Jonge wannabe mama's!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 20 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Nieuwe meiden, welkom :D.

Ahw wat jammer Isabel :(. Wanneer gaat hij weg? Kun je niet nog net voordat hij gaat klussen? Als het misschien nog net 72 uur in leven blijft heb je nog een kans.. En anders komt het wel wanneer hij terug is :), het scheelt dat je het wel al een beetje aan zag komen.

Hopelijk heb je lekker gebadderd en even je hoofd leeg kunnen krijgen :). Dikke knuffel!

Ahw, wat leuk!! Gefeliciteerd :D!! (Het is toch helemaal geen ego bericht trouwens! Zou wel erg zijn als we dat vonden ;) :p)
    Hoe heeft hij het gevraagd? ;)

Ego bericht van moi :p :
    Ahhh, een meisje wat bij mij op de middelbare zat en die ik de laatste maanden volg omdat ze zwanger was is bevallen.. Ze wou het geslacht steeds niet weten dus ook voor de 'volgers' was het spannend ;). Maar nu komt het, ze is net bevallen, van een gezond dochtertje. Met de enigste naam die mijn vriend en ik voor een meisje hadden!! Hahah :p super leuk natuurlijk voor haar maar nu ben ik helemaal gefrustreerd :p mijn vriend zegt dat het helemaal niks uit maakt want ik ben verder niet echt close met haar ofzo.. Maar toch, waarom net die naam?!!? :p

2. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    WHAAAH haha GEFELICITEERD!!!!

slaap lekker meis!!

En weltruste voor de andere meiden!!

3. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH

Wat een toeval zeg!
    Nja als je geen vriendinnen bent! waarom zou je dan niet die naam ook gebruiken. ;)

4. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Welkom :D Leuk dat je mee komt kletsen, gezellig! Fleur gaf het al aan.. we houden hier een lijstje bij, als je wil kan ik je erop zetten.

Wat grappig trouwens dat je vriend al met namen komt haha :D Wil je ze delen? Hopelijk ben je heel snel zwanger!

Oeh, maar toch wel "fijn" dat je iets voelt? Of heb je gevoel niet?

Klopt, denk ik ook hoor.. dan zie je je kleintje en dan begint het genieten écht pas!

Ah wat naar van je oma zeg! Bah :( Sterkte en hopelijk voelt ze zich gauw beter. Laat je even weten hoe ze het vond?

Hoe was het? :D

Gaat niet normaal snel! Weet nog wel dat je net zwanger was! Time flies.. gelukkig maar, is het voor je het weet 6 juli ;)

Inderdaad jammer! Ik heb een webshop en ben bezig met een nieuw project (tweede shop) wat nu veel tijd vraagt. Is ook wel fijn, gaat de tijd sneller van :p

Ik ben dus 22 jaar oud en ben nu bijna 7 jaar samen met met vriend. Eind 2010 na mijn miskraam is het gaan kriebelen.. maar woonde toen nog thuis, dus niet realistisch om dan al voor een kindje te gaan en mijn vriend was er ook absoluut nog niet aan toe. Nu zijn weer een tijd verder en is er een hoop veranderd; een mooi appartementje, inkomsten, en uiteraard veel liefde.. ik kan een kindje alles bieden. Mijn vriend en ik willen trouwen zodra ik zwanger ben (uiteraard niet gelijk ala minute na een positieve test :p maar wel in de loop van de zwangerschap) En verder, tja.. haha weet ik het even niet :D

Ik heb 'm inmiddels besteld :D Iphone wordt hopelijk deze week nog geleverd.. ben benieuwd of ik 'm net zo fijn vind als jullie vinden!

Ik heb een webshop, en zoals ik net schreef bezig met een tweede.

Wat leuk :D Heb je geen foto van je outfit?

Wauw, wat een mooie buik heb je daar al zeg :D Prachtig!

Super mooi Bloem :D Je ziet er onwijs mooi zwanger uit daar! En mooi om te zien hoe je zo groeit!

5. Isabel Olivia

Knuffel Fleur, ik hoop voor je dat dat heel snel mag zijn!

Klinkt heftig! Super fijn om te lezen dat jullie urgentie gekregen hebben. In wat voor huisje wonen jullie nu?

Hé bah! Wat naar zeg! Ik hoop dat je niet al te lang meer moet wachten..

Hartstikke bedankt allemaal SUPER LIEF! Ik waardeer het echt enorm! Voel me nu al een stuk beter door al deze lieve berichtjes :D

♥ Jullie zijn lieverds! Dankjewel allemaal! ♥

6. Isabel Olivia

Hij gaat vrijdag al weg als het goed is :( En morgen is er geen mogelijkheid.. dus het word echt augustus.. Je hebt inderdaad gelijk, ik had er al wel rekening gehouden dat het zeer waarschijnlijk augustus zou zijn dus de teleurstelling is er wel maar niet zo heel erg. Heb er al een beetje vrede mee :p

Niet! Wat toevallig! Snap dat je denkt; Ehhh... :) Maar je vriend heeft wel gelijk, al blijft het gewoon stom. :p

7. Isabel Olivia

An, hoe is het met jou lieverd? Heb je nog last gehad van bloedverlies of is het bij dat mini beetje gebleven?

