Hoi meiden! Even snel wonderwensje! Dit is denk wel even interessant voor je! en de andere zwangere dames. Gardo BabySuperstores - Babykamers, Kinderwagens, Autostoeltjes, Buggy Weet niet of je hem al kent, maar hij zit in utrecht. Zag net de folder lol.
Oeh ja idd.. Zag vanmiddag nog een vrouw met 2 kinderen, 1 nog maar paar maand en andere van jaar of 2 net. Die oudste sleurde ze aan de jas en smeet ze op de grond en schold op dr.. Terwijl het nergens over ging. In plaats van dat ze even uit ging leggen wat het kind verkeerd deed, ging ze er vanuit dat dat kind dat wel snapte en het ''met opzet verkeerd deed'' op die jonge leeftijd.. Echt heel bizar om te zien, werd er kwaad van..
Ah, goedzo lieverd! Goed uitrusten en naar je lichaam luisteren! Super leuk je echo zo snel Kan je je mooie kleintje bewonderen ! Dankje haha, was en is nog steeds heerlijk Is volkomen normaal. Ik had ook de eerste keer rond de 4 weken erg last van menstruatieachtige krampjes (zonder bloed dus) Wat leuk Laat je je nieuwe meubels ook zien?! Ben benieuwd.. Ah, dankjewel Wat lief! Wij ook 2 slaapkamers! Lijkt me de eerste tijd prima te doen inderdaad Hier ook Zeker prijzig.. echt belachelijk hoeveel geld je weggooit aan huur! Maar ik woon hier heel fijn, zou er voorlopig niet weg willen. Hier 850 exclusief.. moet dus nog g/w/l bovenop.. Ver boven de 1000. Oeh Loes, duim voor je lieverd! Hopelijk snel een mooie test! Wanneer wilde je ook alweer testen? Wat spannend allemaal! Laat je weten hoe ze reageerde? En ik ga het zo even bijwerken op de lijst Ben benieuwd naar morgen.. altijd leuk om het te vertellen lijkt me zo! Inderdaad nog niet positief, maar gaat wel de goede kant op! Ohhh ik ben HEEL jaloers Heerlijk! Wij gaan misschien ook zo iets bestellen, anders snel pasta maken.. Hoe is het met jou? Nog geen menstruatie?
@Bloemmm, heb vanavond wraps gemaakt! @CBella, de jouwe ook weg? Voor lang? De mijne komt vrijdagmiddag weer thuis... @GwoonAn, hmm weird.. idd misschien eisprong? @All, vanmiddag 2 pakjes kv2v5 gekocht + een digitale van clearblue die aangeeft hoeveel wk je bent. Die laatste bewaar ik voor als ik een andere positieve test heb Hoop dat ik 'm niet al te lang hoef bewaren hihi De meiden die pendel berichtjes hebben gestuurd, misschien dat ik ze vanavond nog ga behandelen en anders word t morgen. Ben echt super moe nu! Lig even op de bank met de laptop, ff uitrusten. Ben bij mn ouders, moet vanavond nog weer naar ons huissie omdat morgen die mensen komen voor de zwam..
@ isabel.. nope, had wel getest maar ook niks op te zien dus nu mag de ongi wel snel komen @ hilse hij heeft nachtdienst dus die komt pas 3 uur thuis en als hij wakker word ga ik al weer werken dus we lopen elkaar heel de week mis vind er niks aan hahaha
.................................... Bekijk bijlage 255974 ♥ PROBEREN ZWANGER TE RAKEN ♥ - CBella (21 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 24 juni - Hilse (20 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 25 juni - Wolfje89 (23 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: 5 juli - Ninjapink (23 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 5 juli - Loes1990 (21 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 10 juli - Corina1989 (23 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 10 juli - Bloemmm (23 jaar) Ronde 3, tweede kindje NOD op: 10 juli - Luffy90 (21 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 11 juli - GwoonAn (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 16 juli - Christina89 (23 jaar) Ronde 2 na MK, eerste kindje NOD op: 16 juli - Isabel Olivia (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 21 augustus - Chaotic (21 jaar) Ronde 1, tweede kindje NOD op: Onbekend na stoppen pil - Dreaminggirl (22 jaar) Ronde 1 na VMK, eerste kindje NOD op: ? ♥ (NOG) NIET BEZIG MET ZWANGER WORDEN ♥ - Maxellera (20 jaar) - Fleurtjeuh (19 jaar) --------------------------------------------------------------- ♥ ZWANGER ♥ - Roosje24 (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 31 januari 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Ly1 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 31 januari 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Wonderwensje (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 2 maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Roosje24: 6 juli - Intake verloskundige & Eerste echo - Wonderwensje: 12 juli - Eerste echo - Ly1: 20 juli - 12 weken echo - Wonderwensje: 23 juli - Tweede echo - Wonderwensje: 25 juli - Intake verloskundige ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ---------------------------------------------------------------- Lijstje omhoog gehaald CBella en Hilse, jullie staan bovenaan, hoop nogmaals het allerbeste voor jullie!!
Wat kut Ik hoop dat je of toch snel mooi nieuws hebt of snel ongesteld word zodat je door kan naar de volgende ronde.. wachten is zo vervelend!
@CBella, oef ja snap ik! Dan maar extra van het weekend genieten of niet? @Isabel, aahw lief van je! Hoop het ook!! Begin nu wel steeds aan mezelf te twijfelen: ''Heb ik nou echt wel m'n eisprong gevoeld? Of waren dat gewoon mn darmen ofzo? of iets compleet anders...''
ach het is de eerste ronde nog maar moet gewoon even afwachten wat mn cyclus gaat doen maar na die witte test geloof ik er niet egt meer in voor deze ronde.. dus kom maar op met de klusronde haha oh moet eerst ongi worden natuurlijk
Snap ik inderdaad! Het kan je ook zo onzeker maken.. snap precies wat je bedoeld. Wanneer wilde je weer gaan testen meis? Dat is waar, maar wachten op 'niks' is erg frustrerend denk ik zo! Haha, eerst ongesteld worden inderdaad.. en dat is ook al geen feestje.
@Isabel, ga morgenvroeg testen! Ben zo bang voor maar 1 streepje Maar toch kriebelt het om wel te testen, want ja anders weet je het ook niet