Ik had vertelt toch hoe blij ik voor mijn beste vriendin toen der tijd was, toen ze vertelde dat ze zwanger was. Ik ben nogal creabea en dit had ik voor haar getekend! Best goed gelukt toch. Bekijk bijlage 246944 sorry moest het toch even delen. best wel trots op, handen tekenen is erg lastig.
Heb toch niet gekeken! Vriendin belde Waar ging het over? En wauw, je tekening is echt super mooi! Je hebt talent! Wat vond je vriendin ervan?
Super lief van je Als ik zo goed zou kunnen tekenen zou ik ook echt iets moois op de babykamer maken als het zo ver is.. Ah oke! Strakjes weer Disappeared zie ik. Maar ben nu alweer moe dus weet niet of ik dat ga redden
aah haha ja haar zoontje is nu 2 en ga waarschijnlijk een muurschildering voor haar maken, iets van jungle! maar ze moet nog beslissen wat het gaat worden haha. Aaah ga je toch lekker slapen zometeen.
Wat super leuk Ben benieuwd hoe het gaat worden! Dit was dezelfde vriendin die niet zo enthousiast is over het zwanger worden van jou toch? Denk het wel ja.. nu eerst nog even lekker cappuccino maken! En jij?
klopt. nja zo komt het een beetje over op me.. voorheen sprak ik haar dagelijks nu bijna niet. mja.. ik zit aan de limonade! haha zometeen douche en een klusje klaren haha. maar eerst nog de 2de deel van pregnant and kijken. oh zie net dat er geen 2de aflevering komt.. gaat allemaal weg denk.. one born every minute is ook weg, kwam ook altijd maandag avond.
.................................... Bekijk bijlage 246951 ♥ NOD ♥ - Corina1989 (23 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 23 mei - Flavour2 (24 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD: 3 juni - GwoonAn (22 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 6 juni - Wonderwensje (21 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: Datum nog onbekend na stoppen pil - Isabel Olivia (22 jaar) Ronde 1 na VMK, eerste kindje NOD op: Datum nog onbekend na VMK -------------------------------------------------------------------------- ♥ ZWANGER ♥ - CVG (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 28 december 2012 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Dreaminggirl (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 januari 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Aapje22 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 januari 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roosje24 (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 31 januari 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) -------------------------------------------------------------------------- ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - CVG: 23 mei - Eerste afspraak verloskundige - Dreaminggirl: 30 mei - Afspraak huisarts -------------------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ -------------------------------------------------------------------------- ♥ (NOG) NIET BEZIG MET ZWANGER WORDEN ♥ - Maxellera (20 jaar)
Zet mijn nod trouwens maar op 6 juni! rond die tijd hoop ik wel ongi te worden of posi te testen ik ga douche, en slapen meis! spreek je morgen, doe je rustig aan.
Dat is echt heel erg jammer Misschien draait ze nog bij.. en je bent nog niet eens zwanger, dus misschien als het zover is? Oh lekker Haha alle 3 trouwens! Oh, echt? Ik vond One born every minute juist het leukst! ben benieuwd wat er dan voor in de plaats komt?
Zo, kom ik ook weer binnen waaien zo laat op de avond haha! De dag is iets anders gelopen dan eerst gepland . GewoonAn, laten we hopen dat het raak is! Zou super zijn natuurlijk . Maar nog even wachten voor je meer weet . En die tekening was super mooi! Handen zijn inderdaad heel erg lastig, altijd als ik teken zorg ik er voor dat ze achter het lichaam zitten of buiten beeld zijn . Isabel, gaat het weer een beetje met je? Maak je zelf cappuccino's? Jaloers! haha, vind ze heerlijk
En dat lijstje vond ik trouwens ook een heel goed idee! Ben zelf ook heel erg van de lijstjes en dingen voor me stellen enzo . Dus zal er ook eens eentje gaan maken . Alleen dan nog niet met de prijzen, want waarschijnlijk zou ik kruidvat luiers gaan gebruiken, die komen goed uit de test en zijn best goedkoop. En verder weet ik nog niet wat ik zou halen en waar. Dus dan maar gewoon een lijstje zonder prijzen. Ik kijk toch al te ver vooruit, moet nog een tijdje wachten voor ik echt kan beginnen .
Even een snelle bijleespost van mij. Moet zo werken. Isabel: Je vroeg je af wat ik voor werk doe. Ik werk als verpleegkundige in het Martini Ziekenhuis (Groningen). Ik werk daar als oproepkracht, maar nu tijdelijk tot oktober op afdeling vaatchirurgie/mammachirurgie en algemeen. Werk daar 24u in de week . An: Mijn NOD is morgen . Ik ga naar mn werk!
Even snel alles bijgelegen op de vroege morgen maar ben nu eigenlijk alweer vergeten wat er nou allemaal stond haha, het is nog vroeg hè! Ga zo werken en ben vanavond weer van de partij! Vanmiddag m'n eindgesprek, ben benieuwd! Isabel, als ik uit ga van een normale cyclus, we gaan het zien is mijn NOD 14 juni..
Goedenmorgen meiden, Leuk zon lijstje, moet ik ook maar eens gaan doen hahah!!! Gelukkig deze maand vakantie geld dus dat gaan we lekker wegleggenom te shoppen, vakantie is toch al betaald! Woow mooie tekening gewoonAn, handen is idd moeilijk te tekenen maar dit is wel knap hoor! @kwaaltje, jaa ik ben heel eg moe!! Verder heb ik nog niks!! Misschien wel fijn en misschien moet het nog komen!! Verder denk ik sinds gister alleen maar aan roken, terwijl ik eergister alleen maar steeds dacht.. Ow ja ik ben zwanger! En ik merk dat mijn hormonen bezig zijn, ben in een keer heel verdrietig en dan weer blij! Isabel hoe is het bij jou?. Is het bloed al weg?
Goedemorgen! Ik moet eigenlijk weg nu, even snel langs de accountant maar ik zal vanmiddag reageren. Bloedverlies is er nog steeds.. Spreek jullie later! x
.................................... Bekijk bijlage 246971 ♥ NOD ♥ - Corina1989 (23 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 23 mei - Flavour2 (24 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD: 3 juni - GwoonAn (22 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 6 juni - Wonderwensje (21 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 14 juni - Isabel Olivia (22 jaar) Ronde 1 na VMK, eerste kindje NOD op: Datum nog onbekend na VMK -------------------------------------------------------------------------- ♥ ZWANGER ♥ - CVG (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 28 december 2012 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Dreaminggirl (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 januari 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Aapje22 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 januari 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roosje24 (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 31 januari 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) -------------------------------------------------------------------------- ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - CVG: 23 mei - Eerste afspraak verloskundige - Dreaminggirl: 30 mei - Afspraak huisarts -------------------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ -------------------------------------------------------------------------- ♥ (NOG) NIET BEZIG MET ZWANGER WORDEN ♥ - Maxellera (20 jaar) ---------------------------------------------------------------------------------------------- Wonderwensje, heb het voor je aangepast