ik denk dat je in z'n geval prioriteiten stelt en denk je ongeveer 2/3 van die lijst dan niet nieuw koopt en echt alleen de dingen die om hygienische reden niet nog eens mee kunnen nieuw koopt en de rest van mp /familie/ vriendinnen enzo toen ik zwanger was en toen me schoonzus het wist kon ik alles zo van haar overnemen mits door mij stukgemaakte dingen vervangen werden en alles bewaard blijft voor wanneer zij een 2de verwacht me zus (bijstand) had nadat haar oudste uit het babybadje gegroeid was geen geld voor een nieuw badje en heeft haar kleine tijdelijk een een nieuwe emmer (waar ze bijv. beton in maken) gebadderd het was dat of een paar weken geen eten/luiers enzo
ik zou dat doodeng vinden hoor als nog zo klein en glibberig is maarja was als voorbeeld en haar keuze
Leuk! Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden! Ja, zeker erg duur! Ik zal de lijst posten als ik 'm af heb. Ik moet trouwens wel zeggen dat ik niet let op geld met het maken van de lijst, maar echt op wat ik leuk/mooi vind. Bijvoorbeeld een babyfoon met camera. Heb je natuurlijk niet perse nodig, maar ik zou er wel voor kiezen. Als ik minder te besteden had zou ik marktplaats afgaan denk ik, en met een beetje creativiteit en hulp van familie/vriendinnen kom je een heel eind! Nee, ik tel een maand waarop ik geen sex heb gehad heb in de week dat ik vruchtbaar ben niet als een ronde. Dan is er sowieso 0% kans en dat zie ik als een verloren maand. We hebben in maart de knoop doorgehakt, in april echt willen beginnen maar toen geen mogelijkheid gehad gericht sex te hebben. In mei wél goed gebruik gemaakt, dus officieel ronde 1 (EINDELIJK! ) en zwanger geraakt. Nu in juni natuurlijk de pech dat ik een positieve ovulatietest had en weer wist dat het er niet inzat.. zie ik ook niet als en ronde omdat de kans weer 0% als je dagen na je ei sex hebt. Met ermee bezig zijn bedoelde ik op dit forum en in mijn hoofd. Maar tussen m'n benen is er nog vrij weinig gebeurd Daarom is het eigenlijk echt rot dat mijn vriend hier niet vast elke dag is. Nu in de zomervakantie is dat natuurlijk sowieso anders, maar dan gaat hij weer een volle maand weg. Jammer natuurlijk, maar onze tijd komt nog wel Ik ga het verder niet forceren.. Wow, wat verschrikkelijk van dat meisje! Echt onwijs erg Je ergste nachtmerrie denk ik zo. Kippenvel Wat afschuwelijk.. Geen woorden voor.
Bah bah, vreselijk zo'n verhalen . Vooral als je dan al die zorgen van zwanger zien te worden hebt gehad en allemaal positieve echo's hebt gehad. Kan me echt niet voorstellen hoe pijnlijk zo'n ervaring is . Kun je echt niet aan denken als je eindelijk zwanger bent.. Maar goed, rustig dagje hier dames ? Ik ga straks eten en rond 7 uur sporten . Moet ook nog beginnen met inpakken .. Haha , maar dat dan maar na het sporten . En dan ga ik vannacht dus naar het vliegveld :O, ik zal proberen om de zoveel tijd online te komen maar tot 5 juli zal ik dan dus niet heel erg veel aanwezig zijn omdat ik vakantie aan het vieren ben , hopelijk mis ik niet te veel..
Gaat al wat beter! Alhoewel ik het nog wel echt voel soms. Echt vervelend joh, ook nog steeds veel bloed Terwijl ik normaal op dag 3 vrijwel niet meer bloed.. hopelijk is het eenmalig! En bij jou helemaal over nu? SUPER LEUK Lekker vakantie! Geniet ervan hoor meis, we spreken je wel als je tijd hebt of terug bent. Komt helemaaaal goed. Alvast ontzettend veel plezier gewenst en maak het leuk met je oma en je vriend! View attachment 253866
Oh minder.. Wat stom he dat het dan zo verschilt. Ja hier is het helemaal over. 3.5 dagen geduurd alleen vanmorgen een inimini klein beetje en toen niets meer.
