Jonge wannabe mama's!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 20 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Kan me heel erg goed voorstellen dat het voor jou niet zo makkelijk ligt. Je hebt je er toch op ingesteld, het hele zwanger worden.. omdat je dacht dat dat iets was wat jullie allebei wilde.

Lijkt me inderdaad een rot tijd die 2 weken :( En wat zijn moeder zei is natuurlijk onzin. Alsof dat gelijk staat aan klaar zijn voor kinderen. Dat is voor iedereen op een andere manier in te vullen, en lijkt mij persoonlijk totaal niet het belangrijkste.

Nog een keer een hele dikke knuffel!

Goedemiddag inmiddels haha. Hoe is het met jou ? :)

Geeft helemaal niks hoor! Kan me helemaal voorstellen dat je daar de tijd voor moet nemen.. ik denk dat je inmiddels al onderweg bent naar het vliegveld of in het vliegtuig zit nu. En dan even lekker een weekje bij je vriend! Heerlijk hoor :D Geniet ervan en we spreken je sowieso weer als het allemaal weer wat rustiger is..

Jaaa! Gezellig Loes :) Welkom.

Klinkt wel heftig met je ouders zeg.. Maar als ik het zo lees denk ik dat je het wel een plekje hebt kunnen geven, toch? Je komt in ieder geval sterk over..

Ik duim trouwens mee dat je niet ongesteld word natuurlijk :D

2. Isabel Olivia

#362 Isabel Olivia, 24 mei 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 mei 2012
    Miepeltje, hoe is het met jou? Nog last van je buik?

Dreaminggirl, en met jou meis? Alweer 5 weken zwanger zie ik! Wow, time flies :D Had je nou al wel of niet een afspraak bij de VK?

3. miepeltje

miepeltje Niet meer actief

Hele goeie middag!!
    Mijn buik is weer wat rustiger geworden, wel had ik gister avond migraine %#*&

Hoe is het met jou vandaag??

4. Isabel Olivia

Ah gelukkig! Wel vervelend van je migraine.. dit weer is sowieso hoofdpijn opwekkend :)P) denk ik. Heb er ook echt meer last van helaas.

Je NOD komt nu steeds dichterbij he!

Met mij gaat het wel goed.. bloed nog steeds maar wel een stuk minder dan de afgelopen dagen. Morgen moet ik weer naar de huisarts om te kijken of de baarmoedermond gesloten is etc. Dus laten we hopen dat mijn cyclus weer snel op gang komt :)

Wat heb je vandaag gedaan? Of heb je moeten werken?

5. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Met mij gaat het goed...

Heb vandaag weer getest met middag urine test was duidelijk..

Ik heb vandaag een kaart gekocht. Op de voorkant staat een zwanger buikje en er staat in blijde verwachting :D
    Ga ik ook erbij inpakken voor manlief en een kleine tekst erbij..

Hoe is het met jullie?

6. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Goedemiddag!!

Roosje: Zo, wat een mooie testuitslag! Super zeg :D . Wanneer ga je manlief verrassen of weet hij het al? ( Sorry onthoud niet alles :$ ) . Binnenkort afspraak maken bij de vk? ;)

An: Wat een lastige en moeilijke periode voor je. Vreemd dat je schoonmoeder zich er ook zo mee bemoeid en je vriend daardoor zo snel van gedachte veranderd. Echt zo balen! Dikke knuffel!!!

Misschien kan je kiezen voor een spiraal zonder hormonen? Anders zou ik ook zeggen, een condoom, maar ik snap dat dat ook niet alles is.

Maxerella: Goede vlucht gehad? Veel plezier bij je vriend!! :D

Loes1990: Welkom hier :D . Je hebt je NOD binnenkort begrijp ik?

Miepeltje: Oei vervelend, migraine!! Jou NOD komt ook dichterbij :D .

Isabel: Hopen op goed nieuws morgen dus. Ik duim voor je! En dan hopelijk op naar een zwangerschap :) .

Ik gisteren mijn NOD, maar nog niet ongesteld. Heb nog een test in huis liggen dus denk dat ik morgen met ochtendurine nog maar een test ga doen....

7. Isabel Olivia

Fijn :) Gelukkig!

Aaaaah mooie test meis! Super leuk idee van die kaart. Het is ook al bijna zondag.. spannend hoor.

Ik weet niet zeker of je al gereageerd had; maar ga je nadat je het je man hebt verteld een afspraak maken bij een verloskundige?

Met mij gaat het wel. Zoals ik net al tegen Miepeltje zei heb ik nog steeds last van bloedverlies en morgen dus weer naar de huisarts. Ben benieuwd..

Lief van je! Dankjewel! Ik hoop ook dat alles 'goed' zit morgen.

Nog niet ongesteld? Ik hoop dat dat een hele goede reden mag hebben hihi. Laat je het morgen gelijk even weten? Hoop op een hele mooie test voor jou!

Heb je trouwens last van eventuele kwaaltjes?

8. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Ja, ik laat het morgen gelijk weten. Ben morgen lekker vrij. Heb nu lang weekend, 4 dagen vrij :D .

Kwaaltjes? Tja, ik heb eigenlijk al wel wat "kwaaltjes" , maar dat is al sinds het stoppen van de pil. Dus het kan ook ontpillen zijn. Ik heb erg last van veel lucht in de darmen en ben veel meer moe als anders. En voor mijn gevoel is mijn (onder)buik meer opgezet als anders. Maar dat kan ook psychisch zijn. Mijn vriend zegt al dat ik het me verbeeld. Maar het valt mij wel erg op...

Succes morgen bij de HA! Moet je er al vroeg zijn?

9. Isabel Olivia

Oh wat spannend morgen! Ik heb het al gezegd, maar nog een keer kan geen kwaad; ik duim zo hard als ik kan :D

Klopt, is lastig he? Er is ook geen touw aan vast te knopen eigenlijk. Ik heb ook soms last gehad van dingen waardoor ik dacht; 'Moet wel raak zijn..' en toen ben ik gewoon ongesteld geworden. Jammer dat er niet gewoon een luikje in je buik zit waardoor je direct kan kijken of het raak is of niet haha.

Ik moet er om 09:00 zijn, dus valt mee.. zal erna hier even laten weten hoe of wat :)

10. Isabel Olivia

Wat hebben jullie gegeten trouwens? Ik moet nog naar de winkel haha, mijn vriend eet niet mee. Heb vandaag lekker de hele dag bij een vriendin in de tuin gezeten en gegeten :)D) dus krijg nu pas weer een beetje trek.

Trouwens Corina, lekker extra lang weekend! Ga je nog wat leuks doen? Heb je trouwens nog geen mooie banner?

11. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    @Roosje, gefeliciteerd! super !! :D

@Corina, Het is ook echt klote, maarja kan er helaas niets aan veranderen, hij benadrukte vandaag ook weer, als ik zwanger zou zijn hij er niet blij mee kan wezen dan....

Voel me beroer heb ook nog steeds kramp, afscheiding, opgeblazen gevoel en misselijk!!!!!!! mja kan ook stress zijn..
    Pff en het is ook zo lekker benauwt hier in huis bah! (plat dak)

@Isabel, Succes morgen lieverd! duim voor je dat ie weer mooi gesloten is en je weer snel kan klussen.. :) hoe is de bloeding nu al bijna weg??

btw wij gaan voor de japanse noodles vanavond . :p lekker makkelijk.

12. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Oh dat scheelt. Mooi optijd heen dus :) . Hoef je er niet tegenaan te kijken! Vind je het ook spannend?

Met de kwaaltjes vind ik het daarom ook erg lastig. Omdat ik graag wil dat het wel raak is, denk ik dat mijn lichaam psychisch ook anders gaat doen. Gek lichaam ook soms!

Ik zit te wachten tot mijn vriend thuis is van zijn werk. We gaan langs bij vrienden en daar BBQ. Eigenlijk niet veel zin, want zaterdag én zondag ook al BBQ! Pff. Maar wel gezellig :D . Ben alleen niet zo'n "vleeseter". De salades gaan er altijd wel goed in.

Nee, nog geen banner haha. Ik zal daar morgen ook eens naar kijken!

Morgen moet ik nog boodschappen doen en in huis bezig. Daar is de hele week ook niks gebeurd :( . Zaterdag staldag bij mijn paard op stal. Hebben onderlinge wedstrijd georganiseerd en rijden voor de fun wedstrijd (ik start ook officieel concour). Met daarna BBQ dus. En zondag bij mijn zusje langs, helpen klussen. En maandag maar even relaxen denk ik. Genieten van het weer!
    Want daarna 4 dagen werken van half 8 tot 4 :( .

Jij nog leuke plannen?

13. Isabel Olivia

Kan inderdaad ook door de stress komen ja, maar snap wel dat je je toch 'zorgen' maakt en denkt; 'wat als..?' Pff wat een rot situatie he! Hebben jullie nog een beetje kunnen praten of laten jullie het nu even voor wat het is? En heb je het er ook over gehad als het nu wel raak zou zijn?

Benauwd is het inderdaad.. bah. Hier lekker even alle ramen open gezet zodat het wat kan luchten, helpt wel!

En dankjewel!! Bekijk bijlage 247528 Ik hou jullie morgen op de hoogte. Bloeden is er nog wel, maar niet meer zo aanwezig als voorgaande dagen gelukkig. Nu maar hopen dat morgen alles goed zit!

Ah lekker :D Ik denk dat ik maar een pasta salade maak of gewoon pasta met zalm.. heb wel enorme trek gekregen hihi

Scheelt inderdaad! Lekker vroeg :) Ik vind het wel spannend, maar heb er wel een rustig en goed gevoel over. Ook omdat de krampen weg zijn en ik alleen nog een beetje bloed.. lijkt eigenlijk op een normale menstruatie vandaag. Afgelopen dagen was dat wel anders..

