Jonge wannabe mama's!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 20 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Ooh jij hebt veel bakspulletjes!
    Leuk zeg, ik heb ook ooit een keer een poging gedaan tot cupcakes maken, wat een ramp.. ben niet zon keukenprinses haha!

2. wolfje89

Dat is wel gemeen, zowel voor jullie als voor het kindje, alleen zwanger worden om het zwanger worden en omdat je jalours ben op iemand is niet echt normaal...
    Jammer dat mensen er soms zo mee omgaan, en vaak mensen die heel graag zwanger willen worden die worden maar moeilijk zwanger, niet eerlijk.

3. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

#3363 Isabel Olivia, 24 jun 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 jun 2012
    .................................... Bekijk bijlage 255522

♥ PROBEREN ZWANGER TE RAKEN ♥
    - CBella (21 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 24 juni
    - Hilse (20 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 25 juni
    - Wolfje89 (23 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: 5 juli
    - Ninjapink (23 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 5 juli
    - Loes1990 (21 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 10 juli
    - Corina1989 (23 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 10 juli
    - Luffy90 (21 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 11 juli
    - GwoonAn (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 16 juli
    - Christina89 (23 jaar) Ronde 2 na MK, eerste kindje NOD op: 16 juli
    - Isabel Olivia (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 21 augustus
    - Chaotic (21 jaar) Ronde 1, tweede kindje NOD op: Onbekend na stoppen pil
    - Dreaminggirl (22 jaar) Ronde 1 na VMK, eerste kindje NOD op: ?

♥ (NOG) NIET BEZIG MET ZWANGER WORDEN ♥
    - Maxellera (20 jaar)
    - Fleurtjeuh (19 jaar)

---------------------------------------------------------------

♥ ZWANGER ♥
    - Roosje24 (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 31 januari 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Ly1 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 31 januari 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Wonderwensje (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 2 maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)

♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥
    - Roosje24: 6 juli - Intake verloskundige & Eerste echo
    - Ly1: 20 juli - 12 weken echo

----------------------------------------------------------------

♥ BEVALLEN ♥

-
    -
    -
    -
    ----------------------------------------------------------------

Hilse, je staat erbij :D

4. Isabel Olivia

Yaaaay :D Wat een goed nieuws! Wat fijn dat zo goed reageerde! Ben echt blij voor je :D Zal wel een enorme opluchting zijn geweest.

En stoppen met roken, heel goed!! Weet zeker dat je het kan.

Ah jeetje, ik snap dat je gaat twijfelen door dat soort dingen. En ook lastig omdat het nog zo lang duurt voor je NOD.. weet je zeker dat je je ei niet eerder gehad hebt? Dan zou het natuurlijk kunnen!

Hahah :D Ja, ik heb er veel gekocht ga morgen lekker bakken!

Waren de cupcakes niet lekker? Ahh haha jammer!

Oei, lastig meis.. lijkt me een vreemde situatie. En hoe is zij nu ten opzichten van Tygo dan? Gewoon normaal of voel je toch nog een soort strijd?

5. Hilse

Hilse Niet meer actief

@winderwrnsje, succes met stoppen!!

@isabel, denk dat ik dat gemist heb! Wat was er gebeurd?

@all, ik ga nog even zoveel mogelijk terug lezen, alleen zit nu op me mobiel en is bijna leeg.. Morgen alle tijd:):)

Even info over mij; heb morgen m'n nod en ga dinsdag testen!

6. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Wolfje, ik had vanaf 8 juni ongeveer hele gevoelige tepels, was verschrikkelijk! Dat heeft denk ik 4 à 5 dagen aangehouden en toen was het weg en nu weer gevoelige tepels maar borsten in het geheel ook gewoon gevoelig..

Isa, jaa echt een opluchting! Erg blij zijn we er mee :)

Chaotic, ja Dankje wel! :D

Ik hoop dat het stoppen met roken me goed af gaat, vriendlief gaat ook stoppen dus hebben we goede steun aan elkaar :D het is voor een goed doel inderdaad! Het is nog wel iets moeilijker omdat ik me niet echt zwanger voel.. Je ziet ook niks hè haha!
    Maar, gaat goedkomen! Heb Smint in huis voor vervanging haha. Morgen even zoeken naar een verloskundige maar!

7. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Wat een vreselijk verhaal allemaal zeg!! Bah! Wij hadden dat gevoel met me nicht.. Dus we zeggen inderdaad ook niks tegen familie tot 12 weken. Wij hadden toen ons voorwaardelijk koopcontract getekend van ons huisje en een week later belde ze op had ze ook getekend terwijl we nog nooit iets gehoord hadden over samenwonen enzo!! En ze loopt al telkens te vissen of ik last heb van kletterende eierstokken, dus eerst nog maar even wachten tot de 12 weken haha

8. wolfje89

Ah oke en wanneer was jou nod dan? Nou ja je snapt wel wat ik bedoel je bent nu zwanger maar wanneer moest je eigelijk je nod hebben? Want mijn tepels zijn iets gevoelig niet zo heel erg ze branden alleen een beetje.. maar hoeveel dagen voor nod begonnen jou tepels pijnlijk te worden?

Ik hoop ook dat het je gaat lukken maar ik denk het wel hoor heb er alle vertrouwen in!:):D

9. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Inderdaad! Daar heb je gelijk in!! Het is alleen zo triest als ze dan zou krijgen wat ze wil en dat iemand op die manier denkt gelukkig te zijn..
    Sterkte in ieder geval meis!

