voor een jongetje staat de naam bij ons al vast.. vriendlief is de 4e op rij en we willen daar graag een 5e aan toevoegen.. de naam past goed in ons lijstje van korte hollandse namen.. voor een meisje hebben we teveel opties maar dat komt vast goed.. zo meiden ik ga zo lekker me bedje in.. morgen weer vroeg eruit.. Liefs, Loes
Ik zou een photobucket account aanmaken, zodat je de foto daar kan uploaden en ook weer kan verwijderen wanneer je wil! Want in je handtekening kan je inderdaad via hier geen foto direct uploaden.
Wat een mooie foto's heerlijk als ik dat zie, kan niet wachten Isa, zal het gelijk doorgeven als ik een afspraak heb, vind het wel spannend! Ik rook nu m'n laatste sigaretje, echt de allerlaatste en daarna ga ik lekker naar bed toe..
Zo wat is er hier weer veel gekletst, hou het niet meer bij. Welkom Bloemmm! Ik zou als ik een meisje krijg ooit haar Maira willen noemen. Vind dat zo een mooie naam, of Omayra maar vind Maira toch net iets leuker haha. Voor een jongetje zou ik het moeilijker vinden haha
Maar je kan toch banners maken waarbij je achtergrond een foto is die je zelf upload? Dacht ik tenminste....
Meiden ik hoop echt dat we binnenkort allemaal naar zwanger mogen Lijstje is nu niet in verhouding met maar 3 zwangere en 13 (!) dames die zwanger willen worden haha, daar moet verandering in komen hoor!
Hele mooie naam! Vind Maira mooier dan Omayra inderdaad. Hoe was je ovulatietest vandaag meis? Ja, dat kan inderdaad ook nog!
Is goed meis Leuk! Snap dat je het spannend vind hoor.. En je kan het, dat stoppen met roken gaat helemaal goed komen. Wat ik al zei, de reden is het meest belangrijke ooit. Weet zeker dat je die kracht vind! Heb er alle vertrouwen in. Lekker slapen straks.. Hoe voel je je trouwens? Anders? Klachten?
Heb hem niet meer gedaan was net pas thuis en had ook gewoon gedronken enzo dus denk dat hij toch negatief zou zijn. Maarja morgen weer, heb ook niet het idee dat mijn eisprong al aan de gang is. Ik zag dat die van jou negatief was?
Voel me nog steeds hetzelfde, soms denk ik zal ik mezelf even hard knijpen misschien wordt ik wel wakker haha! Borsten gaan wel gevoeliger worden, met bh aan en sommige bewegingen voel ik ze echt wel maar dat roken gaat goed komen Morgen ochtend eerst werken en dan in de middag even bellen.. Ben benieuwd hoe lang het duurt dat je zeg maar langs mag komen! Tot morgen lieverds! Mijn duimen draaien nog steeds voor alle meiden hier het is jullie van harte gegund!!