Me too Spannend An! Haha, is juist goed! Ik ben veel te verwend.. ben er zo aan gewend geraakt. Moét echt een telefoon met internet
Hahaa Ik ook Maar het is ook gewoon heel handig toch? Heb trouwens een zwarte, en mn nieuwe gaat ook weer zwart worden denk ik
Haha nja sowieso als ik weg ben heb ik geen behoefte aan internet dus dat scheelt. En ik heb thuis gewoon alles in 1 pakket van ziggo het hoogste/grootste Dus snel internet. En btw even terug op eisprong, had gister avond wel erg pijnlijke borsten. is nu ook weer weg.
Ik zou voor een samsung galaxy s2 of 3 gaan. Bij apple moet je bij apps veel sneller betalen tenzij je hem laat hacken, maar dan loop je het risico om je telefoon kwijt te raken. En alles gaat via itunes, vind ik zelf zwaar irritant.
Haha ja, ik surf eigenlijk ook niet op internet op m'n telefoon.. Vind het relaxter om gewoon thuis lekker achter m'n laptop te forummen Haha. Maar voor Whatsapp is het natuurlijk wel super handig! Makkelijk contact houden. En e-mail checken doe ik ook wel op m'n telefoon.. Wat betreft je eisprong; zou heel goed kunnen! Ben benieuwd hoor.. Zou wel prettig zijn als je cyclus wat korter is nu, toch? Hopen natuurlijk dat je cyclus nog heeeeeel lang duurt na deze ronde haha Maar mocht het nog niet raak zijn, dan zou het wel fijn zijn!
Hallo allemaal! Ik ben net nieuw hier haha, ik moet het allemaal nog even uitzoeken hoe het werkt hier, maar het lijkt me erg gezellig. Praten met alle jonge mama's die graag zwanger willen worden. Met vriendinnen gaat dat toch soms erg lastig omdat ze nog niet zo ver zijn als dat jij bent. Mijn kinderwens is erg groot we zijn er dus ook druk mee bezig momenteel ben ik 4 weken overtijd, maar testen zijn nog negatief helaas Succes jullie allemaal!! Liefs, xx
Ja is volgens mij alleen met whatsapp hoor.. Of ik gebruik te weinig apps hahah Ik vind de samsung dan weer niet zo fijn werken hihi Is ook net wat je gewend bent! Maar de iphone is wel heel simpel eigenlijk, dat vind ik wel fijn. En ik werk al jaren met itunes haha, ook altijd ipods gehad enzo..
Welkom meid! hopelijk kan je het allemaal bij houden met al dat geklets hier, haha. Succes en hopelijk snel een posi test of je ongi. Zolang wachten is niet leuk
Ja, dat is waar! Ik hoor alleen altijd zoveel positieve verhalen over iPhones.. Nog een beetje aan het twijfelen dus Welkom! Gezellig dat je hier komt mee kletsen Wat jammer dat je testen negatief zijn! En 4 weken overtijd is ook echt wel behoorlijk lang! Weet je al wat je nu wil gaan doen? Afwachten of contact opnemen met de huisarts? Zie dat je cyclus hiervoor aardig stabiel was namelijk.. Als het dus niet raak is, dan zou het fijn zijn als je cyclus korter duurt
Haha nee is bij heel veel apps het geval. Ik vind de samsung galaxy juist fijn, mij zus heeft hem en is er helemaal tevreden over.
Haha oke, ik las het als dan zou het fijn zijn als je nog niet zwanger bent. Daarom vroeg ik het even haha. Nou we zullen zien, van 40 naar 27 is wel veel toch haha.
Aaaah neejoh gekkie Staat er misschien een beetje onduidelijk, maar je moet het zo lezen: Dus hopen dat je zwanger bent deze ronde en mocht het niet raak zijn dan zou het fijn zijn als je cyclus korter is! Maar het zou kunnen hoor, kan namelijk makkelijk schommelen zo na het stoppen met de pil. En een cyclus van 27 dagen is wel netjes!
Even afwachten inderdaad Maar dat hou je natuurlijk altijd.. Heb je trouwens nog contact gehad met je schoonmoeder?
Heeey! Dankjewel!! Ja vind het nu al erg gezellig fijn hoor dat je hier zo open over alles kunt praten, lastig hoor met vriendinnen kun je dat op de 1 of andere manier toch niet! Het is dan raar haha.. Ja het is heel vervelend ik word er echt heel onzeker van! Ik ben vorige week maandag naar de huisarts geweest die zei er niet veel van ja alleen afwachten 2 weken nog had helaas mijn eigen huisarts niet die was weg op dat moment maar moet dus nu 2 weken wachten bah! Ik wacht dus deze week nog af en dan bel ik volgende week weer, maar ik heb dus sinds gisteren wat bruinachtige afscheiding het is echt bijna niks hoor, maar zou dit ook een teken van zwangerschap kunnen zijn? Of is het de ongi die gaat door breken? Ik weet het allemaal niet meer hopeloos word je er van! Maar wel fijn dat je er over kunt praten allemaal liefs xx
Hij is heel eventjes langs geweest maar hij moest even naar een vriend toe dus hij is niet gebleven, en was jou vriend er nog vandaag?
Ik had je via PB nog even een berichtje hierover teruggestuurd! Ik hoop echt dat je heel snel duidelijkheid hebt en het is hier hartstikke gezellig hihi dus je bent van harte welkom mee te kletsen! Oke Mijn vriend ligt nu lekker hier te slapen haha. Daarom baal ik extra van die stomme eisprong.. pff