Super gezellig! Lekker BBQen :D Jaloers! Haha, zou graag met je willen ruilen. Ik ben zelf wel echt gek op vlees, maar ben sowieso gek op eten.. :) er is bijna niets wat ik niet lekker vind.

Haha oke! Ik heb nog wel een paar leuke sites waar je banners kan vinden:

Lilypie - Pregnancy, baby and parenting tickers.
    TheBump.com - Pregnancy, Parenting and Baby Information
    mijnticker.nl - De Nederlandstalige ticker site
    The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy
    Babytickers »

Oeh, ja schoonmaken moet ik ook nodig doen.. stel het steeds uit en met dit weer heb ik er he-le-maal geen zin in. Morgen ook maar even grote schoonmaak houden hier.. Wat leuk trouwens dat je een paard hebt! Doen jullie dat vaker, zo'n wedstrijd organiseren?

Verder wel een vol weekendje voor jou dus! Veel plezier alvast :)

Morgen lekker schoonmaken dus.. haha, en s'avonds denk ik niet zoveel. Zaterdag met vriendinnen lunchen, en zondag komt mijn zusje langs! Wel gezellig allemaal.

14. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    We hebben het er wel overgehad van wat als...
    maar niet hoe we het dan gaan doen, hij word al misselijk bij de gedachten aan abortus, maar ook aan een kind ineens...:(:(
    Maar ik haal het nooit van me leven weg als het zo mag zijn.:)

Pff ik ga proberen om er niet meer teveel aan te denken, en moet het echt accepteren....:(

15. Dreaminggirl

Dreaminggirl Actief lid

3 okt 2011
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Loes: welkom, ik wek ook in de kinde opvang!!

Miepeltje: migraine,, bahh heb ik ook, is echt verschrikkelijk!, ik wil dan het liefst met mijn kop tegen de muur lopen! Heb er injecties voor maar die mag ik nu niet meer!! Dus hoop dat ik het volopig niet krijg!!

Corina: spannend,, ik duim keihard voor je mee!,

Roosje: wooow ik ben 5 weken maar ik heb nog niet zon knal test als jij!, gefeliciteed meis super leuk!

Isabel: jaa 5 weken gaat hard joh.. Nee nog geen afspraak bij vk ga volgende week eerst naar de dokter en daarna ga ik een afspraak maken!

@hier, heeeeel erg moe!! Morgen moet ik naar de dokter voor het stoppen met roken, is zon speviaal hulp iets voor! Dus ben benieuwd wat ze gaan zeggen/doen!

16. miepeltje

miepeltje Niet meer actief

Ik ben zojuist na hevige buikkrampen naar de wc gevlucht en bij het afvegen zag ik bloed...
    nu weet ik niet of dit de rode duvels al zijn of niet.. pffff
    veeeel te vroeg!!

17. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    #377 Roosje24, 24 mei 2012
    Laatst bewerkt: 24 mei 2012
    @ dreaminggirl, ja echt grappig hoor idd echt knalstrepen heb ik. Ik zelfs 1 dag voor NOD. Misschien ben ik langer zwanger of heb een kortere cyclus gehad.

@isabel, 1 dag voor NOD :D ow ik moet eerst naar de HA omdat ik schildklier heb daarna vk misschien. Gelukkig dat het beter gaat met je.

@corina, jaa dankjee zit 1 dag voor NOD. Ik ga manlief pas zondag vertellen en daarna eerst naar de HA :D

18. Isabel Olivia

Pff jeetje, dat is niet niks.. misselijk bij de gedachten :( Dat is toch wel totaal het tegen over gestelde wat jij wil en had gehoopt.. en dacht dat jullie het daar over eens waren.

Klopt.. het blijft alleen gewoon kut als je niet op één lijn zit.. jij die graag jong moeder wil worden en hij die nog wil wachten. Je krijgt van mij een 100ste knuffel!!

Waren de noodles lekker? En nog een beetje genoten vandaag van het weer ondanks dat je zo vroeg op was?

Gaat zeker snel! Wel fijn hoor.. voor je het weet zit je alweer op de 6 weken en zo verder tot je toe bent aan de eerste echo! :D Zo spannend!

Laat je even weten hoe het morgen is gegaan?

Ah nee :( Ik hoop echt dat het niet doorzet hoor! Hoe is het nu inmiddels? Nog last van bloedverlies?

Oke :D Spannend hoor! Ga je dit weekend (voor zondag) nog iets leuks doen?

19. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Ja ik dacht dat we ook op een lijn zaten.
    Ik heb alles eruit gegooid in word office en laat hem dat binnen kort wel lezen.. :)

Ik heb heerlijk gegeten en lekker in de zon gezeten maar op me balkon was het 40 grade dus veelste heet pff haha. :p

Dankje meid je bent een scha,t knuffie terug hoor. :D voor alle meiden trouwens jullie zijn de beste. ;) thanks voor het luisteren/lezen :)

20. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    @isabel, ja dnk het wel lekker uit eten en daarna film ofzo :D

Deel Deze Pagina