgebokt. Gisteren een goede, maar ook zware, les gehad. En vandaag ging het weer helemaal lekker Nu maar hopen dat de koppigheid kwam door hengstigheid ofzo en dat ze snel weer de oude is.
Ik hoop dat ze verliezen. Commerciele voetbal... Als nederland echt wil bezuinigen dan zouden ze eens moeten stoppen met het voetbal te sponsoren. Moet je eens kijken hoeveel geld ze overhouden.
alleen als duitsland van denemarken wint anders kan nederland scoren wat ze willen en gaan ze nog steeds niet door duitsland heeft er ook al 1 !!!!
Daar heb je een punt hoor Ik hou er ook niet zo van, maar vind het ook niet verschrikkelijk, wel grappig!
jup ach even weekje rust en dan er weer tegenaan denk dat ik maar weer een doos ovutesten ga kopen en maar eens met manneke overleggen hoelang zelf nog en of/wanneer na de gyn voor onderzoek pff bang voor wat daar uit komt oowja stuur je wel even pm met naam voor fb ben benieuwd naar de dames hier
Er word gesproken dat er een complot is dat Den-Dui gelijk moeten spelen zodat NL er uit ligt..... mja of dat waar is weet ik niet, we gaan het zien vind het iig knap dat ze een tegen doelpunt hebben gescoort tegen duitsland. Ik hou moed!!! haha
Dan kunnen we elkaar de hand schudden. Bahhhh wat een kut menstruatie zeg, heb er echt veel last van deze keer. Hopelijk snel voorbij en dan weer tijd voor een nieuwe ronde! Ovulatie testen zijn echt een aanrader. Zwanger & Kids kan ik je aanraden Snap trouwens dat je je zorgen maakt meis, weet je hoe je vriend daar over denkt? Is goed, dan voeg ik je toe gezellig
Hallo meiden . Ik ben er weer. Weekend druk gehad... Nu voetbal kijken en helaas 1-1 :x . En ben het zeker eens met het berichtje van Loes en Isabel. Echt superfijn dat het zo klikt tussen ons! We kunnen lekker kletsen over van alles en nog wat en helemaal belangrijk, over het zwanger worden! Onderwerpen waar weinig van ons het over hebben met onze familie/vrienden. Echt heel leuk!! @ Isabel: * dikke knuffel * . Wat stom dat je zo'n pijn hebt. Nooit eerder gehad?
I know.. ik vrees het aller ergste! Maar wil het niet geloven... NL speelde de eerste 20 min super maar zwak nu weer zwaar af! ouwe lullen het team moet opgefrist worden!
Leuk dat je er weer bent Wel leuk weekend gehad? Ja! Ik sluit me helemaal bij je aan hoor. Lijkt me ook zo bijzonder als we straks allemaal zwanger zijn en een kindje hebben.. Toch fijn om dat allemaal te kunnen delen. Dankjewel! Wat lief! Nou, niet zo erg.. werd gewoon wakker van de kramp vannacht Jij trouwens ook Facebook? Haha we hebben elkaar allemaal toegevoegd.. en praten uiteraard niet over baby's op FB Aaaahg Ik zie het ook somber in..
@isabel tja hier ook altijd erg last en erg veel daarom jaren aan de pil geweest ovutesten had ik ook elke keer al van z&k dus bestel daar weer weet eigelijk niet echt hoe me vriend er over denk enzo eigelijk probeer ik dat gesprek wat te vermijden maarja word hoogtijd voor het gesprekje dames met fb heb jullie toegevoegd via isabel ik ga douche en verder kijke op bed dus spreek en lees morgen verder