nooit geweten dat de katten onder de bank passen.. net een flinke onweersklap (de 1e ) en er vlogen er twee onder de bank.. ruimte tussen de bank en vloer is maximaal 5 CM.. nu hopen dat onze 6 kilo wegende garfield er nog onderuit kan komen..
Ik hoop ook iedereen natuurlijk Zou super leuk zijn, allemaal zwanger! CBella, jij bent de eerste op de lijst die mag testen haha hoop voor je dat ik je dan ook gelijk mag verplaatsen..
je hebt gelijk isabel! ik wacht tot me mannetje thuis is en dan ga ik denk ik ook.. slaap lekker! de twee angsthazen zijn ondertussen weer onder de bank vandaan.. liefs, Loes
nou ik kan het eerlijk gezegd geen noodweer noemen hier.. ja het regent en het ging even een beetje waaien en volgensmij heb ik tot nog toe wel 3 onweersklappen geteld.. nee ik vind het geen noodweer..
Ik hoop jullie allemaal! Wij zullen al onze vruchtbaarheid overbrengen! Trouwens, m'n vriend was er ook bij inderdaad, hij zat vol trots naar t scherm te kijken, dat iets van nog net geen 2 cm al een kloppend hartje heeft. Heel erg bijzonder en heel erg geruststellend en bevredigend. We hebben zelfs een foto mee gekregen haha Zal m binnenkort even inscannen dan kan ik m als afbeelding doen Liefs x
noodweer?? hier heeft het 10 min hard geregend en daarna alleen wat kleine bui-tjes en de lucht is wat donkerder
Hee meiden, Hier ook niet veel, wel regen en een beetje gerommel in de lucht maar niet echt noodweer zoals ik had verwacht!
Zo.. Weer een dag voorbij.. Morgen een lange dag werken en dan... WEEKEND!!! eigenlijk gaat de tijd best wel snel nu lekker slapen.. Tot morgen allemaal! Liefs, Loes
Nee van noodweer was idd geen spraken! Alhoewel het hier wel flink los ging kwa regen en harde wind, kan je ook zien als noodweer. Ik ga te bed, morgen vroeg op ! Truste meiden!!
Ik heb hele erge steken in mijn borsten maar kan me niet helemaal heugen of ik dit ooit eerder heb gehad volgens mij niet, zijn er hier meer mensen die zomaar spontaan steken in hun borsten krijgen?