10. wolfje89

Gelijk heb je mooi gezegd, idd een tekortkoming van haar, en het zegt meer over haar dan over jou.
    Snap wel dat je je daar heel erg verdrietig over hebt gevoeld, het is toch je eerste kindje en als iemand dat allemaal platwalst en doet alsof het niks is dan is dat wel heel vervelend!:(

11. Chaotic

Chaotic Lid

22 nov 2008
    88
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haha! :D:D

Das wel heel vervelend voor jullie, het haalt het speciale er meteen vanaf, wat jullie moment had moeten zijn word nu ondergesneeuwd.
    Ik kan dus ook heel goed snappen dat jullie het stil willen houden. Ik vind het in ieder geval wel goed om te horen dat ik niet de enige ben die met zo iets zit, ik heb ook wel eens momenten gehad dat ik dacht dat ik het mezelf inbeeldde.

12. Isabel Olivia

Ik zal je even PBen ;)

En spannend!! Dinsdag testen, ik hoop voor je op een hele mooie test en dat ik je maar snel mag verplaatsen naar zwanger!

Zijn veel pagina's haha maar als je vragen hebt kan je ze gewoon stellen hoor dan houden we je een beetje up to date haha

Snap ik helemaal! Trouwens, hoe is het met het EHBO doosje en het schilderijtje? Heb je die nog kunnen geven aan beide?

Komt helemaal goed :D Je kan het, vertrouwen in jezelf hebben. Stoppen is voor het belangrijkste doel wat er maar is!

Wat naar zeg! En super vermoeiend lijkt mij.. :) Ik zou er snel klaar mee zijn. Vind het goed van je dat je dat zo ziet, en weet dat het aan haar ligt. Als je haar niet dagelijks hoef te zien of te spreken lijkt het me wel makkelijker op afstand te houden allemaal.

13. Isabel Olivia

Ik ben nog even mijn plas aan het ophouden haha :D En dan strakjes testje doen!

14. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Mijn NOD had de 14e moeten zijn als ik een cyclus had van 28. Maar daarom, ik ben een slecht voorbeeld haha! Dit was mijn eerste ronde en het is meteen raak.. Dus ik weet niet zeker of ik de 31e m'n eisprong had en ik weet niet hoe mijn cyclus is.. Dus ja daarom zeg ik, als de 14e mijn NOD is en ik de 17e nog niet posi testte dan maak ik denk ik traag hcg aan. Of ik had later mijn eisprong... Moeilijk :p dus als ik uitga van de 14e NOD dan had ik iets van 7 à 8 dagen er voor al last van m'n tepels maar dat ging weer weg. Vorig weekend had ik er geen last meer van en nu heb ik sinds eergisteren last van gevoelige borsten en tepels..

15. wolfje89

Oke, wat is het vrouwen lichaam toch verwarrend.. pff..:p
    Waar had je nog meer last van? Of alleen last van je borsten gehad?

16. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Chaotic, nee ligt zeker niet aan jouw! Maar ik snap dat je op een gegeven moment er misschien aan gaat twijfelen en dan bij jezelf gaat kijken van, doe ik dan iets fout?

Isa, jaa heb m'n ouders die EHBO doos gegeven, vonden ze echt super leuk dat ik zo crea was geweest haha! En m'n moeder zei gelijk ja ik pas op vrijdag op haha! We hoefde het niet eens te vragen dus dat was een opluchting :D schilderijtje vonden m'n schoonouders ook enorm mooi die gaan ze ophangen in de slaapkamer.. :)

17. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Jaa VROUWEN en hun lichaam meis.. PFF!!! Nou die tepels dan, afschijding met afvegen (sorry Chaotic, we benoemen hier alles haha!) opgeblazen buik bijna de hele dag wel.. Dat was hem dacht ik.
    Het was zelfs zo dat ik totaal niet dacht dat ik zwanger was, zat echt vanaf de 14e juni te wachten op m'n ongi hahahaha!! En Isa was er juist van overtuigd dat ik zwanger was :p haha

18. wolfje89

Haha dat is wel grappig dat zei het wel dacht en jij niet!:)
    Heb ook een opgeblazen buik, maar dat heb ik eigelijk heel vaak ( Darmprobleme soms geen ernstige )
    Maar ik had dus ook dat ik vanaf vorige week zondag last had van vruchtbare afscheiding tot en met vrijdag, en vrijdag had ik een gigantische steek in mijn buik.. en sins dien voel ik me ook echt beroerd, snap dr niks van.. maar ja we wachten rustig af ( Hmm rustig? zal wel niet )
    Gelukkig heb ik over 2 weken vakantie, kom ik eindelijk keertje echt tot rust ( Hoop ik )

19. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje chaotic wat een rot situatie.. knap dat je erboven kan staan.. wij hadden een stel vrienden die zo waren.. wij kochten een huis dus zij moesten ook.. ik kocht een auto dus zij ook.. wij namen 2 katten zij ook.. de vriendschap is hierop stukgelopen.. nu heeft ze een zoontje en toen ze was bevallen kreeg ik een sms met daarin alleen de tekst.. zo, ik ben lekker eerder ...... is geboren.

20. wolfje89

Even een gek vraagje hoor maar hoe zie je tijdens het afvegen dat je afscheiding hebt afscheiding is meestal wit of doorzichtig, en het wc papier is wit.. hihi.

Deel Deze Pagina