Luffy, ik hoop dat je je kans goed benut hebt vandaag :D Haha!

8. Isabel Olivia

GEFELICITEERD :D WAT SUPER LEUK! Hoe ging het precies? :D Vertel, vertel!

Ik las gewoon helemaal over dit berichtje heen net :$

9. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ja wij hebben onze kansen goed benut. Het kon bijna niet want me zusje kwam onverwachts slapen haha. Maar het is toch gelukt:p

echt vervelend voor jou:( Maarja voor je het weet is je vriend weer terug en dan ga je gewoon snel zwanger worden hoor!!!

10. Isabel Olivia

Je bent een schat :D Dankjewel!

Super fijn dat jij je kansen wel goed hebt kunnen benutten hoor, ben blij voor je en hoop op een HELE mooie test over 2 weekjes :D Gun het je van harte!!

Is je vriend er morgen weer?

11. Isabel Olivia

Reacties gaan trouwens hard hier.. Bijna aan de 4000! Ik dacht eraan rond de +/- 4500 reacties een nieuw topic te openen? :)

12. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Nee alleen dat inimini beetje maar.
    Gaat wel goed hier hoor! :D
    Alleen me schouder speelt weer op. :(
    Binnen kort maar even langs de HA weer.

bij jou?

13. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Vind het een goed plan :). Kan gelijk de mooiere lijst in het starttopic :D.

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    GEFELICITEERD!!!!!!! Wat ontzettend leuk en lief zeg!!

Oh ja, ik begrijp dat je dat niet zo leuk vind natuurlijk..
    Maar zoals je man al zegt; dat maakt niet uit joh! Het is toch niet je beste vriendin.. Anders was het wel echt heel erg balen geweest..

Wat leuk joh! Een webshop! Wat verkoop je dan?
    Je kan het me ook PB'en hoor als je dat hier liever niet kwijt wilt :D

Leuk om nu eens iets over jou te lezen!!

Bedankt voor je complimentjes :):D

Fijn dat jullie de kansen goed benut hebben. Geeft een geruststellend gevoel he.. Nu is het helaas afwachten, afwachten, afwachten.

Ja gaat snel he!!!! Vind het erg gezellig hier.

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Vannacht gelukkig weer een goede nacht gehad, voel me weer helemaal bijgetankt.

Wat is het mooi weer he! Ga maar eens bedenken wat we gaan doen vandaag :D

16. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    HA meiden!

Eens een keer lekker geslapen vannacht :D heb alleen het gevoel dat ik last heb van obstipatie.. Errug vervelend!!
    Vandaag met m'n ma even naar de prenetal, vanmiddag vergadering op t werk en vanavond dan naar m'n oma. Vind het wel spannend om te vertellen..
    Isa, m'n oma heeft COPD, hartritmestoornis, suiker en elke dag pijn in de buik maar een operatie is een groot risico. Ik zou het zo geweldig vinden als mijn oma nog een achter kleinkind zou meemaken.. Maar voor haar hoop ik dat al die ellende straks voorbij is.. Ze is net weer 1 à 2 weken thuis, lag daarvoor 3,5 week in het zh.. En nu zal ze ook niet 123 thuis zijn denk ik maarja.. Allemaal een beetje dubbel!

Jullie nog plannen meiden?

Xx

17. christina89

christina89 Niet meer actief

#3977 christina89, 28 jun 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 jun 2012
    heel veel sterkte met je oma *digiknuff*

ik zal zo eerst naar mijn oma om eten te brengen (2x2 per week)
    en we hebben feestweek hier dus gister al even op de kermis geweest
    en vandaag is er markt dus misschien daar nog even heen
    en daarna werken tot geen idee haha

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Sterkte met je oma Wonderwensje.. Knuf!

@Christina; Veel plezier!

Mijn man is rond 14.00 thuis, dus ik denk dat we dan wel even iets gaan doen. Weet alleen nog niet wat, maar heb geen zin om met dit weer thuis te zitten hoor. Haha

19. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen meiden!

sorry heb geen zin om bij te lezen.. kon gister slecht in slaap komen want er gebeurde van alles in mijn buik.. het begint toch echt te kriebelen om te gaan testen maar ga proberen te wachten tot zondag.. blijf me slap voelen.. bleh.. vanmiddag een vergadering en daarna kort werken.. mag tussen 5 en half 6 naar huis ipv om half 7.. we gaan eten bij mijn schoonouders want die gaan vrijdagochtend om 4 uur rijden naar Oostenrijk..

hoe is het met jullie?

Liefs,

Loes

20. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    wolfje, gefeliciteerd met je verloving!:D

Wonderwensje, een digiknuf voor jou! lijkt me moeilijk je oma zo te zien.. lijkt me heel dubbel.. je wilt graag dat ze haar achterkleinkind ontmoet maar wil haar ook niet zo zien.. sterkte!

gewoonAn, gelukkig is het bij dat kleine beetje bloed gebleven! succes met je schouder!

Liefs,

Loes

Deel Deze Pagina