@hilse jha tuurlijk wel en volgende week heeftie weer dagdienst is telkens om en om en zn kleine komt zaterdag weer slapen ook altijd leuk je kan de pendels toch ook morgen doen of van t weekend.. heeft geen haast toch?
Hilse, ik duim voor een mooie verrassing morgen lieverd! Hoop het echt! Snap wel dat je bang bent.. is ook zo confronterend dan, vooral ook omdat je het zo graag wil natuurlijk.
Zag op de site dat er 2 winkels van zijn? Heb je enig idee welke groter is enz? Misschien nog wel leuk om eens te gaan kijken Zijn echt wel goeie kortingen! Zoals maxi cosi enzo..
@CBella, heeft jouw vriend ook al een kleine?? De mijne heeft een dochtertje van 2,5! @Isabel, thanks meid! Lief
Wauw, dat gardo is wel goedkoop zeg! Maar wonderwensje, jouw kamertje staat al vast he? Hihi, is ook echt zo'n leuk kamertje!
@CBella, aah ja lief. Hebben we beide een weekendkindje hihi Ja klopt hij is 31.. De jouwe dan? @Isabel, ja is echt goedkoop he!!
zo.. het werken zit er weer op! buikpijn blijft.. collega zei vanmiddag.. hmm dit is niet echt jou week geloof ik.. hij weet nog niet dat we bezig zijn.. ik was wel van plan het vandaag te vertellen omdat ik me echt niet lekker voelde maar het goede moment kwam niet.. hoe was jullie dag? Liefs, Loes
Wil je het nog wel gaan vertellen Loes? Of liever toch niet? En hoe voel je je nu verder? Ik moet plassen dus ga NU een testje doen
Oeh spannend Isabel . Zijn er trouwens nog dames die behoefte hebben aan een voorstelrondje van mijn kant of ben ik nu een beetje laat?
Nog niet positief.. denk dat ik dan misschien weer rond dag 15 een positieve test heb. Even afwachten Helaas weet ik niet of m'n vriend er dan nog is..
Aah jammer Weet je nog steeds niet wanneer hij weg gaat? Nouja je hebt iig niet de hele maand gemist er is in ieder geval nog een kansje.
Als hij er rond dag 15 niet is, is er geen kans helaas Zit nu dan echt nog te ver van mijn ei af (als ik rond dag 15 een positieve test heb dan springt m'n ei als het goed is op dag 16 of 17) M'n vriend heeft nog een paar opdrachten voor school die de 29ste ingeleverd moeten worden en daarna kunnen ze elk moment weg..
Zou inderdaad door je eisprong kunnen komen! Zou wel vroeg zijn? Ook heerlijk!! Ja ik zie dat soort dingen ook vaak gebeuren buiten.. Bizar dat ouders denken dat kinderen op die manier snappen dat ze fout bezig zijn. @Isabel; Jullie nog duurder! Vreselijk he de particuliere huur.. Maar net als je zegt, je voelt je daar goed en fijn. Ik hier ook! Vind het een superbuurt en het huis is ook wel oké. Al zou ik het natuurlijk een stuk fijner vinden als het een plekje was geweest waar we altijd zouden kunnen blijven. Dan had ik het huis ook een stuk anders ingericht en het naar mijn smaak gemaakt. Maargoed, dat komt ook wel! Waar je is vriend heen tot vrijdagmiddag? Spannend!! Ik hoop zo voor je dat je een positieve test hebt!! Ben benieuwd naar het pendelen Heb geen haast hoor, doe lekker rustig aan! Oh vervelend dat jullie elkaar zo mis lopen deze week. Zou ik ook niet leuk vinden! &balen van de negatieve testen.. Had ik ook vorige maand. Dan wil je inderdaad dat je snel ongesteld wordt en weer verder kunt! @Wonderwensje; Ik wil de kamer die bij jullie vast staat ook wel zien Oh balen balen balen! Hoop dat je ei snel komt en je vriend er dan natuurlijk gewoon is.. Invriezen vond ik wel hilarisch! Hahahaha Ja ik wil wel dat je je voorstelt Ik moet echt nog wennen aan al jullie namen.. Haha! maar dat komt wel goed.
Zo, ik ben weer bij.. Eindelijk! Heb hier een klein dreumesje die de hele dag door haar mama wilt. Ze heeft nauwelijks geslapen overdag en vertikt het nu ook om te gaan slapen.. Dus ben er maar druk mee Manlief heeft het even overgenomen, erg lief van 'm. Want ben bekaf Dat wordt nog wat straks met een tweede erbij!
Hahaha Maakt dan niet uit of hij weggaat.. handigggg Ik hoop het ook! En anders augustus.. Ik denk dat jij je ei elk moment mag verwachten Haha ahg, wat aandoenlijk en lief dat ze zo op je gesteld is. Lijkt me heerlijk Maar ook zeer vermoeiend! Hebben jullie al lekker gegeten?
Zo, even nog even voorstellen aan de nieuwe meiden . Ik ben dus Maxellera op het forum, en de meeste hebben me ook op facebook nu . Ik ben bijna 20 (ja staat verkeerd in de lijst maar dat maakt me niet zoveel uit ) en mijn vriend ook. Mijn kinderwens is er altijd wel geweest en ik heb altijd wel jong kinderen gewild, mede omdat mijn vader 50 was toen hij mij kreeg (mijn moeder is gelukkig 14 jaar jonger) merkte ik wel dat ik wat miste in een oudere vader. Ook wil ik graag dat hij zijn kleinkinderen meemaakt. Maar opeens een maand of 6/7 kwam de vlaag van dat ik heel graag een kindje wil. Ik heb er even niks mee gedaan omdat ik wist dat het toch niet kon en mijn vriend het waarschijnlijk te vroeg vond (we waren toen ong 1 jaar samen) maar toch ging ik er steeds meer over praten en nu ben ik er elke dag mee bezig en zit ik zelfs met mijn vriend wel vaker samen op dit forum . Mijn vriend heeft ook altijd kindjes gewild en wilde dit ook graag met mij, dus het was ook niet echt een 'schokkende' mededeling dat ik ineens met die drang kwam. Realistisch gezien komt het nu nog niet uit voor ons, hij woont in Noord Holland, ik in Limburg. Ik studeer nog en hij probeert een studie te beginnen. Maar nu heb ik eindelijk een wat beter vooruitzicht . Hij wil zijn opleiding beginnen in Gelderland zodat het voor ons allebei een wat beter plek is om samen te wonen. Als hij wordt aangenomen in januari verdient hij ook gelijk geld met de opleiding en kunnen we dus ook samenwonen. Ik studeer in Nijmegen en met de vooruitzichten die ik nu heb begin ik in september 2013 mijn eindstage en studeer ik rond december 2013 af. Dus hebben we besloten (mits alles loopt zoals we hopen) dat ik in juni 2013 stop met de pil en dan genoeg tijd heb om te ontpillen en zou bevallen wanneer ik sowieso ben afgestudeerd , maar dus wel eventueel zwanger kan worden tijdens mijn laatste stage. Nu stop ik maar met mijn verhaal want het begint nogal lang te worden . Hopelijk is het een beetje duidelijk en anders vraag me maar iets .