Jonge wannabe mama's!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 20 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Ah luffy ik moet er echt van huilen :( Vind het zo erg dat je dit ook mee hebt moeten maken.. bah, wat is het toch naar!!

Ik heb ook een echo gehad maar daar was al niks meer op te zien, het vruchtje had al losgelaten.. 2 dagen daarna begon ik ook te bloeden.

2. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ja raar he dat we gewoon al een kindje zouden kunnen hebben, ik had al een kindje van 1 jaar kunnen hebben heel vreemd.

Wat een schattig liedje, kan begrijpen dat het je nu terug doet denken en dat het pijn doet als je het hoort. Wat fijn dat je vriend zo lief is!!!

Maarja er komt een tijd dat we ons kindje in ons armen hebben en dat deze tijd zo ver weg lijkt!!!!

3. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Waarom kreeg je dan die echo dan zo vroeg als ik vragen mag als je later pas begon te bloeden?

4. Isabel Olivia

Is inderdaad een bizarre gedachten.. Denk gewoon vaak, hoe zou je eruit gezien hebben? Was je een jongen, een meisje? Maar goed.. ik heb het wel een plekje kunnen geven.

Ik ben ook heel blij dat m'n vriend er inderdaad normaal over kan praten. Hij vertelde ook dat hij het toentertijd niet goed besefte, dat ik écht zwanger was! Was ook weer echt een andere tijd in ons leven, nog thuiswonend etc.

Ja, dat is helemaal waar! En daar moeten we naar uitkijken :) Dat die tijd er inderdaad zal komen! Zie het net zoals jij allemaal optimistisch tegemoet.. daar zal het in ieder geval niet aan liggen :D

5. Isabel Olivia

Omdat ik geen idee had hoe ver ik precies was. Ik hield mijn cyclus toen nog niet bij, en kwam er achteraf pas bij 5 weken achter dat ik zwanger was. Had toen ook echt direct een knaltest en ook Clearblue gaf 3+ aan. Ben toen naar de huisarts gegaan en die heeft me doorverwezen :)

Was wel allemaal apart natuurlijk dat ik het eigenlijk al een beetje aanvoelde.. en opschreef wat ik voelde qua kwaaltjes. Maar ik was er ook weer niet zodanig mee bezig omdat we natuurlijk helemaal niet bewust zwanger wilde worden.

6. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ja dat scheelt echt dat je wat aan je vriend hebt en dat hij lief voor je is. Mijn vriend besefte het toen ook niet echt hoor, hij was zich rot geschrokken stom want we deden het gewoon onveilig. Maar dan denk je dat je toch niet zo snel zwanger kan worden haha

Haha lekker shoppen bij de Prenatal met je dikke buik. Heerlijk lijkt me dat!

7. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ooh vandaar, inderdaad apart dat je dat aanvoelde ook wel heel bijzonder.

8. Isabel Olivia

Snap dat het goed schrikken is voor je vriend dan ja :p Woonde je nou toen nog thuis of niet? En daarna ben je gewoon weer aan de pil gegaan, toch? Ik ben niet meer aan de pil gegaan na mijn zwangerschap.. Uiteraard wel voorbehoedsmiddelen gebruikt tot voor kort.

Haha, ja :D Heerlijk babyshoppen! Lijkt me super leuk om daar mee bezig te zijn.

9. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Nee ben al een tijdje uit huis. Nee ben ook nooit meer aan de pil gegaan haha, we hebben anderhalf jaar voor het zingen de kerk uit gedaan. En ik maar hopen dat hij de mist in zou gaan haha.

10. Isabel Olivia

Hahah :D Het is echt een risico inderdaad, maar als je zwanger wil worden neem je dat risico maar al te graag natuurlijk.

En nu staat je vriend er natuurlijk ook helemaal achter dus dat is alleen maar voordelig!

11. Isabel Olivia

Ik ga trouwens lekker slapen meis, het is opeens al super laat :$

Slaap lekker en tot morgen! XX

12. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Haha ja dat is wel fijn inderdaad

13. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Jaa ik ga ook slapen, slaap lekker ! tot morgen !!!

14. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Goedemorgen lieve dames!
    Nou mijn meubeltjes staan hoor... PFF
    wat een werk.. nu alles nog inruimen en dan maak ik vandaag of morgen foto's om het te showen, staat hier nu wel vol hoor in me mini woonkamer.. Maar ziet er wel netjes uit die nieuwe meubels.. nu de rest nog..

Hoe is het met jullie? Zag dat jullie alweer 12 pagina's vol hadden gekletst ofzo.
    Gaat echt snel! kan het bijna niet meer bijhouden.

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Whaaaa! Wat hebben jullie veel gekletst!
    Mira was zo'n beetje de hele nacht wakker, dus ik voel me echt een zombie momenteel. Hahaha! Gelukkig wel van 4.30 tot nu geslapen.
    Ga er vanmiddag ook maar weer terug in als ze weer gaat slapen.

Even globaal reageren:
    Wat ontzettend naar van jullie miskramen :(
    Ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven. Welk termijn het ook is, je kindje kwijtraken is vreselijk..

Telefoon; Ik heb een Iphone4(wit) en ik wil nooit meer iets anders. Raad het zeker aan! Had hiervoor een BB.
    Ik zit nu bijv vanaf mijn telefoon te schrijven.

Ik reageer later even uitgebreid!

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ben benieuwd hoe het is geworden Wolfje!

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik ben ook helemaal weg van dit liedje.. :(

En het is helemaal niet raar dat je al voelde dat je zwanger was hoor.
    Ik wist het ook zeker bij Mira. Al een week van te voren, de maanden daarvoor was ik zenuwachtig aan het testen maar de maand dat ik echt zwanger was wist ik het 100% zeker. En de tweede streep kwam eerder dan de controlestreep!

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wat een mooie echo meis :(.. Ik hoop dat jullie snel weer zwanger mogen zijn! Jullie allemaal.

Waar gaat je vriend heen als ik vragen mag, op vakantie?

Welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen..
    Wat vervelend dat je zo'n lange cyclus hebt en nog steeds geen positieve test hebt of ongesteld wordt.. Ik hoop dat je snel wat meer weet, want dit is niets natuurlijk..

Superleuke kamer!! Hij is ook lekker afgeprijsd bij Babydump zie ik. Haha

19. Hilse

Hilse Niet meer actief

Goedemorgen..
    Ben weer een negatieve test rijker....

20. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen dames!

nog niet alles bijgelezen.. bijna niet meer te doen met jullie geklets! haha

telefoon, heb een Iphone4s.. zou niet meer anders willen.. wel een screenprotector erop doen! ik heb er vanaf het begin op en heb al een keer een nieuwe erop moeten doen omdat er een onverklaarbare schaaf op zat.. was heel blij dat het niet op het echte scherm zat!

hier, merk dat de buikpijn 's avods het ergste is.. gister ochtend dacht ik ook nou het is een stuk minder maar gisteravond was het er weer helemaal.. nu ook weer minder.. we zullen zien.. zondag ga ik testen.. SPANNEND!! heb er een heel goed gevoel bij.. het jammere is alleen dat als het dan niet zo is de klap extra hard aan komt..

isabel, ja ben echt heel erg blij met mijn collega.. en dat voor een man :p haha..

liefs,

Loes

Deel Deze Pagina