Ja, ik ben een beetje van het uitstellen de laatste dagen en het moet toch af.. dus word het nachtwerk Ga zo wel lekker slapen hoor en dan morgen maar wat vroeger eruit! Pff ik HAAT dat echt als je niet goed door je neus kan ademen Heb je geen neusspray? Of iets van Vicks Vaporub? Daarmee gaat je neus wat meer lopen.. Beterschap in ieder geval!
Ik duik nu echt mijn bedje in! Hopelijk kan je snel slapen wolfje! Spreek je morgen weer meid en slaap lekker voor zometeen! XX
zo we zijn weer thuis.. met schoonouders en vrienden naar scheveningen geweest.. eerst even wat gegeten op de boulevard.. ijsje gehaald weer een ander terrasje koffie gedronken en daarna naar de bios.. 21 jump street.. echt een aanrader als je van komedie houdt! en het is me gelukt om daarvoor even niet op het forum te kijken! heb niet alles bij gelezen dus hoop dat ik niets gemist heb.. bedankt voor jullie lieve woorden vanmiddag.. voel me nu gelukkig al wat beter! Liefs, Loes
Goedemorgen meiden, Er is nog aardig wat gekletst Luffy, ik stond wel even te kijken van je verhaal.. Loes, fijn dat je een leuke avond hebt gehad, gelukkig maar! hoop dat het nu weer helemaal beter met je gaat.
Goedemorgen! Heb niet bij kunnen lezen. Wij net druk geweest met inpakken en beetje schoonmaken in huis. Wij vertrekken over een uurtje naar mijn schoonouders. Zij brengen ons naar het vliegveld! Om kwart voor 2 gaan we de lucht in . Nog steeds niet mijn hobby, vind het nog altijd eng. Ik spreek jullie woensdagavond of donderdag weer en breng me dan maar een kleine samenvatting haha. Zoveel pagina's is niet terug te lezen . Fijne zondag iedereen!! En tot gauw. En dan hoop ik meer goed nieuws te lezen (posi ovu testen en/of posi zwangerschapstesten!).
Goeiemorgen kletskousen haha ! Luffy, Wat een verhaal idd! Hoelang weet je al dat je dat hebt zeg maar? En valt er goed mee om te gaan? Mijn vriend heeft ADHD, Hij had vooral last van de hypers en niet kunnen slapen. Hij heeft toen een Neurofeedback behandeling gehad, en sinds dien is hij wat rustiger en niet meer zoveel gedachtens en denken, en kan weer functioneren als een mens zonder ADHD, soms heeft hij nog wel momenten hoor, want het zal nooit normaal zijn zeg maar. Wonderwensje hoelaat ga je naar je schoonouder?? Wolfje, jeetje wat vervelend, hopelijk ben je snel beter! Loes, gelukkig voel je, je fijner. Corina! fijne vakantie en een goeie vlucht!!
goedemorgen! corina, fijne vakantie! hier gelukkig wat blijer als gister.. mijn buik voelt nog steeds gek.. het voelt alsof ik heel nodig naar de wc moet.. hoe is het bij jullie? Liefs, Loes
mooi nog plannen voor vandaag? hier ligt vriendlief nog op bed.. de katten waren vanmorgen vanaf 7 uur tikkertje aan het spelen dus vanaf toen niet lekker meer geslapen.. heb de katten nu beneden dus hij kan nog even rustig liggen.. denk dat we verder weinig gaan doen vandaag.. liefs, Loes
Hey meiden, Isabel heeft me attent gemaakt op dit topic, en ik zou het heel gezellig vinden om met jullie mee te kletsen, ik probeer een beetje bij te lezen maar voor dit moment val ik vanaf hier in omdat het nogal veel pagina's zijn. haha Voor diegene die het voorstel topic niet gelezen hebben, zal ik mezelf even kort voorstellen. Ik ben Chaotic, 21jaar uit Noord-Brabant, 3jaar getrouwd met een hele leuke man, en samen hebben we een zoontje van 2.5j. We willen er graag een broertje/zusje voor Tygo bij, en zodoende ben ik sinds begin deze maand met de pil gestopt. Liefs, Chaotic
Goh jou katten ook al? Die van mij waren gister ook lekker aan het herrie maken! En ik kon al zo slecht slapen heb uiteindelijk van 5 tot net geslapen Vriendjelief ligt hier ook nog op bed maar die ligt al te slapen vanaf 01.00 echt erg. klokje rond bijna. Wat voor katten heb je? Ik heb er 2 gecastreerde katers. zal ff een foto uploaden!
Ik zou naar een vriendin gaan maar heb koppijn, en het weer is ook bar slecht hier, dus lekker in me zondagse kleren nikse. Wat een poepies!!! Oh ik zie dat je zelf sigaretten maakt. Ik ook haha..
Haha ja soms, als ik weer eens bij mezelf bedenk hoe duur t allemaal wel niet is haha! Tis ook echt een bende toen ik die foto's maakte, niet te kort. Nu trouwens ook moet zo echt aan de opruim heb er echt helemaal geen zin in...
Goedemiddag allemaal Wat zijn de plannen voor vandaag? Hier regent het heel hard! Vies weer.. Wonderwensje, ben heel benieuwd hoe het vandaag allemaal gaat! Corina, nogmaals veel plezier op vakantie!
Ja! Leuk en gezellig dat je hier mee komt kletsen We houden een lijstje bij met iedereen die hier praat. Ik zou je graag willen toevoegen maar dan heb ik even je NOD nodig (aangezien je net gestopt bent met de pil is dat natuurlijk nog even gissen..) Heel leuk trouwens, een broertje of zusje voor jullie kleine man! Hopelijk is het snel raak! Wat doe je trouwens in het dagelijks leven? Werk, school of misschien thuisblijf mama?
Ik maak het altijd zelf, veelste duur een pakje sigaretten! Maar toen ik nog thuis woonde betaalde me ouders me rookwerk, en toen moest ik het ook zelf maken hoor haha. dus zodoende doe ik het eingelijk ook altijd, vind gewone sigaretten niet eens lekker. Haha succes met opruimen dan!