Rustig geweest vandaag hier! Jakkes, wat een nare verhalen over een doodgeboren kindje. Wat zal dat verschrikkelijk zijn om zoiets mee te maken. En hoe ga je er dan mee om. Pff. Moeilijk zeg! Hopen dat wij zoiets niet hoeven mee te maken en een fijne zwangerschap hebben en een gezond kindje! Maxerella: Wat leuk, op vakantie!! Heerlijk hoor. Geniet ervan . Hoelaat ga je vliegen? Isabel: Ik zal me eens verdiepen in de moeders voor moeders. Heb er nog nooit eerder van gehoord! Gelukkig gaat het met je buikpijn alweer de goede kant op. Ik bloedde ook best veel en lang. Bij mijn pilgebruik was ik vaak 2 dagen erg ongi en daarna al vrij weinig. Nu wel 4 dagen erg gebloed. Nu gelukkig weer helemaal over en weer aan het klussen. Wonderwensje: Het is idd allemaal erg prijzig! Loopt snel op, de kosten om een baby te verwelkomen. Mijn zusje heeft op jonge leeftijd een dochter gekregen en heeft verschillende spullen van MP (bedje/commode/badje). Ook kleding kreeg ze van alle kanten aangeboden. Ze heeft het prima gered, alleen wel op de centen letten. Veel plezier vanavond met je bezoek! Hier vandaag best druk gehad, terwijl ik vrij was. Moest even naar Menzis kantoor, reisverzekering regelen. Daarna online ingecheckt voor Mallorca maar wat een gedoe pff. En heb gelijk even afspraak gemaakt voor de kapper en voor de huisarts (oren uitspuiten). Daar vrijdag nog even heen. Wij gaan aardappels, sla, komkommer en zigeuner schitzel eten .
Ja! Ben benieuwd wat je er van vind Fijn dat je ook weer een nieuwe ronde in kan meis, hopen dat je deze maand gewoon zwanger raakt!! Druk dagje voor jou dus! Ook bijna lekker op vakantie hé.. even paar dagen ertussenuit. 24ste gaan jullie weg hé?
Jaa, we gaan zondag weg . En moet deze week nog woensdag en donderdag werken. Dus even wat dingen afhandelen nu ik vrij ben. Ik ga even verder met koken en dan eten.
Ik voel me soms best onzeker.. Nu twee keer zwanger geraakt, en twee keer in de eerste ronde, maar twee keer mis gegaan.. ben zo bang dat de volgende keer weer mis zal gaan, of dat ik de volgende keer helemaal niet zo makkelijk zwanger raak. Bah, gewoon even onzeker momentje denk ik..
Isabel, wat vervelend voor je meid. Kan me voorstellen dat je er zo over denkt. Valt niet mee. Hopelijk is het in augustus goed raak en ben je 9 maanden zwanger en daarna in het bezit van een mooie baby. Ik hoop het echt voor je! Kop op!! Jou tijd komt wel . Ik gisteravond erg onzeker moment gehad. Die vrouwelijke hormonen ook (en niet eens zwanger hihi). Ben huilend in slaap gevallen met vl naast me .
ik heb drie collega's met een overleden kindje.. de eerste verloor haar kindje tijdens de bevalling.. na onderzoek bleek ze een zeer zeldzame afwijking in haar bloed te zijn.. ze heeft hierna nog 2 dochtertjes gekregen.. daarna weer een collega, tijdens haar zwangerschap begonnen de weeën met 22 weken.. dit kindje was zwaar gehandicapt geweest mocht hij het overleefd hebben.. bij haar tweede zwangerschap voelde ze zich bij 36 weken niet goed.. naar het ziekenhuis maar na een praatje weer naar huis gestuurd.. onderweg naar huis voelde ze iets knappen in haar buik.. het litteken van de keizersnede van de eerste zwangerschap was gescheurd en haar kindje in haar buik terug gekomen, daar is ze overleden.. nu is ze 23 weken zwanger van haar 3e kindje! een maand geleden beviel de derde collega van een dochter.. zo mooi maar haar hersenschors was dusdanig beschadigd dat ze geen overlevingskans had.. na 5 dagen knokken is ze overleden.. iedere keer als ik eraan denk krijg ik weer kippenvel.. het is het ergste wat je kan gebeuren.. ik denk vaak aan ze en ga ook regelmatig even bij hun plekje kijken.. als je er ooit te maken krijgt met een kennis is het vooral belangrijk dat je niet doet alsof hun kindje niet bestaat.. isabel, je mag best even een onzeker momentje hebben.. even balen en dan zo weer vol goede moet door! hier, een volle dag.. vind het eigenlijk wel lekker want dan ben ik niet de hele tijd bezig met het zwanger worden.. heb een gesprek gehad over hoe het nu verder gaat op het werk.. het komt er op neer dat ik minder moet gaan werken.. mijn contract blijft hetzelfde.. was ook al vast.. maar draai nu veel overuren en dat zal minder worden.. ik ben er wel blij mee eigenlijk hoe was jullie dag? Liefs, Loes
pff wat een verhaal heb er gewoon geen woorden voor mijn dag was vrij rustig vanochtend even schoongemaakt bij mijn oma en daarna thuis aan de schoonmaak en aan het op ruimen geweest eten koken en nu wat bank hangen
Hoihoi, Ik ben ook een nog vrij jonge wannabe mama! Ik ben net 23 geworden en net begonnen met een kindje proberen te krijgen Mijn nod is over ongeveer 12 tot 14 dagen me eisprong wel gehad als het goed is!! We gaan voor ons eerste kindje!