Jaa ik maakte me er ook niet zo druk om denk ik omdat ik echt op m'n ongi zat te wachten haha.. Maar nog ff meis en dan lekker genieten van je vakantie!
Jeetje Loes!! Wat een naar mens zeg, gadverdamme! Als ik dat had zou ik er ook niet om rouwen dat het m'n vrienden niet meer zijn. Wat zijn er toch verschrikkelijke mensen op aarde zeg! Bah bah bah! Wolfje, haha dan koop je roze wc papier? haha nee hoor. Je ziet dat gewoon want slijm is dikker als vocht.. Dus dat zie je gewoon en ik voelde het ook zeg maar zo raar gezegd haha
Ziek hoor.. lijkt me dat als je kleintje geboren is je wel leukere dingen aan je hoofd hebt dan een oude vriendin te smsen met zulke bullshit Bah, wees maar blij dat je daar vanaf bent! Je voelt het zeg maar met afvegen Dat het wel meer 'glibberig' is haha. Klinkt goor als je het zo omschrijft.. En je ziet het ook wel, is wat dikker en ligt echt op het papiertje.
Bah, dat is echt gemeen.. :x wees blij dat je daar vanaf bent! zulke mensen zijn het echt niet waard om nog energie in te steken.
meiden blijf naar de wc lopen.. om moe van te worden.. nou als het een goed teken is neem ik het maar voor lief
Hoe zit dat slijm eigenlijk bij de pil? Aangezien je in theorie de hele maand dezelfde hormonen hebt. Maar krijg je dan toch nog die verschillende 'fasen' van het slijm? En hoe zit dat bij de zwangerschap? Blijft het slijm dan ook hetzelfde al die maanden?
Tijdens de pil loopt dat als het goed is gewoon door, tijdens de zwangerschap had ik in het begin last van afscheiding, en op het einde. Tenminste zo was dat bij mij.
zit er over na te denken of ik morgen testen in huis ga halen.. voor een 42 dagen cyclus nog veel te vroeg maar het voelt allemaal zo anders deze ronde.. heb ergens het gevoel dat ik een kortere cyclus heb gehad en dus al zou kunnen testen..
Als Isabel Olivia me dan even op de (mooie!!) lijst wilt zetten Wij gaan voor onze tweede! Ik ben net een maandje geleden 23 geworden en was dus 21 toen onze Mira geboren werd. We zitten nu in ronde 3 en mijn NOD is 10 juli!
Sorry dit schiet echt even verkeerd bij mijn. Je neemt geen huisdier die jou moet troosten! Je neemt hem/haar om een mooi leventje te geven en goed voor te zorgen. Ik snap best dat je, je kut voelt, maar om nu een berichtje neer te zetten dat je baalt dat je kat geen knuffeldier is vind ik wat overdreven. En dat je door blijft drammen om een kitten terwijl je weet dat het niet verstandig is vind ik ook raar.. Wees volwassen en deal met je gevoelens. Als je straks wel zwanger bent kan je echt niet zo labiel blijven, is echt niet goed voor jou, je vriend en je kindje dan. Wonderwensje, Wat mooi zeg dat ze zo reageerde. Super! Hilse, Welkom meid gezellig.. Loes, Spannend meid, duim voor je!!! Bloem, Welkom gezellig, succes met knuffelen.
Ik heb vorige maand een lange cyclus gehad.. Beetje vreemd en verwarrend want dat kon ik helemaal niet. Bij Mira was mijn cyclus 30-30-30-30-29-Zwanger! Dus ik ben deze maand maar aan de slag gegaan met ovulatietesten (die nu donkerder worden gelukkig!). Ik verwacht deze maand gewoon een normale cyclus.. Ik zal vanaf nu meelezen, anders moet ik zoveel terug lezen. 340 pagina's is niet echt te doen hihi